<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sorry but I've gotta be strong and leave you behind !





credits

murderscene - x

Samo jedno dragi znaj, nikome nedam te !
utorak, 24.08.2010.

Evoo i mene napokoon, nisam jakoo dugoo pisala :)
E paa nije se nista dogodiloo onakoo savrseno ovih danaa, dok me nije bilo. Bila sam ponovo u Bosni, bilo je dosadno :/ I ondaa u petaak je bioo od Enđi rodendaan. Biloo je presavrseenooooooo :D Aaaa ono stvaarno predobroo, spavaali smo nas 3 cure kod njee i super nam je bilo, stvaarno rodendan za pamcenje.
Aaa sa njiim, hmmm, paa sve je supperr :D Hvala ti Božee . Staalno pricaamo, nalazimo see, idemo u kinoo, setamo se, uglavnom savrseeno nam jee :D Hihi, i ja njegaa toliko volimmmm, nemogu to opisaat, stvarno sam ga zavoljeelaa. I nadam se da ce sve ostatii kako jee, da me nece ostaviti ili nezznaam, jer ce sad srednja i idemo u razlicite skole i onda :( aal on kazee da me nikad nece zaboraviti, da sam mu ja svee, da me toliko puno voli i da ce me se sjecaati zauvijeeek i da me nece pustiti uskoro ! :) I stvarno mi preljepee stvaari govorrii . Aaaaaa preedobaar jee, zasto nisaam shvatilaa prije da postoji netko tako savrseen, aa ne netko ko onaaj, kreteen !

Etoo, ideem ja saad, feejs steekaa cijelo vrijeeme ! I mrzim ga trenuttnoo jer se nemogu dopisivati sa ljudimaa. Lakuu nooc i hvala vam na sveemu i dalje javljajte za postovee. X.O.X.O. <3<3

| 01:30 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.