Cursors

18.04.2007., srijeda

let's go A H S let's go..

...cjela moja skola vam to pjeva,bar cure...poceli su tryoute za navijacice...danas smo imali early release pa smo imali sat i pol do treninga pa su me nathasha i nettie ucile,koja komedijadead..al fora je,steta sta necu bit ovdje iducu godinurofl...
nisam se preko vikenda javila jer nisam imala nis vremena..u subotu smo imali takmicenje,krenuli oko 12 iz ashalanda u northwestern...e vozila se prvi put u onom skolskom autobusu onom zutomsmijeh,pa sam morala slikat normlnolud...ja i sarah smo sjedile skupa,amber nije isla jer je morala radit...i ja i sarah smo trcale stotku,pa smo samo molile da snjeg ne pocne do k mi to ne istrcimo jer je prognoza bila gomila snjega poslje podnenamcor...dosli mi tamo prerano,pa smo sjedili u basu jer je vani bilo prehladno...takmicenje je bilo tako neorganizirano,bili su tako zbunjeni stavljali su i micali prepone jedno pet puta jer niko nije znao kad se trcelud...mi smo se isle zagrijat i ubrzanja i onda smo samo cekle da to otrcimo..i normalno ja bas stanem u blokove i pocne kisano..dok smo mi to istrcale i obukle se u sweats pocela se kisa pretvarat u snjeg..isle u bas po deke i van opet gledat prepone...bilo LEDENO snjeg se bio poceo skupljatnononono...onda smo isle jest i nisu nam imali pizzu pa smo bile ljute,ja sam jela nachosnjami..i bilo je prehladno pa su se svi skupili u basu,isli svako tolko van da vidimo sta je na redu...takmicenje je zbog vremena bilo ful kasnilo...i taman trebalo bit 4x200 kad su nam odgodili takmicenje...dok smo docekali trenere i vratli u ashland sve je bilo bijelolud...UZAS... u nedjelju sam cjeli dan bila u kuhinji i kuhala pekla doslo mi jelud..i onda sma isla vjezbat onu voznju oko cunjeva i mene strah ispitazaliven...joj ja sam smotana...imam jos 3 tjedana do ispita...al ovaj put nisam zgazila ni jedan cunjthumbupto je napredak,udarila jesam par al nisam nis srusilayes...
jucer smo se slikali za atletiku,jedva cekam da dobijemo slike,bit ce i na netu brzo na stranici od moje skole pa mozete ich viditsmijeh...uglavnom trening nam zbog toga nije poceo do pet,tako da sam doma ddosl u 6 i nesnamcor,i niko nije iso u teretanu...
e poceli smo latino na tzk,ivano odmah sam se tebe sjetila,rekla mi ms.G da rasturamnuta to sve u budvi pocelo...trebala bi onu nasu kombinaciju za finalne ispite u 6 mjesecu..
juche nam je bilo jos hladno al danas predivno-bilo je i vrijeme i nadam se da je sad za stalno i nadam se da je ovo bio zadnji snijeg ove godine,makar sam to vec jedno pet puta rekla ove godinesmijeh..ma kazu da ce ljepo vrijeme potrajta tako da sam sad ful happy jer za vikend idemo u pennsylvaniju i bit ce nam ljepo vrijeme.njena mama tamo ima veliko imanje,i ful je ljepo za setnju tako da hvala bogu da ce bit ljepo jedva cekam da idem i da vidim sve...to je zadnji put prije nego prodem ca pa je to na neki nacin i oprostajno..ali da
vise nisam bedu,ma ja sam vam ko vrijeme koje se ovdje mjenja ko ludo..ne stvarno cim zatopli i cim je suncano ja sam superyes..tako da nadam se da ce bit suncano stalno..
maturalna je za 2 tjedna,ful puno njih je reklo da nece ic jer je preskupo i stvarno je,tako da neznam iskreno ni neide mi se bas..frankie me moli da idem s nejegovim frendom al mislim da necu ic..mozda na post prom...neznma nisu te formalne stvari za meni,meni je budha dovoljno formalnarofl..
ok idem radit derivacije iz matematike,nisam nis ni takla..i sutra moram rezat nekoh ogromnog crva na biologiji i izvlacit i prepoznavat djelove..FUJ..
AJDE KISSOVI SVIMAkisskisskiss...I ajme vidimo se brzo ja sma uzbudena ko..ajme..nadam se da ste spremni za moj povratak nema spavanja hehe...ajd pusach

- 00:35 - i ja zelim nes reci (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

...i like to live on the edge...


