Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

četvrtak, 05.11.2015.

Dva mlada zadovoljila su iskusnu zrelu gospođu *MATORKE*




Ne sjecam se tocno je li to bilo u petak ili subotu uvecer, ali nije ni bitno. Bitno je to da je bilo jako kasno i da mi se jako, jako spavalo, a nisam mogla ni oka sklopiti. Razlog mojoj budnosti krio se u, pogadjate, bucnim susjedima, i to upravo onima koji stanuju u stanu tocno iznad mog. Kako to njihovo rondanje, koje je podsjecalo na selidbu, i urlikanje, koje je zvucalo kao navijanje na kakvoj utakmici, nije prestajalo, odlucila sam se odjenuti, pozvoniti im na vrata i kulturno se pozaliti, a, ako bude potrebno, i zaprijetiti im da cu pozvati policiju, sto sam i kanila uciniti, naravno, ne budu li se smirili. Sto zamislila, to i ucinila, a kad mi je mladic, od svojih dvadesetak godina, otvorio vrata, bespostedno sam osula verbalnu paljbu po njemu.


PROČITAJ CJELU EROTSKU PRIČU - Dva mlada zadovoljila su iskusnu zrelu gospođu *MATORKE*

Oznake: erotske priče, matorke, pusica, iskusna gospođa

- 00:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.