Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

srijeda, 25.11.2015.

Erotske priče - Izgubila sam nevinost prvi dan faksa



Predavanja na fakultetu konačno su počela, znala sam da to mora biti moja godina. U srednju školu vozila sam se svaki dan u Split i moji roditelji, koji su raspored sati znali boje nego ja, u točno određeno vrijeme očekivali su moj povratak kući. Tako je bila isključena svaka mogućnost da im koji put slažem i pođem s nekim dečkom.

Starim autobusom tako sam se svaki dan na vrijeme vraćala u moje selo i bilo me sramota same sebe da sam maturirala, a da još nisam okusila kurca. Noću sam često sanjala da se nalazim u različitim pozama sa snažnim muškarcima, a potom mi se činilo da sam vulgarna, nemoralna i tko zna šta još. Ali, ipak sam odlučila da se poševim prvom prilikom koja mi se pruži.
Nisam očekivala da će se sjajna prilika ukazati tako brzo. Išla sam kroz studentski dom i raspitivala se hoće li tko ubrzo iseliti pa da zauzmem njegovo mjesto. Izgubila sam dva sata bezuspješno zavirujući kroz bezbrojna vrata. Blok "C", soba 206. Ušla sam i odmah počela:
- Hoće li tko možda ubrzo ...

Tip me u čudu pogledao, jer očigledno nije očekivao moju posjetu ili se možda zaboravio zaključati. Sve se dogodilo u trenutku. Sjedio je za stolom i držao ga u desnoj ruci. Vidjela sam da mu je jako velik, ali prije nego sam ga stigla dobro i pogledati kroz zrak je u dva jaka mlaza poletjela bijela tečnost i završila na podu pred mojim nogama.

>> PROČITAJTE CJELU EROTSKU PRIČU

Oznake: erotske-price, nevinost, faks, studenti

- 12:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.