*Fernando Alonso & ESPANA*

nedjelja, 24.08.2008.

ŠPANJOLSKA 3. NA OLIMPIJSKIM IGRAMA U PEKUNGU..;););););)

HRVATSKA:Rukometaši se raspali u nastavku: 'Znam da će ljudi u Hrvatskoj biti razočarani. Daj Bože da se ovoliko nesreće s ozljedama i bolestima ne ponovi nikad više', zavapio je Balić..
- 11:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 22.08.2008.

HRVATSKA NEĆE OBRANITI ZLATO: FRANCUSKA SLAVILA U VELIKOM RATU!!
- 13:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.07.2008.

ADIOS!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


- 13:09 - Komentari (20) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.07.2008.

ALLO PEOPLE!!

Evo i mene..NE!! nisam vas zaboravila, sjetila sam se ja vas uvijek...ali mogu vam reći da ja baš i ne pratim formulu tak da uopće ni neznam tko je prvi..koji je bio Fernando..što se uopće događa u svijetu formule 1-ništa!.da,da..i kako vozi "naš adut" Lewis.Ah, šta da vam kažem..Fernando je uvijek u mome srcu, al se bojim da to više nije to kao što je nekad bilo!!Imam osjećaj da se polako okrećem pesimizmu,a to nije dobro! Ali zato Fernando ima vas navijače koji ga podržavate i koji gledate svaku njegovu utrku. N E M O G U vjerovati da sada ovo pišem,ali Bože moj..Ima jednostavno toliko puno obožavatelja Fernanda Alonsa, ali vam ja sada moram objaviti da nažalost više neću pisati ovaj blog...imam čak i previše posla..idem na putovanje u osmom mjesecu..i još mnogo toga..pa ja zato vjerujem da ćete vi biti toliko fer i korektni da se ne ljutite na mene.. mi ćemo i dalje biti prijatelji, a ja ću vas se uvijek rado sjetiti!!ŠPANJOLCI moji, bilo mi je drago družiti se s vama sve ovo vrijeme i nadam se da ćete i dalje navijati za našeg Alonsa te da me nećete iznevjeriti..evoo..meni je jako žao zbog ovoga..ali ćemu tuga??Ovo što je do sada Fernando napravio i postigao me uistinu fasciniralo!!!budite dobri..volim vas sve..pozdrav
- 18:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 13.05.2008.

"Alonso će pobjeđivati, ali ne u Renaultu"
Bivši Svjetski prvak John Surtees uvjeren je da Fernando Alonso i dalje može do pobjeda, ali ne u momčadi u kojoj se trenutno nalazi. Britanski veteran, koji je svoj naslov osvojio 1964. godine vozeći za Ferrari, kaže kako ne vidi potencijal u Renaultu, iako je Alonso nedavno izjavio da "osjeća kako se momčad ipak kreće u pravom smjeru i napreduje". Upitan o mogućim odredištima na koja bi Alonso mogao ciljati ako odluči napustiti Renault, Surtees je spomenuo BMW kao vrlo atraktivnu momčad koja je od početka aktualne sezone svakako privukla najviše pažnje kako medija tako i vozača.

Alonso sve bliže Ferrariju?

Dvostruki Svjetski prvak Fernando Alonso sve češće daje izjave iz kojih se može iščitati da je njegova F1 budućnost "obavijena" crvenom bojom. U intervjuu za njemački sportski magazin Sport Bild, španjolski vozač potvrdio je da u ugovoru s francuskom momčadi ima klauzulu o mogućem odlasku nakon ove sezone.Upitan hoće li i u 2009. biti Renaultov vozač, Alonso je odgovorio: "To zasada nije sigurno, no nije istaknut datum do kada se moram izjasniti po tom pitanju." Alonso je potvrdio da je Ferrari opcija, ali je također negirao da su mu odlaskom Jeana Todta vrata "Scuderie" širom otvorena. "Ferrari je momčad o kojoj vozači uvijek razmišljaju, ali ako ćemo surađivati u budućnosti, to neće imati nikakve veze s time dali je Todt tamo ili ne." Fernando je ujedno priznao da se već unaprijed oprostio s ovogodišnjom mogućnošću borbe za još jedan naslov, ali da i dalje uživa.
"Svako jutro se probudim i unaprijed znam da neću biti Svjetski prvak. Ne mogu pobijediti niti na jednoj utrci, a čak je i podij teško dostižan. No upravo iz tih razloga, to je velik izazov za mene. Ovo je kao da sam se vratio u 2004., što je zabavno, ali momčad se želi vratiti na staze uspjeha."

