en-sof

nedjelja, 25.10.2009.

dopusti mi

Imam jednu molbu za tebe, samo me njezno privi u svoje narucje i dopusti mi da ti sutnjom nocas kazem sve, pusti me da se stopim sa tvojim otkucajima koji zivot znace, dopusti mi da disemo isti zrak jer nocas nemam svoje stitove, lomim se, tako sam ranjiva. Molim te budi nocas moj zaklon budi moje skroviste u ovoj noci kada dusmani kucaju na vrata koja vec dugo otvarala nisam.... budi moje skloniste budi moje utociste privi me u narucje i dopusti mi da mirno utonem u najsladji san.....

25.10.2009. u 03:55 • 8 KomentaraPrint#

posveceno njoj, jedinoj koja me razumije

....mmmmm evo je opet njezno udara o moj prozor stvarajuci najljepsu melodiju meni znanu. budi u meni sva osjetila skidam pred njom sve svoje oklope i dopustam joj da ispere sa mene sve sto ne treba biti tu, dopustam joj da mi dusu takne, ovako ogoljena jedino pred njom stojim, ona me jedina tako dobro zna jedina smije u odaje tajne, stapam se sa njom i postajemo jedno, igra koju nudi je igra koja mi dusu hrani, kad god sam tuzna ona me miluje i svu tugu i bol smiruje, dopusta mi da budem ono sto jesam, sa njom nema strahova disem punim plucima a ona svaki moj strah udarom munje rasprsne u bezbroj malih kapljica koje nestaju na zednom tlu....

ona je nesto posebno u mom zivotu jer bilo tko tko kaze da sunce donosi srecu nije nikada plesao na kisi.....

posveceno tim malim kapljicama kise koje su tako mocne.....

25.10.2009. u 03:07 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari da/ne?

Opis bloga

moja dusa i srce

moja muzikica

www.youtube.com
www.youtube.com