blog.txt Naći češ me u hodočašćima - Enie - Blog.hr

25.09.2006., ponedjeljak

Naći češ me u hodočašćima

Image Hosted by ImageShack.us

...Sanjam...
...svetišta za vječnost...
...u kojima Te čekam...
...na kraju svakog sna...

...I tvoj sretan pogled...
...zaustavljen na meni...

...I miris kiše...
...u tvojoj kosi...

...Pronalazim skrivenu požudu...
...u tvojim hodočašćima...

...I pjesmu meni...
...iz koje dopiru...
...zaključani otkucaji...
...tvog srca...

- 21:51 - Ako mi nešto želiš reći... (11) - Uspomena? - #

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us
Ukratko o meni;
Ja sam Evelin,
imam 21 god.
i studentica sam
glazbene akademije

Ljubav ne umire nikad
ko vjecno svjetlo
u nama gori,
i svaki nemili udar
rasplamsa ju jace
pa se jace razgori.

Image Hosted by ImageShack.us
Tu sam,
kraj Tebe...
Cuvarica Tvog sna
Zvijezda koja Te obasjava
Noc koja Te obavija
Tisina koja progovara;
Volim Te!

*Enie*

*najdraži Oliver*
Image Hosted by ImageShack.us

Dani su moji
Već dugo
Ko jesenja kiša
Što ne prestaje
Tu sam,a nisam
Ja se ne prepoznajem
A traje i traje
I neznam kraj

S kim sada dijeli
Svoj loš dan
Znam da samoću ne podnosi
Kome daje za pravo
Da se njenim osjeća
Samo da joj skrati dan

Zašto samo s njom letim?
Samo s njom se osjećam živ?

Sve dublje tonem,
Sve brže padam
I da mogu želim
NESTATI



Sjeno moja
Image Hosted by ImageShack.us

Nocas Te svuda moje srce trazi,
Tuzno se pita hoce li Te naci
I hoce li Tvoje misli,
Put meni naci

U noci bolnoj
Ja saptat cu tiho:
Budi sjena moja!

Sjecanja divna vracaju me u proslost
I grudi ispunjaju boli,
Nikada Tebe zaboravit necu,
Moje Te srce jos jednako voli.

U noci bolnoj
Ja saptat cu tiho:
Budi sjena moja...!



Image Hosted by ImageShack.us

Ne ostavljaj me samu
Prijatelju dragi
U p r o lj e c e zivota moga

Kad zivot ko cvjetno je polje
I mislim da vjecno ce tako biti
I jos ce biti ljepse,jos ce biti bolje

Mi gorimo u raskosi duge
Zudnja je nasa najveca od svega
Ne znamo za boli,ne znamo za tuge

Ne ostvaljaj me samu
Prijatelju dragi
U pravom lj e t u zivota moga

Kad zelja za zeljom se krece
Kad nemam jos rane na dusi
I samo jedan put je do srece

Ne ostavljaj me samu
Prijatelju dragi
U j e s e n zivota moga

Ne ostavljaj me samu
Kad me hvata bolna sjeta
Misli na one divne dane
Na prekrasna topla ljeta

Jos uvijek imam dovoljno snage
Da maknem s puta sve sto mi smeta
Da sacuvam uspomene drage

Ne ostavljaj me samu
Prijatelju dragi
U j e s e n zivota moga

Al ako ti ponestane snaga
Ako moras ici
Nek me dalje prati
Tvoja sjena draga,
Ali me n i k a d a
Ne ostavi samu!









Counter
Counter

Hvala na posjeti!
Image Hosted by ImageShack.us

Lokalpatriot
Image Hosted by ImageShack.us

Pišem ti. Prema tebi. Hodam stazom misli. Na mjestu rime. Ostavljam ti cvijet. Dok spavaš. Zanesen tajnim svijetom. Na koliko načina. Reći da te volim. Skladanom pjesmom. Pred jutro. Klavirom.