Malo jada

Čudno je to kako kad jednom loše krene onda se i tako nastavlja...No ne može zauvijek valjda, jednom će doći ta prokleta kulminacija i opet će sreća na moje kolo...
O čem se radi? Pa recimo da stalno padam ispite u zadnje vrijeme...Učim čitav osmi mjesec i izađem na prvi ispit, dođe mi neki full lagani zadatak kojeg znam riješit, no naravno ja pogriješim u gluposti i pljus, opet sam na početku...Ništa, izađem na drugi ispit misleći ajde nije bio moj dan pa ću ovaj sad rasturit, no vraga staroga, opet dođu zadaci koje znam riješiti ali pogriješim u nebulozi i opet pljus...Ah idem ja na treći, kak se ono veli treća sreća, naučim sve tip top, no preskočim dvije tri stranice koje su mi bile dosadne i činile se nevažne i naravno dođe mi pitanje jedno sa te tri stranice i srećom snađem se nekako, logički zaključim i prođem, ali dobijem 3...tu glupu šugavu trojku s kojom bih u svakom slučaju bila zadovoljna, no sada nisam jer sam se mučila i znam da znam za više...No kaj ćeš, ipak nisam bila u poziciji da je odbijem...
I sad opet izlazim ponovno na ove ispite koje sam pala, i stvarno sam naučila, već mi se povraća kad vidim knjigu i vrti mi se u glavi, ali bojim se da ipak neću uspjeti...Jer nažalost na mom faksu je sistem takav da mi dotične ispite moramo imati 100% riješene da bi došli do usmenog...Nitko nam ne gleda dal nam je postupak točan pa dal smo pogriješili u minusu il plusu, ili tako nekoj gluposti...Sve mora biti tip top, i onda oni koji su malo rastreseni lako padnu bez obzira dal razumiju i znaju to na što su izašli ili ne...I sad meni lijepo visi godina...Sve sam zapostavila drugo...Samo učim, sve ispite sam spremna još od početka devetog, a neke i od prije ljeta, ali neću znati do zadnjeg trena dal ću proći ili ne...A na bezuvjetan upis uopće neću ni računati...Pucam po svim šavovima i dolazim u napast da sve pustim i uzmem odmor jednu godinu, no ipak sam borac i mislim da se neću predati do zadnjeg trena...
A ako padnem neće mi biti tako strašno zbog pada nego zbog društva...No pozitivne strane su te što ću moći raditi više nego što sam to mogla kad sam imala hrpu obveza na faksu...
Možda je tako i bolje...Zaradit ću si za sve male stvari koje nisam mogla imati prošle godine...Izaći ću na sve koncerte jer previše sam ih već propustila zbog nedostatka love ili vremena. Trudim se nekako i prije nego je sigurno da ću pasti ipak izvući pozitivne stvari iz tog pada....
Ovaj deveti mjesec propuštam koncerte( i one besplatne na špancir festu), izlaske, ne provodim dovoljno vremena s društvom, ne mrdam malim prstom da pomognem u kući, ni ne šećem gradom i gledam izloge, odbila sam par ponuda za posao, a da ne pričam o tome da me čeka par super knjiga koje zasad mogu samo gledati kako skupljaju prašinu na polici...Sve zbog prokletih ispita...Daj Bože da to urodi plodom...
E da, i blog više ne pišem...Sve sam podredila faksu...

Ma ne mogu više, definitivno pucam i u komi sam, tak da se javim krajem devetog kad sve bude iza mene, bilo uspješno ili ne...

16.09.2006. u 19:28 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



LINKOVI:

Moja draga seka
Penny Lane
Death Valley

STVARI KOJE ME DIRNU U DUŠU...

Crna Udovica - Obala tuge

Čuješ li moj zov nošen vjetrom
Dok na nebu pojavljuje se duga
Na našoj obali tebe više nema
A tvoj lik zamjenila je tuga

Želim da ostaneš zauvijek tu
Da gledam tebe i morsku pjenu
Jer srce si moje sledila tada
Ja ne želim ni jednu drugu ženu

Nestat' će obale koje sad nas djele
I sanjivo će jutro izaći iz noći
Nad morem vidim samo galebove bijele
Tuga nas je stigla, sreća neće moći


Opća opasnost- Jednom kad noć

Jednom kad noc
Ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U stranicu utjehu traziti,
Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dode,
A samoca zaboli,
Hoces li moci ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su price pricali.
I sada kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lade slomile
Bure i vjetrovi.



Tuti Fruti Bend - Srce srne koja drhti

Ti imas srce srne koja drhti, ti imas srce kakvo imam ja i nikad neces priznat da me volis, ni da te volim necu priznat ja i kada prodju godine iz pjesme staru ljubav ti ces sanjati bijela ptica koja nosi srecu na tvoj prozor nece sletjeti.

Ref: Koliko te volim, toliko me bolis ti rijeko koja bjezis od mora koje volis, na kojem oku spavas nikad necu saznati, a sanjat cu te ti ces mene sanjati.

Ti imas srce srne koja drhti ti imas srce kakvo imam ja i nikad neces priznat da me volis ni da te volim necu priznat ja.





Pukotina ima svaki život

Pukotina ima svaki život,
Kroz koje bližnji radoznalo zure,
Motreći naše dane što se žure.

I tako ništa nije posve naše,
Mi srčemo taj život kao vino,
Iz tuđom rukom uprljane čaše.

Al ko je ćudi gadljive i stidljiv,
Kako bi htio zastrti ta okna
Na svojoj duši, i biti nevidljiv -

Pa da mu posve mirno bude lice,
Ko pusto polje ispod koga teku
Nečujno vali jedne ponornice.