EVO ME OPET - ERAGON MOVIE - Blog.hr
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

POZDRAV

Zovem se Erika i imam 12 godina. Ovo mi nije prvi blog moje druge blogove možete nač u linkovima. U ovom blogu ču pisat sve o jednom od mojeg omiljenog filma i to je Eragon.Nadam se da čete uživat na mom blogu.

Nešto o meni:

Zovem se Erika i imam 12 godina.
Rođena sam u Puli i tamo sam išla u prvi razred a onda smo se preselili u Ljubljanu.
Imam psa i dvije mačke.

Linkovi

BLOG O ŽIVOTINJAMA
SVE O SIMSIMA
COOL BLOG
SVE O PIRATIMA
BLOG O HRČKU
DEBORAH
BLUELAGOON
MOJI DIZAJNI
SVE O FILMOVIMA
BLOG O ORLANDU
SUPER BLOG O ERAGONU
SANKOM (COOL)
LOVE TO DANCE (COOL)
ANA I NINA(COOL)
Dragony
FANY BLOG

Free Web Counter
Free Web Counter


KAKAV VAM JE MOJ BLOG
odlican
dobar
tako tako
srednje
glup
uzasan
  
pollcode.com free polls



Image Hosted by ImageShack.us



Image H<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us
osted by ImageShack.us"/>




























subota, 19.04.2008.

EVO ME OPET

Znam da dugo nisam pisala post. Internet mi nije radio pa nisam stigla . A sada u ovom tjednu imam pet testova tako da neču moči dolazit baš na blog . Kada se budem rješila tih testova ču napisat post. Sorry ako ne budem odgovarala na komentare.
Idite na ovu stranicu i rješite kviz o Eragonu:
KLIKNITE OVDJE DA DOĐETE NA STRANICU

Atra esterni ono teld uin.
Morranr lifa unin hdžarta onr

|Komentiraj 17| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.