Image Hosted by ImageShack.us a different me... finally... - If just for one day i wish i could disappear... - Blog.hr

If just for one day i wish i could disappear...

petak, 07.07.2006.

a different me... finally...

Sto napisati... neznam ni sama... sad sam drukcija... mozda zbog drustva... mozda zbog sebe... procitala sam komentar od Mortal Abyss... i shvatila da mi se to i dogodilo... u ovih 2 tjedna ili kolko vec puno se toga promjenilo... novo drusto... bolji ljudi... sve je bolje... neznam ni sama kako se to dogodilo.. no sretna sam... mislim, ima jos trenutka kada se svadam kada mi se nesto dogodi.. no sada to ne shvacam tako ozbiljno... nije me jednostavno briga... izasla sam iz onog drustva svog... mislim... izasla... vise neidem s njima van... ni nis... i bolje je to... jer cim sam otisla pocelu su tracat... to me zivcira... prvi put kad nisam s njima izasla... odmah cujem da me tracaju... ali sta... neznam... nije me briga... ako su takvi prijatelji nije me briga.. neka rade sto hoce....sada sam u novom drustvu... stariji su svi od mene... ali bolje je drustvo... ja tamo najmlada ali su me prihvatili onakvu kakva jesam... onak su metalci, rockeri, sk8eri... bolje mi je s njima... nitko ne pljuje po meni po tome sta sam u crnom... nitko ne pljuje po tome sta slusam... svi se prihvacaju... i ne tracaju... ne govore iza leda sranja... bolje je... nemojte sad mislim da se ja druzim samo s metalcima, i da mislim o drugima da su glupi... nego mi je uz njih lakse bit... vise imamo zajednickog... neznam.... ja neam nista protiv ljudi koji slusaju techno, hip hop itd... ali me zivcira sto neki ti ljudi pljuju po drugima jr su drukcji... jer su u crnom... ne kuzim to... tak da mi je ovak bolje... neznam sto da vam jos napisem... sada se cak veselim tome sto idem van... a ne da idem samo da ne ispadnem glupa... sada radim sto hocu... ne glumim... bolje je... nisam u bedu... neznam kako je do toga doslo... ali ne obazirem na ljude koji me pokusavaju povrijediti.... danas cu se sigurno posvadat s jednom frendicom... iz onog drustva odprije... zato sta je popljuvala ovo drustvo... pisala je kak su metalci glupi... kak se ne peru... kak se ne presvlace... i ta sranja... i kak su stalno u crnom.... i sad bi moja frendica rekla "sorry kaj mi se manikura nije osusila".... novi nacim rec sminkerima koji su glupi sorry kaj disem... bolje zvuci kad se kaze... ali fakat ne kuzim kak moze tak srat... ona mi je bila best frendica... a sada me bez ikakvog razloga ogovara... danas cu joj rec sto mislim ako ju sretnem... necu vise glumit... reci cu joj... vidjet ce da me nemoze tako spustati... da nisam tako slaba... pocela sam raditi na tom truditi se.... upala sam u primjenjenu... sretna sam... napokon cu raditi nesta sta volim.. nitko me nece siliti... ljepo.... ae, ljudi... znam da vas pola nece ovo procitati jer sam se fakat raspisala... ali vas pozdravljam.... nestajem....
Image Hosted by ImageShack.us
- 17:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>