Eryka

31.03.2008., ponedjeljak

Those are the days

U veličini svijeta koji nas okužuje, u njegovoj zagušljivosti i uzaludnosti kako se snalazimo?


Dobri drugi:
Našli smo si oaze unutar, obitelji, ljudi kojima smo okruženi, voljene osobe, zadovoljavajućeg posla i puno aktivnosti u prirodi i malih zadovoljstava koja su bitna samo meni i mojim bližnjima koji me ne osuđuju zbog toga.
Harmonija u odnosu s drugima, poštivanje nekih vječnih zakona (ne učini drugom što ne bih želio da netko učini tebi) i pomirenost s svojim životom i sobom kao osobom.

Zbunjeni drugi:
Težnja za dobrim, vječita očajna potraga za ljubavlju i poštovanjem. Potraga koja na kraju rezultira suprotnim od očekivanog, povrijeđenošću mene i drugih, nezadovoljstvu, tuzi, bijesu i očaju. Slijepac sam za dobre stvari, slijepac za dobre ljude, ljuštura čovjeka koje se boji ostati sam i čezne za ljubavlju, a sam se zatvorio u kavez samoće i odsutnosti ljubavi. Srce mi se smanjuje, izjeda me gorčina i ne prepoznajem ljude.

No name:
Vidim stvari koje se događaju oko mene. Zamjećujem ih i analiziram, zatvorena u svoje ograde od vremena, straha, povrijeđenosti i samoće.
Ogrubjelih obraza od otrova drugih. Izguljenih noktiju od kopanja po svojoj utrobi, želeći rušiti zidove opasane oko srca.
Portreti drugih su jasni, problem vidim, rješenje vidim.
Vlastiti portret je mutan, tužan, zamagljen i krvav. Čeka bolje dane, da ga netko opere i obriše...ili da ga nestane!


Nađeni Bog

Ne traži Boga mišlju; u praznini
u kojoj se mis'o, tamna sjenka, gubi.
Uza te Bog je, uvijek u blizini
U stvarima oko tebe, u zvuku i muku.

Bog ti je uvijek najbliži od svega:
Diraš ga rukom, gledaš ga u boji neba;
Bog ti se smješi iz jednog dragog lica
i plaši te iz svake stvari: nema tajne.

Ne pružaj mis'o u praznu daljinu.
Uza te Bog je. Otvori sva čula:
Na tebe svjetlost s ljetnog neba pljušti
Bog oko tebe sja treperi, miriše i šušti.

A.B.Šimić

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.