Era 23- era gluposti

21.04.2006., petak

Konju jedan!

Kad bi on bio lijep i pametan kao konj...
roflKad bi on bio lijep i pametan kao konj... Ne, to je nemoguće. Zapravo, to je uvreda za konja. I za sve ostale životinje. smijeh
Dakle, ja sam otišla do Ljigavca u negov stan. Možete zamisliti- mali stan u koji stane jedan frižider, pisoar i tv. Otvorila sam vrata, koja su bil otključana.
Ljigavac: Što ti tu radiš?
Ja: Konju jedan! mad
On mahne rukom. Zaustila sam da nešto kažem, ali uhvatio me je za ramena i izbacio iz stana. Nisam se mogla suzdržati. Počela sam urlati, a jasno sam čula da iz stana dopire nekakvo pjevušenje. MA BOK!!!, zaurlala sam još jedanput i izjurila iz zgrade. Koji konj!
Ma, svega mi je dosta. headbang
Jedva sam se odvikla od pušenja, ali zapala me čudna želja za cigaretom. I ribom. Bože, dragi. Mrzim morske plodove. smokin
Vjerojatno samo PMS. Sranje.nono

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.