nedjelja, 26.10.2008.

cetrdeseti post - sit down it`s just a talk...and he smiles politely to you...

razmisljam...ulicom......mrak.......i svijetla.....
bas je to nekako tuzno kad ti se netko od susjeda odseli..
desilo se to jednog jutra, sasvim iznenada
nitko nije ni primjetio
ima dosta od toga vec
jednostavan odlazak, a tako tuzan...ljudima je trebalo dosta dok su primjetili...ili barem nekima
trebalo mi je uzasno dugo dok nisam shvatila da ih necu vise vidjati
ona je isla samnom u osnovnu...a nismo se vidjele ima od kraja prosle skolske godine
i tako je mrak....i ulica....i svijetla
i razmisljam....o tome kako vise nikada necu vidjeti okopan vrt prekoputa moje kuce...krosnje pune voca
i na kraju ostaje samo neizorano sivilo zemlje i vec trulo voce na podu...


eto...pisem samo da pisem...ganilo me ovo jednu vecer pa sam morala rec koju o tome...vratila sam se sa bivaka sa kreseva...i skola me tare...brrr...inace, cini se da je pokusaj zadrzavanja macaka propao...jedna je otisla...ali joj je dobro i ja sam sretna radi toga...smrc....goodbye maco, uvijek ces mi biti u srcu................

Image Hosted by ImageShack.us


DODATAK DANA PONEDJELJKA 27.10.

Image Hosted by ImageShack.us


VIDIM MANDARINEEEEE!.......OPSJEDAJU ME!!!......POSVUDA SU!
sfjsudhfuwshdkuhfs sdfilfjiwehfowhrgvfshkćžuh
sduhfuiesjkdukluhuhuhgug........................................


19:37 | Komentari (30) | Print | ^ |