<body> ...*Za jednu dušu tamo negdje, van...* - Obzori - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
On/Off

Credits: * | *

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..Helou...
*Moje ime je nevažno. Možete me zvati Esmee.
*Živim na moru, i tu se osjećam najbolje; najljepši je ovo grad na svijetu :)
*Polako ću otkrivati sebe na ovom blogu, nastojat cu učiniti da izgleda kao moj dnevnik.
*Najviše ću se koncentrirati na jednu ljubavnu priču, koja još nije gotova (nadam se sretnom završetku)...
*Sve što vam mogu reći je da sam i luda i romantična djevojka, a ponekad i prgava dalmatinka :)
*Lavica u horoskopu :)
*Dizajnove sam uvijek voljela mijenjati tako da se to neće promijeniti :) Neka vas ne iznenade novi...
*Mašta je moj svijet.

Photobucket












...as the thoughts go by...

Dosta je! Skrij s! Tu nema ti mjesta!
Zemlja je svježa, oluja već presta.
I vjetar, što lišće lagano stresa,
Goni te sada s mirnih nebesa.
By: Aleksandar Sergejevič Puškin (Oblak)



Mislila sam da smo sigurni, zaštićeni sudbinom, no kad je stvarnost sijevnula, odrezala te od mog života...
By: Hanna Pakarinen (Damn You)



Učinila sam toliko svari samo zato jer su se u onom trenu učinile ispravnima.
Toliko puta sam se jednostavno prepustila osjećaju koji je u tom trenu vladao mojim bićem.
Uživala sam svakim dijelom sebe.
Ništa mi nije žao...
By: Annabel Lee. Moja najdraža.


Time, it needs time
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can bring back your love someday.
I will be there, I will be there.

Fight, babe, I'll fight
To win back your love again.
I will be there, I will be there.

Love, only love
Can break down the walls someday.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?
I'm loving you.

Try, baby try
To trust in my love again.
I will be there, I will be there.

Love, your love
Just shouldn't be thrown away.
I will be there, I will be there.

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

Yes I've hurt your pride, and I know
What you've been through.
You should give me a chance
This can't be the end.

I'm still loving you.
I'm still loving you,
I need your love.
I'm still loving you.
Still loving you, baby...


Give me another chance my love...

...lyrics...

...Dođi, zaboravi, nudim ti noći čarobne, i buđenja u postelji punoj šećera...
By: Parni Valjak (Dođi) *Ta je pjesma za Njega*

...Oprostio mi Bog, mogo bi i ti, jer na moja vrata, Sunce baš ne dolazi...

...Ima dana, ima noći (lagala sam) - ne mogu bez tebe...
By: Prljavo Kazaliste (Oprostio mi Bog)

*i dan je taj što me vara, plavetnilo neba misli skreće, a onda padne noć - prokleto dugi sati, sakatim srcem shvatim; sitnice, ponos, inati neće mi dati da pratim trag, a znam da sve je ništa, slomit ću kazaljke i vrijeme će stati, i možda jednom nađeš me - tamo gdje prestajem ja, gdje počinješ ti, gdje stali smo mi, al srest ćeš samo stranca, slučajnog prolaznika i pogled leden (iako te taj stranac nekada volio više od sebe...)*

*Ljepota je u očima onog što gleda; takve nas i Bog vidi s druge strane neba...*


By: Marchelo


petak, 25.09.2009.
...*Za jednu dušu tamo negdje, van...*



* * *

Još uvijek je on topic poslijednji post.
Ovo je samo....
...želja :)

Ljubim vas*



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.