Image Hosted by ImageShack.us I tried to kill the pain... But only brought more... - If just for one day i wish i could disappear... - Blog.hr

If just for one day i wish i could disappear...

četvrtak, 03.08.2006.

I tried to kill the pain... But only brought more...

Pokusala sam... nisam uspjela..... zapravo... pokusala sam pokusati..... nisam uspjela reci sestri.... nemam dovoljno snage.... jednostavno nisam mogla..... nemogu objasniti...... sjedim ovdje.... misli su mi zatocene... nista ne izlazi van.... nema rijeci.... neznam... nemogu objasniti.... mozda bi joj cak pomoglo da joj pokaazem ovo sto sam napisala.... ali nemogu... jednostavno joj nemogu pokazati.... neznam sto bi mislila... neznam sto bi napravila....... pokazala sam jednoj prijateljici taj post.... neznam zasto.... stvarno neznam.... njen prvi komentar bio je 'ovo nisi ti'.... da... nisam.... kad nitko nezna mene... kako bi znao... ovo je moja druga strana.... prava.... neznam zapravo.... ovo su moje misli.. moji osjecaji... koje nemogu podjeliti s drugima... mislim.... sa prijateljima.... ovako je lakse..... znaju neki moji frendovi da imam jos jedan blog, osim onog za koji oni znaju.... ali neznaju adresu... prosli put sam napravila tu gresku i dala adresu... nakon tjedan dana cijela je skola znala za moj blog... i nasla sam se odjednom pisuci lazi... nesposobna napisati sto zapravo osjecam.... i pukla sam.... da... ma neznam.... sada da me netko pita da kazem sto sam napisala orije minutu nebi znala reci.... samo tipkam.... gledam tipkovnicu... i tipkam.... nije ni cudo sto neznam sto pisem.... vrijeme je ono... kasno....

Osjecam se zatoceno.... u svojoj nesigurnosti... slabosti.... lutam... trazeci nesto... neznam sto... ali... moja uvijek u potrazi.... za cim....... za srecom... za tjednom bez ijedne suze.... za danom bez brige... potraga bez kraja... meni nece doci takvo vrijeme.... i tako ultam... vjecito lutam... u potrazi.... i gubim razum... gubim nadu.... znam da necu to naci... trazim svog andela.... uvijek je tu... ali nekada se sakrije.. nemogu ju naci.... i kada slijepo hodam u tami samo me primi za ruku... i povuce na svijetlost.... moj andeo... koji me oslobada.....

My angel... my guardian angel...
This prayer is for you...
Hoping it will reach you...
I pray...
Image Hosted by ImageShack.us
- 04:21 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>