Enaya - promjene

25.05.2007., petak

U potrazi za Davorom :)

Opat ja brijem na Mission Impossible,po ne znam koji put u životu,ali život bi mi bio dosadan da nije tako i ne mislim se opravdavati zbog toga :) Dobro, možda samo malo :)
Naime, u utorak sam upoznala jednog lika, koji je stvarno ostavio dojam na mene (nekim čudom s obziron na okolnosti) , a vjerojatno ga više neću vidjeti :( Problem je bio u tome što je on bio u "elementu" i krenuo je s nekim upucavanjem koje nije imalo ni mjere ni smisla i ja sam se pravila nezainteresirana napola i nije mi bilo do takvih kombinacija...možda da sam i ja bila u elementu bi bilo drugačije..:)....a bio je fakat zgodan...I uglavnom ja nisam ni uzela broj niti mu dala svoj...pitala par ljudi kasnije jel ga poznaju ali nitko ga ne zna. Znam samo da živi u centru i u kojoj ulici ali to neću pisati da ne bi bilo nekih bedova :) Ali eto, ako netko zna Davora neka mi javi :) Pa da bar znam jel sam nešto propustila :)
Btw. upoznavanje se dogodilo na otvorenju jednog festivala u Zagrebu.
Inače uskoro mi je TB i baš se veselim, a kaj je najbolje taj utorak navečer sam opet sanjala Tp, i to prečudan san,ali nemam sad vremena to pisati,ali ne kužim zašto sam tada sanjala njega....a nije baš bitan ovih dana........
Sutra ćemo ići Franc. Zacko ,kycka i ja na završni dan istog festivala...držite fige da "mali" (kak ga je kycka nazvala) bude tamo :)


You Don’t Fool Me


You dont fool me
You dont fool me...
Da, da da da dah
Da da da dah
Da da dah...

You dont fool me - those pretty eyes
That sexy smile - you dont fool me
You dont rule me - youre no surprise
Youre telling lies - you dont fool me
Mmm, mama said be careful of that girl
Mama said you know that shes no good
Mama said be cool, dont you be no fool
Yup bup ba ba ba ba da da da dah!
You dont fool me
You dont fool me, you dont fool me
Shell take you
You dont fool me, and break you
You dont rule me, you dont fool me
You dont fool me, shell take you
You dont fool me, and break you
Sooner or later youll be playing by her rules

Baby you dont fool me, yeah
You dont fool me, you dont have to say dont mind
You dont have to teach me things I know
Sooner or later youll be playing by her rules
Oh, (fool you) oh, (rule you) shell take you (take you)
And break you (break you)
Yeah

Mama said be cool
Mama said shell take you for a fool
Shell take you, and break you
Ba ba ba ba bap bap ba baah
La la la la la lah
You dont fool me
You dont fool me...

Queen

- 23:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.05.2007., utorak

WHAT I WANTED...


Ne bi vjerovali ali ja imam vremena na poslu za napisati nešto,istina ,danas je Praznik rada pa bi bilo čudno da nemam u biti:)
Naime ne znam više što je novo a što nije jer nisam jako dugo ništa pisala. Image Hosted by ImageShack.us


Bilo je tu svega, ali najveća istina je ono što sam rekla gc. neki dan u tramvaju.Naime, njega sam srela nakon otprilike tri godine,on se nedavno oženio i dobio sina. Pitao me što ima kod mene u ljubavnom životu,a odgovor je glasio..."hm, kad se sve zbroji i oduzme u biti ništa" i to je jedna tužna istina :)
Dobro nije tak tužna jer sam u fazi da me to i ne muči baš, ali veli Ivy neki dan na jukinoj krizmi sve mi je super u životu ali stalno znam da ono najvažnije fali. I to je druga velika istina. Kažu ima vremena, i ima ,slažem se, ali nisam sigurna kad to prestaje vrijediti sa 29,30,35,40,50?
U kojem momentu ti ljudi počnu lagati u facu da ima vremena?
Moj najmlađi brat sa 14 godina vjerojatno već sad misli da za mene baš i nema vremena :))
Ali dobro,šta je tu je ,ja osobno mislim da imam vremena ko u priči,a to je u biti najvažnije.
Nego, sad još radim, danas i sutra a onda imam 4 slobodna dana i namjeravam otići u St. kod sis i Maar.
Najavljeno je loše vrijeme ali još je dobro pa možda i ostane, a i da se pokvari nema veze,dobro će mi doći malo promjena klime.
Bila sam u trećem mjesecu u Njemačkoj na koncertu od Nelly Furtado i bilo je odlično samo su Njemci malo u banani pa su tribine sjedile do bis-a. Ali dvorana je bila odlična a i sam koncert.
Selim se uskoro ,preskup mi postao ovaj stan u centru,sad tražim nešto u N.Z. a do tada ću biti malo kod staraca,da se i financijski oporavim pred more.
Neki dan sam bila u Trakošćanu sa J. njenim L, i Jo. i bio je prekrasan dan, pili smo kavu ,vozili pedaline, uglavnom uživali, ovu fotku sam ja slikala sa svojim mobom,mislim da je baš dobra.:)
Jo. ide u America krajem svibnja i neće ga biti do kraja devetog mislim,žao mi je jer znam da će mi faliti ,samo mislim više u prijateljskom smislu što je i bolje. A kad se vrati ,tko zna,ah nitko ništa ne zna.
Idući mjesec idemo na TB, i tome se veselim iako više nemam fiktivna razmišljanja za Tp, što je isto dobro.:)
Maar je počeo kuriti frku pa tako izmišlja da je mene pozdravio njegov prijatelj koji je ujedno brat od D manana o kojem ste mogli čitati par postova niže ,a njemu govori kako sam ja njega pozdravila, tako da ću imati ni manje ni više nego neugodnu situaciju kad dodjem dole, :) Ali odhendlat ću ja to:)
Puse svima vama koji katkad svratite, i samo da vam kažem, looking back situacija se znatno popravila ;)


I turned my head away
Didn't wanna hear what you said
You had changed your mind

I showed up insecure
But I thought you would be sure
I guess I had a lost sight

But at the end of my life
On the bed of my life
I'll know that my life was good
At the end of my life
On the bed of my life
See I went after you like I should
I went after what I wanted
I went after what I wanted
And I never really got it
But it don't matter at all

I guess it was a lot
To ask for those things we'd lost
I guess it was just a dream

And time changes many things
But my heart is still singing
For you, I don't know why

But at the end of my life
On the bed of my life
I'll know that my life was good
At the end of my life
On the bed of my life
See I went after you like I should
I went after what I wanted
I went after what I wanted
And I never really got it
But it don't matter at all

I thought I'd spend my last days
Holding your hand
Now how am I, since he's lying dead on the floor

But at the end of my life
On the bed of my life
I'll know that my life was good
At the end of my life
On the bed of my life
See I went after you like I should
I went after what I wanted
I went after what I wanted
And I never really got it
But it don't matter at all

Everything else I lost it
I went after what I wanted
I went after what I wanted
And it never really matter
It don't matter at all
It don't matter at all


- 19:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

i don't know who annymore......:)*

My Love Grows Deeper ?!!