I will always be an...
image hosting file

image hosting file




Image hosting

Image hosting



there will be a day when the music will be too loud and you will be too tired,but TODAY...is not that day


i don't wanna a guy with a car...i just wanna a car!

zujothis is me:
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

MySpace

MySpace



if you want something you go and get it.period!!!

najljepsa je
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je blogich koji cu pisat dok sam tu u americi tako da me nezaboravitesmijeh, a namjenjen je svima onima koji bi mi poslali mail i rekli pricaj sve sta se desava...

...a ja sam:ena idem inace u GAM sad bi bila 3.5 ali sam se odlucila da mi se bas neda sve 4 godine ic u istu skolu pa sam se malo preselila u Ashland High School u OHIU,SAD.smijeh

zasto sam ovo napravila:..boo?/to me jako puno ljudi pitalo prije nego sta sam otisla...pa eto tako malo sam luda,odlucila da nezelim imat normalan zivot jos u 8 razredu,i zato sve sto zelim i ostvarim...do sad mi je uspijevalo...nezelim da mi zivot bude dosadan jer ga imam samo jedan...i zato uzivam...

fali mi:moji doma,anjica,mario uzasno jako...ali i cjeli raz,marijica,ivano,ineska,vlatkich,tihich i ulica,mamina kuhinja,utakmice na kantridi,elrio,budha,nina:),redari-posebno jedan,hrvatski,korzo,riva,tockica,zadnja,toplo vrijeme...mogla bi do sutra...


neke stvari,ljudichi koji mi znace na neke drukcije nacine,ali cine moj zivot:
zadnja moja...
Image Hosted by ImageShack.us

ke seksi
Image Hosted by ImageShack.us

me poslje jedne subotice s frendomdead
Image Hosted by ImageShack.us

i onda sa drugim...prvi me ostavio
Image Hosted by ImageShack.uszujo

...od 27.9.2006. bilo vas je...
Counters
Counters

Linkovi

ja s kapicom koja nekad nije bila moja,hvala neral
Image Hosted by ImageShack.us


JA I ANJIch
Image Hosted <fontby ImageShack.us

JA I MARIO(moj ljube)
Image Hosted by ImageShack.us

jedna od mojih najdrazih
Image Hosted by ImageShack.us

JA I DANCHYImage Hosted by ImageShack.us

prije neralvog odlaska
Image Hosted by ImageShack.us

oprostaj s neralom
Image Hosted by ImageShack.us

izlazak u elrio prije mog odlaska
Image Hosted by ImageShack.us

ekipa koja je rostiljala na veprincu ovo ljeto,i pila na slatini
Image Hosted by ImageShack.us

ja i ivano
Image Hosted by ImageShack.us

moja ekipica iz djetinjstvawink
Image Hosted by ImageShack.us

seksi ladies
Image Hosted by ImageShack.us

sta cure rade prije budhe,me and my crazy ging
Image Hosted by ImageShack.us

me,sumanich i griz,pre neg ca sam prosla
Image Hosted by ImageShack.us

my buraz brankich (muchi mog anjicha)
Image Hosted by ImageShack.us

ovo mi je stari poslao,moj mali brankich polozio za drugi bjeli,sad sam poonsna starija sekicasmijeh
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us
ja bi to opet..keksi


Image Hosted by ImageShack.us
me tihich i jasminicakiss

Image Hosted by ImageShack.us
di el rio



blog layouts

blog layouts