Enaya - promjene

19.06.2007., utorak

K'o svaka zvijezda idem kraju svom...

Što da ti pišem....o sreći....ironiji....a sretna sam...Ne razumijem potpuno zbog čega jer razloga previše nema...Dok nisam znala bila sam nesretna ....a sada kada znam , da si isti kao ja ,sretna sam...iako te nemam,a kao da te neću nikada ni imati.
I kad pomislim da postoji riješenje, vidim sve komplikacije, i vidim da na samom početku protiv takvih situacija ne mogu,ne možeš ni ti.
Dio je realnost, dio su moja ograničenja, najveća su u biti tvoja, ali kao da su moja, jer da ih nemaš ja ne bi htjela tebe. Mislim da ti je zato moja poruka bila sjajna jer si u potpunosti shvatio kontekst, jer si znao da sam rekla da ću poluditi zato što si u pravu , u kontekstu da sam znala da me nećeš razočarati, i da ništa manje nisam od tebe očekivala.... Moja tuga nije bila uzorkovana činjenicom da si u pravu nego činjenicom da si možda zbog toga PRAVI..koliko god mi je grozan taj izraz....
Ali eto, nisam ti nikad imala priliku reći takve stvari..ostala je samo mogućnost da bi se razumjeli na svim tim razinama....sada možemo samo pretpostavljati...jer ako i pomislimo da znamo..da smo sigurni ,biti će nam samo gore...
Val. mi je napisala u poruci da si joj smiješan što si tako odlučio...ona mi je bila moralna potpora cijelo vrijeme...i nije vidjela ništa loše u svemu i ja sam joj povjerovala....a s druge strane ti si bio potpuno u pravu...Najviše ne mogu shvatiti da li jednostavno moram od svog života uvijek raditi dramu...pa sam sada našla nekoga tko to radi nesjvesno i u jednakoj mjeri kao i ja....ili nas je situacija toliko sje....i napravila vakuum kako je rekao danas V22,.....i da, ja uvijek nekako na kraju imam tog asa u rukavu...ali kojeg nisam isplanirala barem ne sa nekom lošom namjerom...ali srećom da je tako...i da sam danas sa time mogla malo presjeći cijelu situaciju...kak veli Dawor malo regulation...:)
I baš me zanima kako će ići dalje....da li će biti teže ili lakše....probio se led.....da li će se otopiti....ili je pandorina kutija ..pa nema povratka....samo se nadam da nije istina da "samo tuga ostaje".....

Image Hosted by ImageShack.us
SAMO TUGA OSTAJE

Sve moje Ijubavi odlaze

l nikad se više ne vrate

S pjesmom ih duša isprati

Drugom ih nekom u zagrljaj vrati.


Samo tuga ostaje

Kao vjeran prijatelj moj

Nova zoro, svitanje

Dobro došli u moj prazni dom.


I ti češ nestati kao dim,

I tebe će negdje skriti tama.

Teško će biti priznati

Da nema ničeg među nama.



Jer samo tuga ostaje...



Tražit ću nove radosti

Na ostatku griješne mladosti

Život će me pobijediti

S kime ljubav svu podijeliti.



Samo tuga ostaje...

Meri Cetinić

- 23:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

i don't know who annymore......:)*

My Love Grows Deeper ?!!