Alonso najskuplji F1 vozač

Fernando Alonso postati će najskuplji vozač Formule 1, no samo pod uvjetom da se zadrži u momčadi Renaulta duže od jedne godine. SportsPro magazin tvrdi da će dvostruki Svjetski prvak zarađivati nevjerojatnih 46 milijuna dolara godišnje, ali pod uvjetom da ne aktivira klauzulu iz ugovora u kojoj stoji da može napustiti francusku momčad već na kraju ove sezone. Do cifre od 46 milijuna dolara navodno su došli Alonso i njegov menadžer Luis Garcia Abad, jer su htjeli "simboličnih" milijun dolara više od zagarantiranih primanja Kimija Raikkonena u Ferrariju.
Također, 900.000 dolara tjedno, ili suludih 2,6 milijuna po nastupu na utrci dvostruko je više od love koju prima omraženi Lewis Hamilton, što je zasigurno dobra satisfakcija Alonsu za neodgovarajući tretman u McLarenu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
- 19:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.03.2008.

IPAK 8......:(

Hola drustvo....evo ispalo je kako smo se najmanje nadali....pocetak sezone i malo kiksa...al nema veze...sakupljamo bodove i idemo dalje...samo vam mogu reci da se bas i nisam nadala toj poziciji za kraj utrke..mislila sam da ce mozda stici do 3. ili 4. mjesta..al ipak glavno da je Fer zavrsio utrku.Neznam sta su izvodili vozaci McLarena jucer????Lijepo su vidjeli da neki jos nisu odvozili brzi krug za kraj kvalifikacija i onda se oni motaju po stazi..pa gdje im je pamet..neznam...dobro da su ih kaznili...Danas na utrci je Fer mogao otici ispred Hamiltona ali je isao drugom putanjom i to ga je stajalo 10. pozicije..kasnije se borio svim snagama i pokusavao nesto napraviti, ali ga ocito bolid bas i nije "slusao".Mogli ste i sami vidjeti da se nalazio u "sendvicu" izmedu dvojice vozaca...Imao je i dvoboj sa Weberom i skidao mu cak 5 stotinki po krugu i vjerujem da je bilo jos negdje oko 10 krugova prije kraja Fer bi ga prosao.Ah...sta da vam jos kazem...nista...za dva tjedna se vozi nova utrka..VN BAHRAINA...navijajte za Fernanda i Renault...jer PRVACI OSTAJU PRVACI...besito
Image Hosted by ImageShack.us
- 11:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #

utorak, 18.03.2008.

FORMULA 1 NA DLANU FERNANDA ALONSA(dosta zanimljiva priča..)

Fernando Alonso je čovjek koji je na kraju 2007. uzdrmao Formulu 1 na način na koji to nije uspjelo još nikada niti jednome vozaču. Kako? Tako što danas u ovom sportu nema niti jedne jedine ekipe koja na ovaj ili onaj način nije okrznuta (ili uzdrmana) špekulacijama oko daljnje sudbine dvostrukog svjetskog prvaka, ili bar posljedicama tih špekulacija.

Iz Ferrarija su još prošlog mjeseca objavili da je s Felipeom Massom potpisan novi, trogodišnji ugovor, dakle do kraja 2010. Budući da Kimiju Räikkönenu još preostaju dvije godine njegovog trogodišnjeg ugovora, to je trebalo značiti kraj priča o ozbiljnim pregovora oko Alonsovog prelaska u Maranello. Međutim, priče nisu prestale. Naime, izravno iz Ferrarija dolaze informacije o tome da Massin ugovor nije apsolutno vodonepropustan, svakako ne za 2009. i 2010., već da je taj ugovor za te dvije sezone zapravo tek opcija – s prioritetom na strani Ferrarija. To će reći da nakon 2009. Ferrari može odlučiti da je Massa slobodan – ukoliko, naravno, za to postoji dobar razlog. Prema nekim indikacijama taj bi razlog moglo biti pismo namjere, za 2009. i dalje, potpisano s Alonsom.

Ako je ova informacija točna, zašto ˝deal˝ s Alonsom nije zgotovljen prije nego što je Massa potpisao novi ugovor i, dakako, zašto Alonso već za 2008. nije prešao u Ferrari? Zato jer se Španjolčevom dolasku, još od kolapsa njihovih pregovora sredinom 2005., žestoko protivi Ferrarijev boss Jean Todt. A prije mjesec dana Todtove su akcije u Maranellu, čini se, bile znatno jače nego danas. Zakašnjeli dogovor s Alonsom još je jedan pokušaj Ferrarija da dobije i vuka i zadrži sve ovce na broju.
Ali, idemo dalje niz stazu F1 boksova.

