*Fernando Alonso & ESPANA*

subota, 15.03.2008.

:(.....ništa mi neće ovaj dan pokvarit.....:(

Hola ljudi....hmmm....zgodan je ovo naslov novog posta...ali nažalost veliko razočaranje:(:(:(...ovaj dan je meni moralo nešto pokvariti...i vjerujem da sigurno znate tko je to..zapravo bolje rečeno tko je ta osoba...ovako...jučer sam u školi bila dosta dobre volje i jedva sam čekala da dođem doma, da legnem i da se ujutro probudim,...i naravno ja stigla doma i još razmišljam o Formuli i tome tko bi mogao startati prvi...ma reko ne može bit da će Hamilton opet pokvarit veselje i krenuti prvi...da,da...još k tome nisam mogla zaspati jer su kvalifikacije bile na tv-u u 03:55...pa sam razmišljala da se ja probudim i gledam to, ali mi mama nije dala...rekla je ma bude tvoj Fernando prvi ne moraš to ni gledati....i probudim vam se ja ujutro uzmem upravljač od tv-a i utipkam stranicu 585 na tltx-u na prvom programu....sva vesela i sretna....kad ono....imam kaj i vidjeti...L. Hamilton starta prvi....pa nemreš vjerovati...taj isti tren sam sama sebi govorila da to stvarno nije moguće i da to nije istina...i još nije ništ pisalo za Fera...točno sam mislila da je opet neka glupost nastala...ali očito da je kad starta tek 12. ako sam ja to dobro vidjela...al u svakom slučaju ta se utrka može preokrenuti i mi se stvarno možemo nadati nečem lijepom...bilo bi lijepo gledati pobijedu Fera....ne preostaje nam ništa drugo nego to sve sagledati s jednog pozitivnog stajališta...držte palčeve i navijajte za FERNANDA...jer ja sigurno hoću...besito...
- 17:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.