Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

srijeda, 17.02.2016.

Matorke - Mali nećeš mi pokazati tvojeg

Dakle, mati rece da me je trazila kona Adela,vidjela ju je jutros na pijaci,kaze ima nesto da se radi valjda da kreci kucu.

-O komsija ti dosao-rece ona kad sam se pojavio na vratima- uh,uh nisam te bas tako rano ocekivala,hajde, hajde udji.


Pokusavala je na brzinu zakopcati bluzu i tako sakriti dvije velike polutke bijele kao sir.Imala je 55 godina,to sam saznao od majke, ali je bila u penziji nesto zbog zglobova nemam pojma.Imala je muzevu penziju,on je nastrado negdje u Njemackoj pa je stalno nosila crninu.Prilicno popunjena rumena u licu,od struka nagore za mene cista desetka ali nadole katastrofa.

-Moj komsija ,ja jedino tebe imam i znam kad mi nesto treba-
-Neka ,neka komsinice zato i postoje komsije-

I tako ja pocnem sa izbacivanjem stvari u dvoriste,pa pokrivaj najlonima kisa ce,pa daj slajfaj zidove,pa joj dovuci usput neki krompir,pa idi po farbu a evropsko prvenstvo u fudbalu pocelo. Nikad kraja poslu. Adela je svaki cas nudila sok ,kafu,kupila cigare koje ja pusim,pekla ustipke za mene.


-Svidja li ti se ova muzika komsija da nadjem neku drugu stanicu.ima nekih ploca od mog sina hos da pustim-
-Ma moze sve- PROČITAJ CJELU PRIČU

Oznake: matorke, erotskeprice, erotske-price, istinite priče, seks priče, 2016

- 22:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.