Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

subota, 13.02.2016.

Seks sa direktorom škole

Necu da gnjavim sa pricom ko sam i sta sam. Ukratko, jako sam komunikativna i uvek spremna na sve izazove. Obozavam da experimentisem u krevetu. Inace, dugo sam zivela u Sidneju, pa sam se vratila u rodni grad, Beograd. Posto sam diplomirala, i postala profesor fizickog vaspitanja, trazila sam posao u nekoj srednjoj skoli. Otisla sam kod svog prijatelja kog jako dugo nisam videla, inace direktora jedne skole. Nekada smo imali par avantura, koje su mi ostale u divnom secanju.


Visoka sam oko 170cm, teska oko 55kg. Imam extra guzu i original sestice. Obukla sam najnovije tangice, cipkaste, brus u istom fazonu, extra kratku suknjicu koja je vise pokazivala, nego skrivala, i slatku majcicu sa isto toliko slatkim dekolteom.


Tamo me je docekala jedna veoma neprijatna gospodja koja me nije pustila u Dejanovu kancelariju, dok nisam napravila malo guzve. Zatim se na vratima pojavio visok, crn frajer, 32. godine, sa neodoljivo zelenim ocima, i prelepim telom… U istom momentu sam se napalila kad sam videla bele lanene pantalone i usku majcu kroz koju se ocrtavao svaki misic tog prelepog tela. Pala sam mu u zagrljaj, koji je on odusevljeno prihvatio. PROČITAJ CJELU PRIČU

Oznake: erotske-price, seks sa direktorom, skola, seks priče, istinite priče, nove priče

- 11:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.