body lalallalalallalalala....nanannanananna....tatatattatata... - ,,,,,,,,NiJe sVe tAkO SiVo,,,,,,,=)) - Blog.hr body

lalallalalallalalala....nanannanananna....tatatattatata...

i sad sam sjela da napisem post...i napisat cu ga..bez smetnjji molim...i da..pocinje skola...jos malo..za 3 dana...ovo je posljednji vikend uzivancije...POSLJEDNJI...mislim posljednjji tijekom zimskoh praznika u ovoj godini...valjda,,,svi idu nekud na skijanjje...nes se konjiraju...vamo tamo...a oni koji ne idu na skijanje..klizu se po centru..i spustaju se sa naseg nasipa...i takoOoO...a nema veze,,dobro je nama i ovako...sad kad pocme skola...krece se laganini...jer u četvrtak pocinje europsko rukometno prvenstvo...pa to se mora gledat...obavezno...hmm...bez džombe...zrnić nesta oce nece...iako čupić nije trebao igrat...dobio je poziv da igra za reprezentaciju pa je tako ostao u poreču na pripremama...neka neka...treba nam....iako nemamo bas neka krila...dobro cemo mi proc...znam ja...moramo dobit to zlato...jedino ono nam fali...al i to cemo pokupit...namucit ce se al ce ga dobit...prva utakmica u čet...hrvatska-poljska...u 20:15...po lokalnom vremenu...poljaci nisu bas neka kvalitetna ekipa...al nikad se ne zna...protivnika se nesmje podcjenit...lol...jesam pametna...znaci prvenstvo pocinje....znaci prvenstvo se gleda...znaci nema ucenja...weeeeeeeeeee....zezam se...ajd malo ce se ucit...nas rk-županja...i rk-privlaka..županjja u subotu u pol jedan igra...a privlaka u pol dva..ide se i to gledat...o da da da da....vani je ljepo vrijeme...nesta ujtro zna opicit sunce...pa trebaju suncane naocale..a zimska kapa na glavi...de lol...al dobro...uzivajt jos ova 2-3 dana...nabite suncane naocale...i niko ti nista ne moze,...eo vam jedna sa suncanim...bas su joj dore te suncane...


Image and video hosting by TinyPic

11.01.2008. | 13:38 | | 64 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U oVoM MoM BlOgU,,,,,čEtWrToM po rEdU,,,,PiSat cU SwAsTa,,,EtO UzIwAjTe,,,,I PiSiTe mI KaKo dA Ga uReĐuJeM I To,,,O CeM Da pIsEm i tAk,,,,,,,=))ŽiWiLi

eeee,,,,,,,
e vako,,,,zovem se martina,,,a dozivaju me maarta,,,,taj nadimak ima dugu povjest,,,
zivim u zupanji u gradu kojeg nebi mjenjala nizasto,,,,imam 14 godina,,,i ne stidim se godina,,,,
zato sto ste svi nekad imali 14,,,i onda se nama pametujete,,,,e nes mitre,,,
rođena sam u vinkovcima,,,,30.8.1993.....zivim sa starcima,,,bratom,,,bakom i didom,,,
imam tri kucna ljubimca,,,2 psa i macka.....piki...pas....
starosjedioc...
macak grga...medo...cicko...ni on sam ne zna kak se zove...
kod nas sje kao i piki....a ari....stene malo....on je novi....
kod nas je negdi mjesec dana....luda zabava....idem u osmi razred....
bavim se svime i svacim....obozavam bubnjeve...a malo manje gitaru...
slusam....rock...metal...tamburice...i nase domace.....
sad da vam napisem ukratko sve sto slusam.....
nirvana...hladno pivo....daleka obala....damir urban....rhcp....soad...
oliver dragojevic...opca opasnost...off side.....
......balasevica..........blac sabbath...van canto...
gunse....metallica....led zeppelin....slavonske lole.....zlatne dukate....
i tak te moje
tamburice....
druzim se sa puno ljudi....a evo da vam kazem moje druge....
vlatka...daniela...ivona...
maja...mare...marija...marina....
ma sve su ono....ale ove su moje....pogotovo ove prednje.....prve tri najvise...
bez uvrede ostali....imam i drugove....ja njih smatram drugovima...al ne znam kako oni...
hehe.....ivan.....matija....
domagoj....ivan....i tako...dosta prijatelja imam...a eto...
onda tako malo....sebe da moram opisivat....eo npr....ukratko....luda...
zabavna....humorna...
zivcana(jakooooooo)....hiperaktivna....
nekad u dobrom nekad u losem smislu...
osjecajna....iako to ne pokazujem.....nikad ne placem bez razloga....
pogotovo ne zbog ocjene....to je najveca glupost....
i to me također uzasno zivcira....
uzasno volim promjene....i uvjek za akciju....
sam ak se ne ustanem na ljevu ruku..
najvise volim kad me vlatka pita joj maarta kako si....
to mi je tolko smjesno....joooooj...
neate pojma....obozavam pit kapucino od milke u parku...i cedevitu sam ne od grejpa...
uvijek pokusavam pronac u nekom nest dobro....al nekad jednostavno ne moze....
svi su mi decki ljepi....nema ruznog....svih dobnih skupina....imam puno zelja....
al dosta skromne.....volim kad je netko svoj.....mrzim kad se netko pravi
dae ono sto nije....
el tako vlatka....obje to mrzimo...ja sam onakko uzorno dijete....nit pusim nit pijem...
nit psujem...
jebesmi neki dan smo kupili 5 litara piva u bosi.....nie to nista.....psujem i nekad pijem...
al zato ne pusim.....obozavam rukometne utakmice....rk županja.....znam sve o njima....
dosta toga....i tako....uglavnom....toliko o mom skracenom lajfu.....
molim vas nemojte mi komentirat grupe koje slusam....nes u smislu oni su glupi ovo ono.....
ja slusam sta ja hocu...vi slusajte sta vi hocete....zivite svoj zivot a ne tuđi....
i nemojte se pravit ono sto niste....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
kEtA-pIsE Do jAjA
rock man
iVićKa-IsTo dOrO PiŠe=))
MaTeIn bLoG
musIn bLoG
gOsTiOnA
renata-leđenda
ivana

Evanescence - "My Immortal"

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along


Image is Free Hosted By Pictiger.com

...KURTOVO OPROŠTAJNO PISMO...

...Dolazeći iz usta iskusne budale koja bi očito radije bila
uškopljena, infantilno gunđalo, ova poruka bi trebala biti jednostavna
za razumijevanje.
Sva upozorenja iz 101sati punk-rocka tijekom godina.
Pošto se ispostavilo da je moj prvi susret s etikom
koja podrazumijeva neovisnost i suočavanje s vašom zajednicom
bio vrlo istinit.
Nisam osjetio zadovoljstvo slušanja i stvaranja glazbe,
niti čitanja i pisanja već dosta godina,
dok ovo pišem osjećam, neizreciv sram što tako mislim.
Na primjer dok smo u backstageu, svijetla se gase,
a u publici počinje manijakalna galama, i sve to na mene ne utječe
onako kako je utjecalo na Freddiea Mercurya, koji je to volio,
osjećaj da vas publika voli, obožava...
Divim mu se, i zavidim na tome...
Činjenica je da vas ne mogu zavaravati. Nikoga od vas.
To jednostavno nije pošteno ni prema vama, ni prema meni.
Najgori zločin koji mogu zamisliti bio bi da opelješim ljude
pretvarajući se da se stopostotno zabavljam...
Ponekad mi se čini da bih trebao zaustaviti vrijeme prije nego što izađem na scenu.
Pokušao sam sve što je u mojoj moći da to cijenim, i ja to zaista cijenim,
Bog mi je svjedok, ali to nije dovoljno.
Cijenim činjenicu da smo ja i mi zabavili puno ljudi i ostavili utjecaj.
Sigurno sam jedan od onih narcisa koji cijene stvari tek onda kad one nestanu.
Preosjetljiv sam...
Treba mi da malo odrvenim kako bi povratio entuzijazam koji sam imao kao dijete.
Tijekom tri posljednje turneje imao sam puno više razumijevanja za sve ljude
koje osobno poznajem, kao i za fanove naše glazbe, ali i dalje ne mogu
prijeći preko frustracije, krivice i empatije koju osjećam prema svima.
Postoji dobro u svima nama, i jednostavno mislim da previše volim ljude.
Toliko puno da me čini jebeno tužnim.
Tužnim, malim, osjetljivim, nezahvalnim, Ribom, Isusovim čovjekom.
Zašto jednostavno ne uživaš u tome?
Ne znam. Imam boginju od žene, koja krvari od ambicije i empatije,
i kćerku koja me previše podsjeća na ono što sam nekad i sam bio.
Puna ljubavi i radosti, ljubi svaku osobu koju sretne, jer su svi dobri
i neće ju povrijediti.
To me užasava do te točke da jedva mogu funkcionirati.
Ne mogu podnijeti da će Frances postati jadni autodestruktivni rocker, kakav sam ja postao.
Ide mi dobro, vrlo dobro, zahvalan sam, ali od sedme godine,
ja mrzim cijelo čovječanstvo. Samo zato što se čini tako jednostavnim da se ljudi slože,
da imaju empatije. Empatije!
Samo zato što previše volim ljude i suosjećam s njima,
pretpostavljam.
Hvala vam svima, iz dubine mog izmućenog zapaljenog želuca za vaša pisma i brigu
zadnjih nekoliko godina.
Ja sam jedno pretjerano nepouzdano i razmaženo djetešce!
Više nemam strasti, i zato zapamtite, bolje je izgorjeti nego izblijedjeti!
Mir, ljubav, empatija. Kurt Cobain.
Frances i Courtney, bit ću na vašem oltaru...
Molim te, Courtney, nastavi dalje zbog Frances, zbog njezinog života
koji će biti mnogo sretniji bez mene. Volim te...

