nedjelja, 28.01.2007.

Sad but true.....

Eo dođoh kuci i opet u glavi 100 stvari.. Gađenje, zbunjenost, sreća/razočaranje, neznam...
Neznam sta da napisem, kak da opisem kolko mi se gadi ovaj svijet i ljudi.. Kad malo bolje počneš promatrat sve ljude, shvatis koliko su svi puni mana.. Koliko su svi željni za dokazivanjem, naravno preko negativnih činova.. Kolko su ljudi zavidni, ljubomorni na druge.. licemjerni.. fuj....
Danas u teatru opet racija.. Ti drotovi puni mrznje bez razloga, bezobrazni, arogantni, uletili, prekinuli glazbu, unistili nam subotnju vecer i jos se ponasali koda smo zadnje smeće i šljam.. Prema nama starijima koji smo bili ok su se ponasali kolko tolko normalno, al gledat kak maltretiraju onu djecu i tretiraju ih kao pse nije nimalo ugodno.. Prije neg su drotovi dosli, svi sretni, neka pozitivna energija je zracila, predobra atmosfera, i odjednom upadaju neobrazovani, nekulturni, bezobrazni idioti..
Stojim iza marice i gledam unutra 10ak djece ne starije od 15ak godina i neznam sta da kazem, gledam ih i zalim.. zalim jer zive kao i ja u drzavi gdje je na indirektan nacin prakticki zabranjeno bilo sta sta nije u sirim razmjerima objerucke prihvaceno.. i pitam se jel bi isto tako uletili u oks i prema onim snobovima se odnosili kao prema psima kako su to napravili u teatru.. u 2 vikenda 2put ista prica.. i onda se pitam kako ce bit novije generacije normalne kad dozivljavaju ovakve traume ciklički.. za mene koji sam svasta prozivio je ovo vrlo neugodno iskustvo, a mogu mislit kako je 15godisnjem djetetu kojem je ovo vjerovatno jedan od prvih izlazaka.. trauma..

Ima jos jedna stvar, a to je da sam opet osjetio nesta sta nisam jako dugo.. ponovno sam bio s curom navedenom u proslom postu i bio sam sretan, jako sretan, i sad sam sretan, to mi je svijetla tocka danasnjeg izlaska.. osjetio sam neku zar nakon puno vremena.. sretan sam i zato jer je stvarno fina cura, imamo dosta tog zajednickog , slatka je.. nakon sta sam prvi put bio s njom, nisam uopce htio bit s nekom drugom, prije neg sta sam nju upoznao budem s curom, ona ode kuc, ja budem s drugom.. danas je ona otisla dosta rano kuc i mogo sam poslije bit s nekim al nisam imo nimalo volje.. nakon sta sam dosta dugo trazio osobu s kojom bi htio bit, ona je dosla sama, spontano, i mislim da je to to..

i da, izgleda da sam nasao bend, thrash , nesta u stilu pantere, rade svoje stvari, i ja bi im trebo pjevat, u ponedjeljak imamo probu pa cemo vidit sta ce bit..

eto , bu'te pozdravljeni, jedna pjesma za kraj.....

Pantera - Walk

Can't you see I'm easily bothered by persistance?
One step from lashing out at you.
You want in to get under my skin and call yourself a friend.
I've got more friends like you, what do I do?

(PRE)
Is there no standard anymore?
What it takes, who I am, where I've been, belong.
You can't be something your not.
Be yourself, by yourself, stay away from me.
A lesson learned in life, known from the dawn of time.

(CHORUS)
Re, spect, walk.
What do you say?
Re, spect, walk.
Are you talking to me?
Are you talking to me?

Run your mouth when I'm not around, it's easy to achieve.
You cry to weak friends that sympathize.
Can you hear the violins playing your song?
Those same friends tell me your every word.


06:36 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>