erytheia.theredone

12.07.2010., ponedjeljak

Najdraže komplementarne boje


U mom prošlom postu draga mi blogerica gustirna napisala je u svom komentaru kako češće biram teške životne teme i navela me njena misao na razmišljanje o toj činjenici.
Prekopam malo po svojoj arhivi i već po naslovima zaključujem kako je u potpunosti u pravu. Nad nekim postovima sam plakala pišući ih, neki su me poput noćnih mora proganjali danima ali sve sam ih osjećala cijelim srcem kao dio sebe.
Ponekad je prebolna stvarnost u kojoj nepravde ovoga svijeta osjećam kao svoje. Draga osoba mi je neki dan rekla kako time štetim samoj sebi jer se brinem i kada neka muha u Bangladešu izgubi krila. Naravno izuzmem li ironiju u njegovoj rečenici ostaje mi samo priznati kako je bio u pravu.
Idući tim tragom odlučila sam napisati neopterećen post. Bitna činjenica za daljnji razvoj situacije je ta da sam tu odluku donijela prije tri dana a post još nije napisan.
Tako ja razmišljam o čemu bi pisala a da svaka rečenica pršti od životne radosti i veselja. Čitam po blogu ljude koje cijenim i nailazim kod njih na misli koje i sama osjećam. Vijesti kažu stanje grozno, novine upozoravaju i dovoljno je osvrnuti se oko sebe da se krenu rojiti misli. Poput pčelica vrijedno se skupljaju u tvorevinu koja će i opet po svoj prilici biti siva. Možda i dođe u bojama ali isključivo komplementarnim jer kad se misli povežu u rečenice i boje pomiješaju dobivamo sivu odnosno preciznije smeđu. A smeđa morate priznati i nije neka boja za izražavanje.
Ovaj put klonim se velikih nepravda, ljudske gluposti, sitnih duša i besćutnosti ali ne mogu vam obećati niti veliku radost. Ipak u sve unosim malo boje i dašak vjetra da ga zajedno samnom osjetite na licu.


Neki dječji snovi nikada me nisu napustili. Kroz godine dobivali su pomalo ozbiljniji ton. Ne iz razloga što sam odrasla već zbog činjenice što sam postala odlučnija ostvariti ih.
Dopuštam si bezbrižnost igre. Sanjarenje i mašta dio su moje stvarnosti u kojoj zauvijek ostajem djevojčica sa zvijezdama u kosi.




zvijezda prva
rođendan s šarenom pinjatom prepunom slatkiša. livada na kojoj mekoću neugažene trave krasi prva jutarnja rosa. posvuda bijeli baloni. lica dragih ljudi blistaju na suncu koje pomalo sramežljivo dopire kroz krošnje. haljinica bijele boje nevino briše zadnji ostatak prošlosti neispunjenih snova.

zvijezda druga
biti ratnica neke fantasy priče poput onih iz videoigrica. uz neku dobru glazbu ovladati svijetom nepobjeđena. kada mi i zadaju udarce od kojih se ne oporavlja nastaviti dalje.
u svakoj bitki ostati dosljedna, iskrena i prekrasana u svojoj ljepoti.

zvijezda treća
satima stajati na kiši osjećajući njene kapi na licu znajući kako ovoga puta ne skrivaju suze.

zvijezda četvrta
plivati s morskim psima u najdubljim morima uz obostrano poštovanje bez straha koji nas obuzima u trenucima kada smo suočeni s opasnosti. uživati u hladnoći mora i plavetnilu koje se na njegovoj površini odražava od neba.

zvijezda četvrta
posjedovati vulkan nazvan mojim imenom koji će eruptirat samo u trenucima moje tuge i umjesto mene nositi teret negativnosti koji svijet stavlja na nas.
njegova toplina biti će moja moć a njegova hladnoća moja smirenost.

zvijezda peta
voziti trke bez želje za pobjedom i pronaći sponzore koji će sa smješkom i uz odobravanje prihvatiti moju potrebu da razbijem jedan bolid dnevno.

zvijezda šesta
živjeti u zemlji čudesa poput Alise. uz ludog klobučara zabava bi bila osigurana. čudesna stvorenja i šarenilo boja svojom nestvarnošću uljepšala bi svaki dan.

zvijezda sedma
postati pilot i probiti zvučni zid.

zvijezda osma
vidjeti krijesnice svaki dan. značilo bi to nalaziti se na mjestu u koje ljudi ne zalaze često. divlje zvijeri ne bi bile divlje i postale bi vjerni saveznici.

zvijezda deveta
govoriti sve jezike ovoga svijeta i u svakome gradu imati svoj dom. putujući ostavljati neizbrisivi trag osmjeha koji boli i tuge koja veseli čineći neizbježnom spoznaju koliko smo ipak veliki na ovoj malenoj planeti.

zvijezda deseta
stvoriti koheziju zvijezda.








KOMENTARI (26) - PRINT - #

<< Arhiva >>






ARHIVA



lipanj 2011
svibanj 2011
ožujak 2011
veljača 2011
siječanj 2011
prosinac 2010
studeni 2010
listopad 2010
rujan 2010
kolovoz 2010
srpanj 2010
lipanj 2010
svibanj 2010
travanj 2010
ožujak 2010