<body> ...možda da ti nacrtam? - Obzori - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
On/Off

Credits: * | *

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..Helou...
*Moje ime je nevažno. Možete me zvati Esmee.
*Živim na moru, i tu se osjećam najbolje; najljepši je ovo grad na svijetu :)
*Polako ću otkrivati sebe na ovom blogu, nastojat cu učiniti da izgleda kao moj dnevnik.
*Najviše ću se koncentrirati na jednu ljubavnu priču, koja još nije gotova (nadam se sretnom završetku)...
*Sve što vam mogu reći je da sam i luda i romantična djevojka, a ponekad i prgava dalmatinka :)
*Lavica u horoskopu :)
*Dizajnove sam uvijek voljela mijenjati tako da se to neće promijeniti :) Neka vas ne iznenade novi...
*Mašta je moj svijet.

Photobucket












...as the thoughts go by...

Dosta je! Skrij s! Tu nema ti mjesta!
Zemlja je svježa, oluja već presta.
I vjetar, što lišće lagano stresa,
Goni te sada s mirnih nebesa.
By: Aleksandar Sergejevič Puškin (Oblak)



Mislila sam da smo sigurni, zaštićeni sudbinom, no kad je stvarnost sijevnula, odrezala te od mog života...
By: Hanna Pakarinen (Damn You)



Učinila sam toliko svari samo zato jer su se u onom trenu učinile ispravnima.
Toliko puta sam se jednostavno prepustila osjećaju koji je u tom trenu vladao mojim bićem.
Uživala sam svakim dijelom sebe.
Ništa mi nije žao...
By: Annabel Lee. Moja najdraža.


Time, it needs time
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can bring back your love someday.
I will be there, I will be there.

Fight, babe, I'll fight
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can break down the walls someday.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?
I'm loving you.

Try, baby try
To trust in my love again.
I will be there, I will be there.

Love, your love
Just shouldn't be thrown away.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Yes I've hurt your pride, and I know
What you've been through.
You should give me a chance
This can't be the end.

I'm still loving you.
I'm still loving you,
I need your love.
I'm still loving you.
Still loving you, baby...


Give me another chance my love...

...lyrics...

...Dođi, zaboravi, nudim ti noći čarobne, i buđenja u postelji punoj šećera...
By: Parni Valjak (Dođi) *Ta je pjesma za Njega*

...Oprostio mi Bog, mogo bi i ti, jer na moja vrata, Sunce baš ne dolazi...

...Ima dana, ima noći (lagala sam) - ne mogu bez tebe...
By: Prljavo Kazaliste (Oprostio mi Bog)

*i dan je taj što me vara, plavetnilo neba misli skreće, a onda padne noć - prokleto dugi sati, sakatim srcem shvatim; sitnice, ponos, inati neće mi dati da pratim trag, a znam da sve je ništa, slomit ću kazaljke i vrijeme će stati, i možda jednom nađeš me - tamo gdje prestajem ja, gdje počinješ ti, gdje stali smo mi, al srest ćeš samo stranca, slučajnog prolaznika i pogled leden (iako te taj stranac nekada volio više od sebe...)*

*Ljepota je u očima onog što gleda; takve nas i Bog vidi s druge strane neba...*


By: Marchelo


subota, 26.12.2009.
...možda da ti nacrtam?

Možda smo sve započeli na krivi način.

Ali samo možda. Ja volim vjerovati, u poslijednje vrijeme, da ćemo pronaći svoj put. Nisam neki favorit sudbine, ali eto... Ponekad se vrijedi nadati da ona postoji; koračati dalje i tražiti svoj trenutak da uskočiš u taj drugi život. Vrijedi, zbilja.

Tkogod je izmislio riječ sudbina skratio je mnogima mnoge muke. Ja sam valjda jedna od njih :)

A na što drugo računati kad smo si toliko dobri, a nismo prijatelji? Vjeruj mi, imam jako puno muških prijatelja, iskustva s njima su posve drugačija. Znam biti prijateljica bolje nego išta drugo - dragi, mi to nismo.

I ne možeš reći da jesmo nakon što protrneš kad te poljubim u obraz za rastanak.
I ne možeš reći da jesmo nakon pogleda i osmijeha koj govori samo to kako želiš da kažem; da, to si ti :)
I ne možeš reći da jesmo nakon što mi kažeš koliko sam savršena za tebe, ne možeš se vaditi na duljinu moje kose.

Koliko čudno zvuči ovo onome tko čita, ni sama ne znam...Ali nije ni bitno :) Povežite s čim hoćete.

Ja znam, eto za promjenu nešto znam, da smo si suđeni. Jednoga dana, možda, ti ćeš napokon priznati to sam sebi. I tada ćeš prvi prići, i sve će biti ispravljeno.

*

A sad idem. Naći se s njim :) Tko zna? Možda ti se nešto nacrta večeras..?

Možda...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.