Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

utorak, 24.11.2015.

Erotske priče - Orgije na zabavi



Znao sam da privatne zabave, kao sto je ova na kojoj sam se te veceri nasao, uglavnom imaju za cilj upoznavanje mladih, pijanih naivki i lukavih organizatora, no, ono sto me ondje docekalo nadmasilo je sva ocekivanja. Tek sto sam sjeo u udoban naslonjac i otvorio limenku piva opazio sam kako u jednom sjenama sakrivenom, ali jos uvijek prilicno pogledima izlozenom kutu, dvojica mojih poznanika oblijecu oko privlacne i ocito vrlo pijane crvenokose gosce, vidio sam kako joj jedan od njih polako zadize minicu, dok joj je drugi njezno, ali odlucno raskopcavao bluzu. Nemirno sam se vrpoljio u naslonjacu, osjecajuci da moj kurac zeli eksplodirati, a Ivan i Slaven nasli su se u slicnoj situaciji jer se njihova odabranica nasla na koljenima s oba kurca istovremeno natrpana u ustima. Uzbudio sam se i grubo uhvatio svoju novu poznanicu za kosu pa ju privukao nanize, prema svom zezlu, gurajuci joj ga u usta. Svidjelo joj se i zustro ga je obuhvatila punasnim usnama, zestoko lizuci i sisajuci.Ocekivao sam da ce se ona usprotiviti, no, umjesto toga posegnula je objema rukama za njihovim patentima, otkopcavajuci im paralelno traperice. Vec u iducem trenutku njene su bijele gacice kliznule na tlo, a pozudne ruke pohodile su bujan crni grm sred njenih prepona. Nije niti kosulja mnogo duze opstala, pa su joj i zamamne sise uskoro zalelujale oslobodjene grudnjaka. Jedan od muskaraca, Ivan, zavlacio joj je vjesto prste u mokru picu, a drugi, Slaven, oblizivao joj je otvrdle bradavice, dok je ona zabacila glavu unatrag, tiho uzdisuci.

Dok sam ocarano promatrao ta zbivanja, pitajuci se ima li ondje mjesta i za u meni razbudjenog jebaca, neka je, potpuno mi nepoznata djevojka, sjela do mene i bez rijeci, kao da je sve vec odavno dogovoreno, raskopcala mi zatvarac na hlacama, pa polako izvadila moj ud, i, gledajuci i sama troje neukrotivih sevaca u kutu prostorije, stala zivo mi drkati, istodobno milujuci drugom rukom svoje medjunozje.


PROČITAJ CJELU EROTSKU PRIČU

Oznake: erotske-price, orgije, zabava, grupni seks

- 16:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.