Renault, ekipa s kojom je Alonso najviše postigao, i dalje se čini kao najvjerojatnija i najlogičnija destinacija za Španjolca u 2008. Flavio Briatore drži da su šanse za to 60 posto, i stalno obećava konkretne vijesti kroz nekoliko dana. Ali, moguću idilu zatamnjuje nekoliko oblaka. Ponajprije, Renault ima povelik problem s McLarenovom tehničkom dokumentacijom koja se ilegalno našla u njihovom kompjuterskom sistemu. O toj novoj špijunskoj aferi FIA će raspravljati kroz tjedan dana, i vjerojatno je da i Alonso čeka na rasplet prije donošenja bilo kakve odluke.

Potom, Alonso uporno inzistira tek na jednogodišnjem ugovoru za 2008., moguće zbog pisma namjere s Ferrarijem. U Renaultu žele duži brak, iz posve razumljivih razloga. I na kraju, novac. Premda je vjerojatno da glavni Renaultov sponzor, ING, ima mogućnost pokrivanja bilo kakvih Alonsovih potraživanja, moguće je da Alonso vuče za sobom i prtljagu naknade McLarenu za puštanje na slobodu. Ukoliko je ova pretpostavka točna (a za sada je objavljeno tek to da Alonso nije morao ništa platiti za odlazak iz McLarena, ne i da netko drugi nije dužan za to platiti), moguće je da ING oklijeva biti i jedan od većih sponzora McLarena. I još: zapravo se oko pokrivanja Alonsa trenutno vodi nekoliko pravih financijskih bitaka između nekoliko moćnih (uglavnom španjolskih ili latinoameričkih) bankovnih i telekomunikacijskih korporacija. Te bitke zapravo trenutno ne čine puno da učine Alonsov prelazak u Renault jednostavnim.

BMW je bio u središtu špekulacija u vezi s Alonsom prošlog srpnja, kad se (u jeku sve većeg Španjolčevog nezadovoljstva u McLarenu) vrlo ozbiljno govorilo o izravnoj razmjeni s Robertom Kubicom. S vremenom, ova je priča izgubila na snazi, i sada je BMW, čini se, posve van kombinacija.

Sličan je scenario neko vrijeme vrijedio i za Williams. Naime, Dennis je bio (i još je) vrlo zainteresiran za Nica Rosberga, pa se činilo da bi razmjena s Alonsom mogla biti idealna za obje ekipe, pogotovo što bi, govorilo se, riješila i problem one kompenzacije za prijevremeni prekid Alonsovog ugovora. No, čini se da u cijeloj stvari ipak nije dostignut potpuni financijski ekvilibrij na relaciji Woking-Grove, pa su uslijedile definitivne garancije da Rosberg ostaje u Williamsu, a o Alonsovom dolasku u tim okolnostima nitko više ne govori.

Početkom listopada najnovija i najspominjanija destinacija za Alonsa bila je Toyota, osobito nakon što su glavni ljudi ove ekipe viđeni kako s ciriškog aerodroma rentiranim automobilom odlaze u relativno nepoznatom pravcu. Relativno, zato jer je taj pravac zapravo bio okolica Ženeve, gdje od početka ove godine stanuje Alonso. No, od tada ta se priča nije intenzivirala. Umjesto toga, nitko više ne govori kako je pozicija Jarna Trullija upitna. I, naravno, Timo Glock potvrđen je za drugog vozača utrka za 2008.

Nešto prije toga aktualan je bio i Red Bull, čak do te mjere da je glavna priča bilo Alonsovo uvjetovanje dolaska angažmanom Rossa Brawna, tada još, činilo se, čvrsto u Ferrarijevoj orbiti. Dieter Mateschitz nije uspio – ili htio – dovesti Brawna da radi uz Adriana Neweya (koja bi to kombinacija bila!), a ovih dana izjavljuje i da je 2008. još suviše rano za dovođenje uistinu velike vozačke zvijezde. I, jasno, ne treba zaboraviti da Red Bull koristi Renaultove motore. Teško je za pretpostaviti da bi Francuzi bili posve ravnodušni na mogući scenarij sustavnih poraza od ekipe kojoj prodaju motore.

