EROTSKE PRIČE I FANTAZIJE



četvrtak, 11.08.2005.

Vatrena gimnastičarka

Vatrena gimnastičarka

| Klasične erotske priče | Kad sam počeo jezikom sliniti po klitorisu i sve dublje u rupicu moje pohote, nisam se mogao zaustaviti. Osjetio sam kako se Tia počela izvijati i znao sam da uživa

Često sam je zamišljao u svom naručju u tisuću poza, a jednom sam sasvim slučajno završio na njenom treningu i ostao zapanjen. Izvijala se poput gume, a kad bi noge prebacila preko glave njena napeta pičkica pozivala je na prodor. Popularna špaga ne bi bila ništa posebno, da je ona nije izvodila stojećki. Nogu bi priljubila poput svijeće uz lice, raskrečila guzove i nabreklu pičku, nesvjesna pohotnog pogleda što muškaraca, što žena.

Moja mašta poigravala se smišljajući nevjerojatne poze i svaki put bi samo kratki potezi rukom po mom nabreklom kurcu bili dovoljni za erupciju. Sanjao sam je danima, a kad mi se pružila prilika da je upoznam preko zajedničke prijateljice, bio sam oduševljen.

Tia se prignula i zabila svoj jezik među Anine raskrečene noge i polizala brzim potezima od klitorisa do čmara. Nakon toga se podigla i gurnula jezik u njena rastvorena usta. Isisala ju je strasno, a tada se bez riječi vratila na svoje mjesto. Počeo sam nekontrolirano stezati guzne mišiće i podizati kurac prema njima. Ovo je za mene bilo nešto novo, ali toliko erotično da se želja mogla nožem rezati u zraku.
- Ja sam tvoj veliki obožavatelj - predstavio sam se, dok sam je odmjeravao u sapetim tajicama i malenom topiću ustremljenih bradavica.
- Baš mi je drago! - zacvrkutala je i snažno mi stisnula ruku.
- Mislim da se nećeš pobuniti ako te zamolim da nam praviš društvo. Tia ima slobodno popodne, pa smo odlučile ne raditi ništa. Odmor, samo odmor... - rekla je moja prijateljica Ana i namignula mi. Osjetio sam kako mi se kurac ukrućuje od same pomisli na seks s Tiom, ali sam morao priznati da mi ni Ana nimalo ne bi smetala. Spremno sam prihvatio poziv i utrpao ih u svoj rasklimani auto. Ušli smo u Anin stan u kojem sam se dobro snalazio, jer u nedostatku svježe pičke, ona je uvijek bila spremna.

- Skidaj se u nešto komotnije, znaš gdje stoji ogrtač - rekla je Ana i bez srama odbacila traperice, a tada i majicu zajedno s grudnjakom. Stajala je u gaćicama i bez riječi se okrenula prema Tiji, a tada joj povukla topić preko glave. Pogled na izazovne grudi potpuno me omamio.

- Mislim da ti ne treba niti ogrtač, prevruće je... - rekla je Ana, dok je skidala s Tije tajice s gaćicama. Tada je svukla svoje tange i bacila ih u kut sobe. Sjele su na trosjed raskrečenih nogu, a ja sam stajao gol ispred njih ukrućenog kurca.
- Nemoj stajati kao kip. Sjedni nasuprot nas u fotelju i možemo ugodno čavrljati uz hladnu limunadu - Ana je govorila, a ja sam u mislima već nabijao Tiju koja je noge prebacila preko glave i naslonila na rub trosjeda.
- Igra može početi. Svatko mora priznati o čemu mašta, naravno po pitanju jebačine. Maštati možemo samo o nas troje i svaki zadatak treba obaviti. Nema povlačenja - Tia me iznenadila vulgarnošću, jer nisam njenu nježnost mogao povezati s takvim rječnikom. Ipak, bilo je to nešto najuzbudljivije što sam čuo.
- Želim... - započela je Ana - da me Tia polizne po pički i uvali mi jezik u strastvenom poljupcu.

