erytheia.theredone

03.10.2010., nedjelja

Samo rijetki nađu rijetke


Mali princ počeo je tonuti u san, uzeh ga u naručje i nastavih put. Bio sam uzbuđen. Činilo mi se da nosim neko krhko blago. Čak mi se činilo da nema ničeg krhkijeg na Zemlji. Promatrao sam, na mjesečini, to blijedo čelo, sklopljene vjeđe, pramenove kose što su lepršali na vjetru, i ponavljao u sebi: "Ja ovdje vidim samo ljusku. Ono najvažnije je nevidljivo.."
Kako se na njegovim poluotvorenim usnama ocrtavao blag osmijeh, još sam pomislio: "Ono što me tako duboko dira dok gledam usnula princa, to je njegova odanost jednome cvijetu, to je slika ruže što zrači iz njega kao plamen svijeće, čak i u snu.."
I činio mi se još krhkijim. Svijeće treba dobro štititi: i dah vjetra može ih ugasiti..

Antoine de Saint-Exupery, Mali princ



Postoje neke sasvim posebne ljubavi. Presvučene najfinijom svilom najljepše nam boje. Ljubavi koje najradije nosimo.
Njihovo tkanje djelo je vrhunskog majstora koji je odavno savladao najvažnija učenja ovoga svijeta.
Takvim se ljubavima lako predati. Bez pitanja. Bez pogovora.

Postoje neki sasvim posebni ljudi. Svojim djelovanjem učinit će svaki trenutak dragocjenim. S njima su prepoznavanja slična poeziji.
Tvorevine dvaju svijetova već kao odnosi su usporedbe kojima redamo svako svoje sljedeće postignuće. Emotivno i čisto susreću se u najudaljenijim granicma duha.

Postoje neka sasvim posebna djeca. S lakoćom pokazat će vam put koji vodi do zvijezda. U šarenim cipelicama s osmjehom na licu nijedna zvijezda za njih nije daleka. Nijedan san nedostižan. Nijedan trenutak neodsanjan.
Snove ostvaruju srcem.
Svijet je njihovo igralište bez granica horizonta.
Ljubav je otkucaj srca.






Ne znam više, Bože prosti
dal' da strepim
il' da stremim
da to breme posebnosti
i na tebe nakalemim
ako nije kasno već

Jer znam da sanjaš rimovanja
krike i tišinu nemu
ti si bio svugde
u mom' svemu
pile moje, paće moje malo
lavće moje




KOMENTARI (18) - PRINT - #

<< Arhiva >>






ARHIVA



lipanj 2011
svibanj 2011
ožujak 2011
veljača 2011
siječanj 2011
prosinac 2010
studeni 2010
listopad 2010
rujan 2010
kolovoz 2010
srpanj 2010
lipanj 2010
svibanj 2010
travanj 2010
ožujak 2010