Što vrijedi za Red Bull, vrijedi i za Toro Rosso, s tim što iz ove ekipe nisu izveli neku briljantnu PR akciju niti potvrđivanja niti demantiranja glasina njihove veze s Alonsom.
Što se novo-stare ekipe Force India (čitaj Spyker) tiče, oni stvarno nemaju jako puno veze s Alonsom, osim što će i njihov izbor vozača za 2008. na kraju ipak izravno ovisiti o tome što će odlučiti izgnanik iz McLarena, i kako će se onda posložiti sve ostale domine.

Naravno, primijetili ste da su za kraj ostale dvije Hondine ekipe. Da, najnovije glasine čvrsto vežu Alonsa uz Hondu. Ne samo da je sada vođa te ekipe upravo Ross Brawn (kojeg je Alonso tako jako htio u Red Bullu, ili Ferrariju dok je možda pregovarao s njima), nego je Alonso već bio u toj ekipi na uzimanju mjera za vozačko sjedalo. I još: Rubens Barrichello je, navodno, već bio, iz istog razloga, u posjeti – zajedno s Rossom Brawnom – Super Aguriju. Koji, eto, još nisu definirali tko bi bio partner Takumi Satou za 2008.

Koliko su ove posljednje priče točne, teško je reći. Iz Honde energično tvrde da su sve ovo tek neosnovane špekulacije. Ako znamo da je Nick Fry točno tjedan dana prije dolaska Brawna u Hondu cijelom svijetu prodao istu bajku o neosnovanim špekulacijama, sve je moguće.
Uistinu, sve je moguće, pogotovo kad se zna koliko u Fomuli 1 danas vrijede službeni demantiji, ili potpisani, naizgled čvrsti, ugovori.

Dakle, Fernando Alonso uistinu drži čitavu Formulu 1 na svojem dlanu.
- 16:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 15.03.2008.

:(.....ništa mi neće ovaj dan pokvarit.....:(

Hola ljudi....hmmm....zgodan je ovo naslov novog posta...ali nažalost veliko razočaranje:(:(:(...ovaj dan je meni moralo nešto pokvariti...i vjerujem da sigurno znate tko je to..zapravo bolje rečeno tko je ta osoba...ovako...jučer sam u školi bila dosta dobre volje i jedva sam čekala da dođem doma, da legnem i da se ujutro probudim,...i naravno ja stigla doma i još razmišljam o Formuli i tome tko bi mogao startati prvi...ma reko ne može bit da će Hamilton opet pokvarit veselje i krenuti prvi...da,da...još k tome nisam mogla zaspati jer su kvalifikacije bile na tv-u u 03:55...pa sam razmišljala da se ja probudim i gledam to, ali mi mama nije dala...rekla je ma bude tvoj Fernando prvi ne moraš to ni gledati....i probudim vam se ja ujutro uzmem upravljač od tv-a i utipkam stranicu 585 na tltx-u na prvom programu....sva vesela i sretna....kad ono....imam kaj i vidjeti...L. Hamilton starta prvi....pa nemreš vjerovati...taj isti tren sam sama sebi govorila da to stvarno nije moguće i da to nije istina...i još nije ništ pisalo za Fera...točno sam mislila da je opet neka glupost nastala...ali očito da je kad starta tek 12. ako sam ja to dobro vidjela...al u svakom slučaju ta se utrka može preokrenuti i mi se stvarno možemo nadati nečem lijepom...bilo bi lijepo gledati pobijedu Fera....ne preostaje nam ništa drugo nego to sve sagledati s jednog pozitivnog stajališta...držte palčeve i navijajte za FERNANDA...jer ja sigurno hoću...besito...
- 17:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 04.03.2008.

Alonsova "vatrena" bakica

Nevjerojatno, ali istinito, najvatreniji zagovornik Alonsova raskida ugovora s McLarenom bila je njegova baka. Dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso priznao je novinarima da je najveći pritisak na njega vršila upravo baka koja je smatrala da mora pod hitno otići iz McLarena i vratiti se u momčad Renaulta. "Osoba koja je bila najzabrinutija za moju karijeru bila je moja baka koja mi je stalno govorila da moram napustiti McLaren i potpisati za francusku momčad."
Konzultirajući se s bakom, Fernando se na kraju vratio u momčad s kojom je došao do dva naslova Svjetskog prvaka, ali također i u momčad kojoj je prošla sezona završila poprilično razočaravajuće. "Ove godine Renault je bio daleko od onoga što se od njih očekuje i morati će nadoknaditi veliki zaostatak, no sve je moguće."

Tko zna, ako "vatrena" bakica ne bude zadovoljna i naredne sezone, možda Alonso završi i u Ferrariju.

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 08.02.2008.

RENAULT R28

Image Hosted by ImageShack.us

NOVA BUDUĆNOST
- 18:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.