*Fernando Alonso & ESPANA*

ponedjeljak, 14.07.2008.

ADIOS!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


- 13:09 - Komentari (20) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.07.2008.

ALLO PEOPLE!!

Evo i mene..NE!! nisam vas zaboravila, sjetila sam se ja vas uvijek...ali mogu vam reći da ja baš i ne pratim formulu tak da uopće ni neznam tko je prvi..koji je bio Fernando..što se uopće događa u svijetu formule 1-ništa!.da,da..i kako vozi "naš adut" Lewis.Ah, šta da vam kažem..Fernando je uvijek u mome srcu, al se bojim da to više nije to kao što je nekad bilo!!Imam osjećaj da se polako okrećem pesimizmu,a to nije dobro! Ali zato Fernando ima vas navijače koji ga podržavate i koji gledate svaku njegovu utrku. N E M O G U vjerovati da sada ovo pišem,ali Bože moj..Ima jednostavno toliko puno obožavatelja Fernanda Alonsa, ali vam ja sada moram objaviti da nažalost više neću pisati ovaj blog...imam čak i previše posla..idem na putovanje u osmom mjesecu..i još mnogo toga..pa ja zato vjerujem da ćete vi biti toliko fer i korektni da se ne ljutite na mene.. mi ćemo i dalje biti prijatelji, a ja ću vas se uvijek rado sjetiti!!ŠPANJOLCI moji, bilo mi je drago družiti se s vama sve ovo vrijeme i nadam se da ćete i dalje navijati za našeg Alonsa te da me nećete iznevjeriti..evoo..meni je jako žao zbog ovoga..ali ćemu tuga??Ovo što je do sada Fernando napravio i postigao me uistinu fasciniralo!!!budite dobri..volim vas sve..pozdrav
- 18:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.