Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

subota, 26.03.2016.

Mama Od Prijatelja Tako Je Napaljena Da Ne Bira Godine *Matorke*



Upoznao sam se sa jednim kolegom ali vrlo brzo smo postali i prijatelji.Bili smo zbilja dobri i dijelili smo i dobro i zlo.On se poslije premjestio u Vukovar a ja ostao u Zagrebu.Iz priča sam shvatio da su mu se starci razveli po njegovom rođenju.Kasnije mama mu se preselila u Rijeku i zaposlila kao tajnica u jednoj tvrtci.Kako je mene bilo po čitavoj Lijepoj našoj,tako sam došao i do Rijeke.On joj je dosta pričao o meni i gospođa me je znala ali me nikad nije vidjela.Potražio sam tu firmu i vrlo ju brzo pronašao.Došao sam do njene kancelarije i vidio ju da nešto tipka na kompjuter.Prišao sam stolu,pružio ruku i rekao „ja sam Ivan“.Malo me začuđeno pogledala i tad se sjetila da joj je sin rekao da ću doći. PROČITAJ CJELU PRIČU

Oznake: erotske-price, matorke, seks priče, pusa, pusica

- 13:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.