Tia se prignula i zabila svoj jezik među Anine raskrečene noge i polizala brzim potezima od klitorisa do čmara. Nakon toga se podigla i gurnula jezik u njena rastvorena usta. Isisala ju je strasno, a tada se bez riječi vratila na svoje mjesto. Počeo sam nekontrolirano stezati guzne mišiće i podizati kurac prema njima. Ovo je za mene bilo nešto novo, ali toliko erotično da se želja mogla nožem rezati u zraku.

- Želim da me Sven pomiluje kurcem po pički, a tada mi ga gurne u usta da ga malo posisam - Tia me pročitala, jer sam stvarno želio svoj kurac prisloniti uz njenu pičku koja je uzgred rečeno bila obrijana i glatka, kako sam kasnije doznao, zbog gimnastike.

Prišao sam joj, a ona je noge podigla i zakvačila iza vrata. Njena pička se rastvorila poput razlomljene žemlje. Primio sam kurac u ruku i lagano ga potegnuo duž njenih usmina. Tada se njena ruka spustila i smjestila ga između, dok je drugom rukom držala usmine što više skupa. Gurao sam lagano prema klitorisu, no, ona me odgurnula i uvukla moj glavić, a zatim i čitav kurac do jaja u svoja usta. Posisala ga je par puta i izvukla van. Teška srca sam se odmaknuo i vratio u fotelju.

- Želim okusiti okus Tijine pičke - rekao sam u iščekivanju.
Tia mi je prišla i ovila noge oko mog vrata, stavljajući mi svoju pičku pred usta, a tada se ostatkom tijela spustila na zemlju i prislonila glavu na tepih. Nisam mogao skinuti pogled s pičke boje pudera koja mi se nudila u svoj svojoj ljepoti. Rukama sam je primio za grudi, iako to nije bila izrečena želja i nadao sam se da me neće odgurnuti. Kad sam počeo jezikom sliniti po klitorisu i sve dublje u rupicu moje pohote, nisam se mogao zaustaviti. Osjetio sam kako se Tia počela izvijati i znao sam da uživa.
- Malo ste se previše uživili, pa odmah nastavljam želju na tvoju, Sven. Ostanite tako, a ja želim da me Tija nastavi lizati - Ana je klekla na pod i raskrečenih nogu dovela svoju pičku ispred Tijinog lica, koja ju je odmah obuhvatila usnama i počela sisati poput prehladnog sladoleda. Uzbuđenje je bilo na vrhuncu i nisam mogao, a da ne zamolim:
- Znam da nisam na redu sa željama, ali moj kurac će eksplodirati ako ga ne zarinem u ovu predivnu pičku.

Klekla je pružajući mi uvid na guzu, a tada podigla desnu nogu i stavila je na rame. Pička mi se zguza ukazala u novoj dimenziji i jedva sam dočekao da se zabijem u nju. Jednom rukom sam je obuhvatio oko struka i počeo prodirati uz glasno dahtanje.
- Želim da me pojebeš, ali moraš prstima istovremeno zadovoljiti Anu - procijedila je Tia i naglo se prebacila na pod. Klekla je pružajući mi uvid na guzu, a tada podigla desnu nogu i stavila je na rame. Pička mi se zguza ukazala u novoj dimenziji i jedva sam dočekao da se zabijem u nju. Jednom rukom sam je obuhvatio oko struka i počeo prodirati uz glasno dahtanje. Tada je Ana zajašila Tiju, ali je držala guzu odignutu od njenih leđa. Okrenula je svoju pičku prema meni i ja sam spremno počeo trljati njen klitoris, a tada sam uvukao prste duboko u njenu mokru pičku. Nabola se na njih kao na kurac i osjećao sam stezanje vaginalnih mišića. Nabijala se sama istodobno se milujući po povelikim bradavicama.

