Image Hosted by ImageShack.us My guardian angel... this is for you... - If just for one day i wish i could disappear... - Blog.hr

If just for one day i wish i could disappear...

utorak, 01.08.2006.

My guardian angel... this is for you...

Odlucila sam podjeliti nesto s vama... nesto nisam mislila da cu ikad napisati ovako na blogu... da cu reci ljudima.... ali neznam..... moram... nesto me potaklo....

Ja znam koja je meni najvaznija osoba u zivotu... nisam ni sama to znala... ali saznala sam prije nekog vremena.... dosta vremena... nije moja mama... nije moj tata.. nije moj decko, nisu moji prijatelji... nego moja sestra.... mislim da nitko nezna koliko ju ja zapravo volim... mislim da niti ja to nisam znala... zato sad dok ovo pisem suze padaju po tipkama... ona mi je nesto najvaznije na ovom svijetu... makar to ona nezna... ona vjerojatno misli da ju podnosim jer mi je sestra... ali ona nezna nesto... vecina mojih suza... mojih oziljaka na ruci.... vecina mojih bolova... psihickih i fizickih.... bila je zbog nje... nitko to nezna.... niti ja neznam kako da to objasnim... ona mi je najvaznije na svijetu... i u par navrata kada sam razmisljala o samoubojstvu... ona me izvukla.... ona me za ruku odvukla od ruba.... ona je skinula omcu s moga vrata... ona je zilet maknula od moje ruke... ona je tablete bacila u wc.... makar to nezna.... ali svaki put kada si mislim nesto napraviti.. mislim na nju... i to me spasi.... ona je moj andeo cuvar... moj andeo koji pazi na mene.... andeo koji nikada to nece znati.... moji prijatelji su mene par puta pitali dali ju volim... odgovor je 'da, pa sestra mi je'... zvuci kao ljubav iz obaveze.... ali pravi bi odgovor bio 'najvise na cijelom svijetu, ona je moj andeo cuvar!'... mi se svadamo stalno.... to je sve sto ljudi znaju... mi smo najrazlicitije osobe... ona je techno, ja sam rock... ona je sminka, ja sam obrnuto... ona je droga, ja nisam... zato ljudi i misle da se ne podnosimo... ona se drogira... zato ja patim... kako sam rekla.. patim zbog drugih... zbog nje najvise.... brinem se... sto ako prijede preko granice... ako nestane... ona to nezna... ali ja bez nje nebi bila ovdje... na ovom svijetu... ona mi je najvaznija osoba.... koju volim najvise... za koju se najvise brinem... koja me uvijek spasi... makar to ni sama nezna.... no ona je uvijek bila... i uvijek ce biti... moj andeo cuvar......

U ovoj tami... lutam.... bez ikakve nade... ali nalazim na svijetlo... na mog andela cuvara... ona me cuva... ona me pazi... spasava... vodi me do izlaza... pisuci ovo suze teku niz moje lice... pisuci ovo... shvatila sam to... prije mi nije bas ulazilo u glavu... pisuci ovo... nadam se da ona to shvaca... moja patnja je zbog njene patnje... moje suze su zbog njenih suza.... moja sreca je zbog njene srece... nadam se da cu jednoga dana imati dosta hrabrosti njoj to reci... ili joj ovo pokazati...

Moj andeo cuvaru... volim te... molim te nemoj se unistiti... nemoj... molim te... bez tebe... mene nema... ti si moj spasitelj... moj andeo cuvar.... volim te... molim te nemoj se vise unistavati... volim te.... s nadom zavrsavam ovu molitvu... s nadom da ce doprijeti do tebe.... i da ces shvatiti sve ovo.... molim te... prestani... volim te....

Image Hosted by ImageShack.us
- 13:39 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>