VICEVI > FUN< FUN>FUN

četvrtak, 29.11.2012.

VALIGATOR

Pozvao bogataš svoje tajkunsko društvo na zabavu, pa uz njih i manjeg
poslovnog partnera Muju iz Doboja.
Jede se, pije, razgovara s manekenkama, igra. Oko ponoći, kad je atmosfera
dosegla vrhunac, bogataš povede društvo do svoga bazena.
- Evo vidite, dragi prijatelji, dok sam ja bio na poslovnom putu u
inostranstvu u moj je bazen neko uvalio aligatora od pet metara. Na sreću,
otkrio sam to na vreme, i sada onome ko izvadi aligatora
iz bazena nudim milijon eura...

Nije ni dovršio rečenicu, a Mujo je već bio u bazenu. Aligator odmah jurne
prema Muji, nastane komešanje, borba, prskanje vode, zakrvi se bazen.
Poslije pet minuta borbe Mujo uspe uhvatiti aligatora oko vrata i, nakon
kraćeg hrvanja pred šokiranom publikom, uspe ga i zadaviti...
Izlazi Mujo sav podrapan i krvav iz bazena, a bogataš mu padne u zagrljaj.
- Mujo, spasitelju moj, biti će mi zadovoljstvo da ti isplatim milion eura.
- Ma, jebo ti milijon eura- kaže Mujo na rubu snaga - sad mi nije do toga...
- Pa, Mujo, kako da ti se odužim - pita zaprepašteni bogataš.
- Samo mi reci, jebo mu ja majku, ko me gurno u bazen ?!

- 10:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #