Zbunjenost...





Image Hosted by ImageShack.us



Pomalo si razočarana;
vjeruj,
nema ništa od ležanja u mraku,
pa makar i u fetus položaju.

Trgni se,
dosta je bilo
iskustva sa oblacima.

Siđi dolje.

Prije ili kasnije ćeš morati.
Što to prije učinimo,
prije će zarasti.

Krvariš malo,
pa što?

Svi krvare...

Nije to zbog njega,
ni zbog promjene.
To je zbog trenja u disanju
koje osjećaš
kad se sjetiš.

Sjetiš se...

Ili bolje,
nemoj se sjetiti.

Ali onda je to represija.

Ne!
Ipak se sjeti,
jer s vremenom će prestati boljeti.

Mora...







Sve je u redu



Image Hosted by ImageShack.us



Gluha tišina;
ne vidim više bestjelesne karaktere
oko sebe.

Straha više nema.

Nema ni ljubomore.

Dosegli smo svako dno
i pokoji vrhunac.

Mnogo,
nebrojeno puta,
bili smo zvijeri
koje ne prepoznajemo
u svojim očima.

Sve je to dio života.
Valjda...

Ljubav je lijepa,
ali zahtijeva disciplinu;
nešto prekasno sam shvatila.

Zbilja razumijem.
I sve je u redu.

Mora biti...


10.12.2007. | 22:05 | 14 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Blogeri koji me uvijek prate:


1njofra

Anabonni:
"Mnogo sitnica,jedna zbilja.
Jedna zbilja zvana čekanje.
Jedno čekanje je dolazak.
To je taj...komadić sreće!"


Anessathiel:
"Diši taj divni zrak
Zamisli zelenilo oko sebe
Ne
Ovo nije duhovni ritual
To bi navika već trebala biti
Živi!"


Angie:
"Vjerojatno je to život ili se tako zove, udari te kad s najmanje nadaš. Zato smo mi žene sazidane od nesalomljivog i nezamjenjivog materijala i svaka nas tuga, tegoba , teškoća ojača i idemo iznova dalje, naravno s osmjehom na licu."

Bambi8:
"Nasjela sam
kako bih pomirisala
stranu koju je potrebno
istetovirati
tek kao podsjetnik."


Beatlesica:
"Oduvijek sam htjela hodati gradom sa kišobranom, ali da ne pada kiša.
Obožavala sam svoj mali autić i sunčani balkon na kojemu sam se uvijek skrivala od sunca šarenim kišobranom."


Carrol Smith

Clariss:
"sad govorim tišinom
jer riječi moje ne čuju se
prosipane po pučinama
ponešene plimom
naplavljene na obalama
skrivenih otoka"


Cvjetovi zla:
"Postoji obala...
puna snova,
satkana od želja,
tako mirna i spokojna,
na kojoj udišemo isti zrak,
ispod plavetnila neba..zajedno držeči se čvrsto u naručju.
I kada smo daleko jedno od drugoga..kada nam se vršci prstiju ne spajaju u dodire,
kada je prazna druga strana moga kreveta...svaka moja misao sadrži ono što srce toliko voli,
za čim toliko čezne...tebe."


Daleko od istine

Daniela:
"Vojnici tuge
tapkaju za mnom
kao psići
mekanog krzna
i uzdignutih njuškica"


Dida

Đus

Epssi

Eruditna

Filozofije jednog leptira:
"Mogla bi te gledati,
I samo gledati i gledati,
Moj dan bi bio ispunjen..."


Forsaken angel:
"A ti me brani
ljubavlju me hrani,
pokaži da me volis,
makar da sam bila svakakva...
pokazi da me volis SADA
ne pitaj kakva sam bila nekada..."


Frances

Grof V.:
"Idem polako, Vodena Vilo...
nije da Te nisam bio onako jako bezumno volio.
Moje srce sada pripada drugoj.
Znala si?
A toliko sam se trudio pod onim
tankim srpom, da se ne opazi
čijim sam to trnom rukav zagrebao.
Ima malo i na koži. Znam.
Mislio sam da se ne vidi iz vode.
Baš je bilo lijepo pričati ovako šutljivo.
Ni s kim to nisam umio kao s Tobom.
I neću se osvrtati jako kad prođem
Vodeničarev stan.
Tek malo, krišom, da mi se ne vidi
kako rukavom taknuh obraz."


Hard Boiled

Insomnia:
"Zastava viori na proplanku ljubavi.
Melodija me obuzela,
opet ta vila veselo prstima
harfu dira.
Natjerala ju je moja odluka."


Irida

Izgubljena:
"osjećaš se poput prolaznika
neznanca nepamtljivog lica
pogledom tražiš trag tuđeg prisustva
iako ni ti noćas ništa ne ostavljaš"


Kaka-O

KAMOV-ić:
"Gle, vidim živa tjelesa i
mrtve su njihove duše;
zamro je zanos i misao
rasudbe; prostituira se
duh i sterilna je ljubav
bludnica; unakazio se
prevrat i perverzna
su njegova djela- grob je
dom moj-veliko grobište
duša...
(J.P.KAMOV)"


KLonZ

La vida termina:
"Zato su putovanja bogatstvo. Nauče te o stranama sebe koje spavaju u svakodnevnici. Pokažu ti sta možeš. I kad se vratiš više si budan. Taj osjećaj ne traje i puno toga sazvacu dnevne rutine. Ali činjenica je da te svako putovanje malo promijeni. Samo se nadam da me ne promjene toliko da ne pašem u svom svjetu."

Lady Di:
"Ne, ne želim više dane potiskivati!
Ljubim te otvorenih očiju, iz lažljive daljine, u odsutnosti tvojoj u kojoj si
mi bliži-nego što sama sebi, središtem srca, jesam."


LaRamie
Lafarfalla
Ledy nada
Maglovito jutro
Malena_1309
Marsijanka
Maslačak
Mima
Miris dunje
Nela
On.off.lutkica
Osmijeh...
Pelinho
Petra
... Ples nevjernih godina ...
Promatram, razmišljam
Prorok
Puknuto_srce
Sa okusom soli...
Samo reci istinu
Sanja 45
Scarlett
Sewen
Skladateljica snova
Slaven
Smisaozivota42
Stajdooharica
Tinariwen
Tvoj Kike
Vodenjak
Volim te, samo nikome to ne smiješ reći...


Hurt

I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear
you are someone else
I am still right here

what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt

if I could start again
a million miles away
I would keep myself
I would find a way

(Hurt-Johnny Cash)