- Želim da prestanete i vratite se na svoja mjesta. Sad ćemo se samo gledati pet minuta, bez dodirivanja - odjednom je provalila Ana. Ustala je i vratila se na trosjed, dok joj se unutrašnja strana bedara sjajila od sokova koji su se cijedili iz uspaljene pičke. Tia se naglo izvukla i sjela do nje, dok su joj se mišići pičkice lagano trzali. Nisam mogao procijeniti jesu li svršile ili ne, ali sam nevoljko ustao i sjeo na trosjed. Kurac mi se lijepio od Tijine tekućine i najradije bih si ga posisao, da sam mogao. Sjedili smo tako zaokupljeni mislima o jebačini, a tada je Tia provalila želju koja me isprva razljutila, ali sam šutio u iščekivanju.

- Želim da me Ana izljubi po čitavom tijelu.
Gledao sam kako se Anine usne povlače po Tijinom licu, vratu i ramenima, kako se zaustavljaju na ukrućenim bradavicama i spuštaju do ravnog trbuha. Kratkim poljupcima izljubila je pičku s okusom mog kurca i usisala guzove. Tia se trzala i bacakala glavom, a tada odjednom vrisnula i povukla Anu na sebe, uvlačeći jezik u njena usta. Strastveno su se ljubile, a Tia je svoju pičku povlačila po njoj i povukla Tijinu ruku na svoj uspaljeni pičić. Nakon kratkog maženja i ona se opustila nakon orgazma. Osjetio sam kako ću svršiti i taman kad sam htio rukama dovršiti, Tia se odljepila od Ane i uvukla moj kurac u usta, stiskajući mi jaja. Sperma se razlila po njenom licu, a ona se odjednom našla na njemu. Povlačila ga je glatkim usminama, dok sam ja u grču sipao zadnje atome sperme. Nakon svega, sjela je kraj mene i zabacila glavu, a grudi su joj se nadimale u brzom ritmu. Vidjelo se da je sretna i ispunjena. Sada je i Ana sjela s druge strane na rukohvat fotelje i naslonila se na moje rame. Bio sam ponosan, okružen ljepoticama, i nisam mogao vjerovati da mi se to stvarno dogodilo.

- Vjeruj, bilo je super - kao da mi je pročitala misli rekla je Ana i nježno me poljubila. Tada sam dobio nezaboravan poljubac od Tije, i molio sam Boga da se ovo opet ponovi.
Ubrzo nakon nevjerojatnog iskustva, otišao sam kući. Drugi dan sam se potrudio osloboditi si vrijeme i pojaviti se u gimnastičkoj dvorani. Tia je bila tamo, sapete i rastegnute pičke, a ja sam zatvorio oči, prizivajući u misli jučerašnju jebačinu.

- Kako bih joj zabio, ali čujem da atletičarke ne zanima seks. Ona je previše dobra da bih je mogao pojebati - komentirao je muški glas pored mene. Kad sam se okrenuo i ugledao sportski građenog mlađeg muškarca, bio sam ponosan. Ja sam je imao, a nisam neki frajer. Ponosno sam rekao:

- To ti se samo čini. Nju zanimaju samo tipovi poput mene. Ti nažalost možeš samo maštati kako se ona ševi.
Pogledao me ne vjerujući, ali mu se smiješak sledio kad je, nenadano, Tia prišla i poljubila me strastveno, naočigled sviju. Izgleda da ćemo ipak vrlo brzo ponoviti jučerašnji dan - zaključio sam ozareno, s već dignutim. Smokva.com

Erotske priče i fantazije

Vrhunske erotske price zanimljive osobama sviju erotskih sklonosti.

Klasične erotske priče
Priče klasika erotike
Lezbijske priče
Gay priče
Dominacija i podložnost
Oralni sex priče
Fetish priče
Iskustva vatrenih dama
Osobna iskustva