nedjelja, 27.06.2010.

No me intereso

Dok jedem moju večernju jabuku, ispripovjedit ću vam što mi je na duši mojoj. Znate, nije me bilo dugo, i ne znam kakva je situacija s današnjim blogovima –pišu li se oni uopće više?, ali štošta se toga preokrenulo u mojoj lijepoj glavi. Prijatelji koji to dugo nisu bili- opet su se vratili u moj život, a oni koji su to glumili otišli su iz mog života. I lijepo je, zbilja, i fina je ova jabuka. Osjećam se slobodno i kako to volim reći kao dodatak: „I vjetar mrsi moju kosu.“

Ali ono što mene muči jest ONA. Ne znam jeste li kad imali osjećaj da vas osoba istoga spola mjerka. Gdjegod prošla, gdjegod došla ONA me gleda. Jučer me gledala, a ako ju vidim i sutra će. Ne volim žene, ali zbilja mislim da je na rubu da mi priđe. Nemam gay radar, ali zašto onda neprestano čujem pi pi piiii? Proklete onomatopeje, to se da objasniti.

Reći ću joj jednostavno, onako kao kad mi nude nekakav internet paket putem telefona. Ravnodušno i pravocrtno-„No me intereso cabron“.

/23:59/ nevermind or? /0 lost souls)/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.