<body> ...and there we dance, we dance... - Obzori - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
On/Off

Credits: * | *

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..Helou...
*Moje ime je nevažno. Možete me zvati Esmee.
*Živim na moru, i tu se osjećam najbolje; najljepši je ovo grad na svijetu :)
*Polako ću otkrivati sebe na ovom blogu, nastojat cu učiniti da izgleda kao moj dnevnik.
*Najviše ću se koncentrirati na jednu ljubavnu priču, koja još nije gotova (nadam se sretnom završetku)...
*Sve što vam mogu reći je da sam i luda i romantična djevojka, a ponekad i prgava dalmatinka :)
*Lavica u horoskopu :)
*Dizajnove sam uvijek voljela mijenjati tako da se to neće promijeniti :) Neka vas ne iznenade novi...
*Mašta je moj svijet.

Photobucket












...as the thoughts go by...

Dosta je! Skrij s! Tu nema ti mjesta!
Zemlja je svježa, oluja već presta.
I vjetar, što lišće lagano stresa,
Goni te sada s mirnih nebesa.
By: Aleksandar Sergejevič Puškin (Oblak)



Mislila sam da smo sigurni, zaštićeni sudbinom, no kad je stvarnost sijevnula, odrezala te od mog života...
By: Hanna Pakarinen (Damn You)



Učinila sam toliko svari samo zato jer su se u onom trenu učinile ispravnima.
Toliko puta sam se jednostavno prepustila osjećaju koji je u tom trenu vladao mojim bićem.
Uživala sam svakim dijelom sebe.
Ništa mi nije žao...
By: Annabel Lee. Moja najdraža.


Time, it needs time
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can bring back your love someday.
I will be there, I will be there.

Fight, babe, I'll fight
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can break down the walls someday.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?
I'm loving you.

Try, baby try
To trust in my love again.
I will be there, I will be there.

Love, your love
Just shouldn't be thrown away.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Yes I've hurt your pride, and I know
What you've been through.
You should give me a chance
This can't be the end.

I'm still loving you.
I'm still loving you,
I need your love.
I'm still loving you.
Still loving you, baby...


Give me another chance my love...

...lyrics...

...Dođi, zaboravi, nudim ti noći čarobne, i buđenja u postelji punoj šećera...
By: Parni Valjak (Dođi) *Ta je pjesma za Njega*

...Oprostio mi Bog, mogo bi i ti, jer na moja vrata, Sunce baš ne dolazi...

...Ima dana, ima noći (lagala sam) - ne mogu bez tebe...
By: Prljavo Kazaliste (Oprostio mi Bog)

*i dan je taj što me vara, plavetnilo neba misli skreće, a onda padne noć - prokleto dugi sati, sakatim srcem shvatim; sitnice, ponos, inati neće mi dati da pratim trag, a znam da sve je ništa, slomit ću kazaljke i vrijeme će stati, i možda jednom nađeš me - tamo gdje prestajem ja, gdje počinješ ti, gdje stali smo mi, al srest ćeš samo stranca, slučajnog prolaznika i pogled leden (iako te taj stranac nekada volio više od sebe...)*

*Ljepota je u očima onog što gleda; takve nas i Bog vidi s druge strane neba...*


By: Marchelo


subota, 07.11.2009.
...and there we dance, we dance...

Stalno mi se vrti isti film u glavi kad si ti u pitanju. Neki romantičan, što uopće nije u tvom stilu. Sve se odjednom promijeni, ti shvatiš da sam upravo ja stvorena za tebe, i baš onda počne svirati naša pjesma. Nikad točno ne odredim da li je to slučajno ili tvojom namjerom, naručeno od benda. Ponekad promijenim i pjesmu, način na koji mi prilaziš i sve to, ali uvijek u tom ključnom trenutku zasvira ta ključna pjesma i svaki naš izraz lica i pokret je u svakom tom maštanju isti.

Ti si onda drugačiji, stariji, ošišan. Haha. Ošišan. Donedavno te uopće nisam mogla zamisliti ošišanog, ali željela sam da tada budeš kratke, uredne kose. S vremenom sam razvila i tu sposobnost da te vidim tako urednog.
Nosiš odijelo, naravno. Ne bijelo, jer nije ta prigoda. Ali i bijelo odijelo ti, sigurna sam, savršeno stoji, jer ti si taj.

Na našim licima nema osmijeha, to je isto jedna veoma bitna stvar. Mi smo dijelom zbunjeni, jer se dugo nismo našli u takvom zagrljaju, i praktički nikad nismo plesali na tu pjesmu. Uvijek je svirala u drugačijem kontekstu.
Drugim dijelom smo posve bili spremni na to. Ti si malo viši od mene, i tvoje usne su prislonjene negdje između mog nosa i čela. Ili to, ili mi se licem prisloniš pored uha, šapćeš riječi naše pjesme, ali ne govoriš.

To je još jedna karakteristika te večeri. Tog trenutka zapravo. Mi ne govorimo. Kao da nam je zabranjeno, no nepotrebno nam je jer se posve razumijemo samim pogledima, pokretima, dodirima. Ako poželim nešto reći ti me zaustaviš, i ja shvatim da nije potrebno govoriti...
I sve je savršeno. Svijetla, glazba, ljudi oko nas.

Da, pogledi su zbunjeni.
Da, naši prijatelji su sretni, i svi su oni tamo.
I da, na kraju pjesme ti me poljubiš. I to bude jedan od tvojih savršenih poljubaca, savršeniji od svih ostalih.

Photobucket




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.