Ljubav.......

srijeda, 21.03.2007.

KRATKE LJUBAVNE PJESME...

Tiho se budi nevina ljubav,
tiho se budi proljetni dan,
Teško je naći iskrenu ljubav
zato je najbolje ostati sam!

Netko u srcu čuva sreču,
netko dio sna,
netko komad ljubavi,
a tebe čuvam ja!

Minuta je potrebna
da se zavoli,
a godine premalo
da se preboli!

Zašto suze,
zašto bol
kad postoji ALKOHOL!

Ako je ljubav DROGA,
onda sam ja najveći
NARKOMAN!!

Kad mjesec zasja
i obasja prozor tvoj,
po nebeskoj sjajnoj stazi
šaljem ti poljubac svoj,
nek poljubac stigne
tamo gdje ne mogu ja
i nek ti kaže koliko te volim ja!

Duboko je more,
u moru su školjke,
zbog ljubavi đaci
dobivaju dvojke!

Da bi život ljepši bio
priroda je ljubav dala,
a da ljubav zna boljeti
to priroda nije znala!¨

Prva ljubav kada prođe
više se ne vrača,
a sječanje na nju
suzama se plača!!

Tužna je pjesma ova
tužne su riječi njene,
tužni su stihovi ovi,
tužno je srce što vene,
tužno je cviječe i tava,
tužan je ptica poj,
a najviše sam tužna ja
jer nemožeš biti moj!!!


Ljepota je prolazna,
život kratko traje
sve što imam
moje srce tebi daje
uzmi moju ljubav
jer znam samo jedno
sve na ovom svijetu nije
kao ti vrijedno!

Kad sam bila mala
mama mi je rekla
da anđeli na nebu žive,
ali sad više ne vjerujem u to
jer ako anđeli žive na nebu
zašto si onda ti tu?!

U tihoj noći
dok srce strepi
nek te čuvaju
anđeli sveti,
nek ti daruju
snove bajne
nek ti noć obasjaju
zvijezdice sjsjne!

Ako neznaš
kako se pati
zaljubi se
pa češ znati!!

Vene cvijeće, vene sve
ali prava ljubav ne!!

Živi i ljubi i ne pitaj
kakav će ti život biti
i nemoj misliti da češ ljubiti
a da nečeš suze liti
Jer znaj:
JEDNOM SE LJUBI,
JEDNOM SE DIŠE,
JEDNOM SE ŽIVI,
JEDNOM I NIKAD VIŠE!!

Kad si se rodio plakao si,
a svi su se oko tebe smiješili,
živi tako da kad umreš ti budeš
nasmiješen, a da svi oko tebe plaču!!

Teško je ljubavi stare
izbrisati trag,
ludo voljeti
a ne biti drag!!

Imam 1000 želja
jedna je da me ti zavoliš,
a ostalih 999 su da mi se prva ostvari!!

Ako me ikad zaboraviš,
ne zaboravi
da zaboravljeni
nikad ne zaboravljaju
one koji su ih zaboravili!!

Ništa u životu tako ne boli
kao kad srce uzalud voli!!

ET MILOV...
otaz ap milov et ad alker masin
adakin it ad alitejs es mas ovarpu.

Bog nije obečao
dan bez bola,
smijeh bez tuge,
sunce bez kiše!
Ali je obečao
snagu za dan,
utjehu za suze
i svijetlo za put!!

- 15:16 - Komentari (63) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • cool

Linkovi

  • Idem u 8. razred osnovne škole. Moj razred je cool i svi smo zabavni.
    Moja najbolja prijateljica je kety.
    Evo da opišem neke iz razreda:
    Kety-već sam napisala ona mi je najbolja frendica.
    Čigo-on je ok. ali je dosadan kad se dere jer ima užasan glas.
    Fičo- on stalno neke tuži ali je ovak super.
    Mislav-zovemo ga curica, ok je
    Marija- ona je od cura najzabavnija, voli se zezati...
    Zoky- on nije normalan ponaša se ko djete iz vrtiča...
    Anamaria- štreberica nikad nikom neda da prepiše neke od nje...
    Kiki - ok dečko
    Ruža- ona je mirna, ali je super cura...
    Roby- Voli se zezati i super je...
    Jurica- zovemo ga raca, kreten
    Mateja- ok
    Ivan- zabavan je, ok
    Valentina- on misli da je najzognija na školi
    Mimi- on je super
    Martina- stalno se neke ljuti, ali bezveze
    Barbara- ok cura
    Andrea- super je cura samo kaj nekad pretjeruju i dosadna je s čkokladom...
    Nikolina- zovemo ju če-če govori 500 riječi u minuti
    Antonija- sve na njoj mora biti marka i s tim me živcira
    Tomislav- dok odgovara onda muca a na hodniku ne muca
    Popek- Ok samo kaj je nekad dosadan...
    Darija- super je
    Tika- voli se zezati na satu niš ne radi
    Ivana- super je
    Miha- užas stalno radi neke gluposti
    marko- on je miran ali je ok
    Emil- on je novi u razredu, dok govori proguta pol riječi...

  • Danas ću malo pisati o profesorima...
    Ovaj iz hrvatskog nije normalan svaki mjesec napamet jednu pjesmicu kao bu nam to dobro za život, a one njegove duhovite fore (ako točno odgovoriš daču ti dva...)bang
    Razrednica nam je koma, nikad neidemo van pod satom razrednik, stalno neke prigovara i tak, inače je profa iz njemačkog.mad
    Ova iz glazbenog-užas po dvanaest nas pita od jedanput i sve čuje kak pjevaju, stalno neke govori o HNOS-um več je dosadna s tim...nut
    Profa iz kemije i biologije- nažalost vratila se je s bolovanja, bila je na bolovanju valjda je poludela pa je bila u ludnici...headbang
    Profesor iz matiše- ne vidi, ne čuje... sve prepišemo na testu...na satu se zezamo dok on piše na ploču, niko niš ne piše...nono
    Ovu iz likovnog smo imali od prvog do četvrto i sad nem je gore profa iz likovnog, svaki sat nam komentira ocjene i tak...zaliven