Image Hosted by ImageShack.us Enin svijet pjesama

Enin svijet pjesama

subota, 26.01.2008.

Tužno srce

Svaka suza,svaka kap
dolazi do nečeg,
nečeg velikog,
mog srca.

Svaki put,
svaki put,
čak i kad,
kad mala kap,
kap suze
padne na,
na nešto što,
što diše.

A diše,
diše moje,
moje srce.
Ono malo,
maleno srce
postane tužno i,
i prestane udisati,
udisati moju ljubav.

Bude mrtvo kao da,
ne osjeća ništa.
Kao da nema zraka ali
još stojimo na,
na bespomoćnom tlu.

Iako je bespomoćno on nas,
on nas pridržava na,
na krutoj zemlji.
A mene i moje,
moje srce pridržava,
naša snaga.

Ali snaga se udruži sa,
sa krutom zemljom,a ja i,
ja i srce kad nas napusti
naša snaga padamo u,
u veliku lavinu.

Jedini izlaz je da udahnemo ljubav
još jednom samo više i,
i zaboraviti ćemo,
sve,ali znat ćemo da je,
snaga bespomoćna,a
da LJUBAV MOŽE SVE POBJEDITI,
AMA BAŠ SVEE!!!


Neizmjerna ljubav

Danima ne,
ne mogu spavati
zbog tuge koja mi je
u srcu.
Srce će mi puknuti
od tuge koju,
koju si mi ostavio
otkako si otišao.

Kad bi bilo sve tako lako
da te zaboravim ali ne mogu.
Ne čujem ništa samo
tvoje šaputanje koje mi
govori da me voliš.

Iako znam da je sve to
bila laž,
fali mi.
Fali mi tvoj pogled
koji mi je pred očima.

Voljela bih se iz svega toga
jednostavno probuditi,
da je to samo jedan
ružan san.
Ali ne mogu.

Kao da sam vezana lancima
i da ne mogu izaći iz ove
životne more.

26.01.2008. u 21:01 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Text Welcome Words

Na stranicama ovim pisat ću pjesme
posvećene tebi,njemu,njima....
Svaka pjesma je ruku mojih djelo...
stranice će biti ispisane i mojim svakodnevnim događajima!!!!


MySpace images




O MENI*********



IME-Ena
DATUM ROĐENJA-15.07.1996 (11god.)
GRAD U KOJEM ŽIVIM-Osijek
HOBI-Pisanje pjesama,rolanje,ples latino-američki
NAJ HRANA-Lazanje,bolognese,
NAJ PIĆE-cocacola,multivitamin
VOLIM-more,ljubav,ples,nećakinju,simpatiju
NE VOLIM-nepravdu,laž,svađu,sarmu

O MENI KAŽU-Da sam prgava,tvrdoglava,pametna i lijepa,a nadimak
mi je često "advokat"ili "enica pjenica"rofl

MOJE SLIKICE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

MOJA PRVA PRIČEST-PROŠLE GODINE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

OVO SAM OPET JA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I ONDA OPET....JA...