Era 23- era gluposti

20.04.2006., četvrtak

Ja, ti, on...

cerekPravni fakultet. Prilično težak ako nemate veze. Ja nemam, ali zato ljigavac s kojim sjedim ima. Kako bi onda on uopće došao u srednju školu, a kamoli na fakultet?!
rofl
Liposukcija

Zašto, drago dijete? Zašto, pofesorice? Profesorica, koja mi predaje drago ustavno pravo ima usta veća od glave. Radila je liposukciju, i to zna cijeli fakultet. Ona i dalje živi u iluziji da svi vjeruju u to da su usnice takve same od sebe. Pitam se kakav je osjećaj nositi salo s guzice na ustima. Možda se to pita cijeli muški rod i zato je profesorica i dalje sama, tužna vrba.
Isto tako, svi znaju da je taj ljigavac koji sjedi do mene zaljubljen u tu profesoricu.cerek
A možda jednostavno želi doživjeti kako je to ljubiti guzicu.kiss
Štikla

Možda se moja profesorica fura na Seve Nacionale. Usne. Štikla. Nosi gotovo identične cipele, kao one koje je Severina nosila na Dori. A kad je sretna lagano pjevuši:
"Jer još trava nije nikla..."
Pitamse snima li filmove kao Seveeek
Ali zna tulumariti, to j sigurna. Među studentima kruži njena slika u crnoj pripijenoj haljini u pozi nekog plesa. party
Ali nitko ne zna tko je to slikao, ni koji je to klub. Ona ne zna ni da slika postoji. thumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.