Do you know what's worth fighting for,
When it's not worth dying for?

Does it take your breath away
When you're at the end of the road
And you lost all sense of control
And your thoughts have taken their toll
When your mind breaks the spirit of your soul
Your faith walks on broken glass
And the hangover doesn't pass
Nothing's ever built to last
You're in ruins




credits

designer: * étoile filante
xo | xo | xo
adjustment: BD dz


10.09.2012.
Take a happy pill :)



Baš mi je dan predivno počeo. Obožavam dobra jutra jer mi onda malo što tokom dana može ubiti raspoloženje. Moja ''happy pill'' iz naslova je jutarnja kava pokraj fontane sa najboljom prijateljicom, šetnja gradskim parkom koji se tvrdoglavo odbija oprostiti od ljeta sudeći po bojama i mirisima raznovrsnog cvijeća, isprobavanje kozmetičkih noviteta u parfumeriji i kopanje po novoj odjeći u dućanima. Sad sam došla doma i u glavi mi ide ''Ništa mi neće ovaj dan pokvariiiiit...'' sretan

E da. I jučer i danas ujutro vaga veli 56. Na koju ipak foru? Pa nisam ništa posebno napravila. Čak sam prije par dana bila na večeri s Njim i pojela puno previše restanog krumpira, ali što ja mogu kad je taaako finiiii... Uglavnom, jedem normalno, pijem dosta vode, sat vremena dnevno (u zadnje vrijeme svaki drugi dan) vozim bicikl, ali nisam mislila da ću odmah doći natrag na 56, ne nakon onog užasnog PMS-ičnog tjedna. Ponekad iznenadim samu sebe, hehe...

Danas ću si za ručak napraviti tjesteninu sa tunjevinom i mozarellom. Stavim dinstati hrpu luka, dodam malo šampinjona, češnjaka i sosa od rajčice, umiješam tunu i dodam mozarellu. I začine, naravno. Kad se sir otopi, pomiješam umak sa integralnom tjesteninom i voila! Fino, a zdravo i jednostavno.

Idem uživati u ostatku dana... Pusa svima kiss

12:05 | Komentari (7) | On/Off | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.