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Jedan savjet-
CUVAJ SE!
Jedna molba-
NE MJENJAJ SE!
Jedna zelja-
NE zaboravi me!
Jedna laz-
NE MISLIM NA TEBE!
Jedna istina-
NEDOSTAJES MI!
Image is Free Hosted By Pictiger.com

Kad vidis pahuljicu snijega kako pada,
pruzi ruku i past ce ti na njezne dlanove,,,
Nece dugo zivjeti jer ce upoznati
najtoplije srce na svijetu,,,=))

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Saljem ti jedan zagrljaj jer te nema ovdje,,,
saljem ti jedan poljubac jer su tvoje usne
daleko od mene,,
saljem ti ovu poruku da shvatis da mislim
na tebe,,,,=))


Image is Free Hosted By Pictiger.com

Znas li sto je daljina??
Cuti te,a ne vidjeti,,,,,,
Znas li sto je ceznja??
Zeljeti te,a ne osjetiti,,,,
Znas li sto je ljubav??
Unatoc ceznji i daljini voljeti te,,,,

Image is Free Hosted By Pictiger.com


Miholjsko ljeto
U pola jedan je posla sa casa klavira, i onda korakom merila grad
I usput gledala izloge, pardon, svoj odraz u njima
U kosi jos, poput venca, ona molska kadenca
Mala vracka, da, upravo tad
Uz kafe 'kibic', polagano, nadodje on kao plima

Tajne su tu zato da ih neko nasluti,
Postoji rec koja vredi tek kad se ocuti
Bogu je kanuo caj, svud je prsnuo sjaj, jedan platan ce ostati zlatan
Ona kroz smeh cvrsto svoju kajdanku stisce
Ne drhti on, to je samo to uvelo lisce
Blazeno Miholjsko leto, jedno i sveto za njih

A on je nosio naglas svojih skoro osamnaest, sve cesce mu govore Vi
Beges u grudima udara, bije u bronzane zice
U dzepu sretni staklenac, ko ono- novcic i zdenac
Mala vracka, kad nestanu svi
A ona bane ko lupez i prospe mu kosu u lice

Tajne su tu zato da ih neko nasluti,
Postoji rec koja vredi tek kad se ocuti
Bogu je kanuo caj, svud je prsnuo sjaj, jedan platan ce ostati zlatan
Ona kroz smeh cvrsto svoju kajdanku stisce
Ne drhti on, to je samo to uvelo lisce
Blazeno Miholjsko leto, jedno i sveto za njih

Kao osrednji klosar, malo prosed i postar, na uglu sam zastao sam
Ne tako dobar oktobar i misli, sve u ruskom stimu
A onda shvatih, na prepad, da te volim ko nekad
Vreme samo raspiruje plam
U meni miholsko leto, to prkosno sunce pred zimu...

Image and video hosting by TinyPic


sViJeT Za nAs,,,,

U tvom sam gradu jednu noc
a zelim tu i ostati
kazes, naci cemo lijek
dopusti da ti pomognem

Mogu li prespavati
uz tebe sve te godine
prve suze s lica tvog
ne zelim da me probude

Ref.
Ne daj mi da vidim
ovo nije svijet za nas
ne daj mi da znam
ovo nije svijet za nas

Na tvojim toplim usnama
zelim da se izgubim
sa licem svojim pokrij me
i ne daj da me pokvare


Image Hosted by ImageShack.us


Apokalipso

Ti si premlada
a ja sam prestar za cekanje
miris u zraku mekan je
od kada tvoje sreo sam oci
san ove noci pocinje

Apokalipso sviraju
crni i znojni andjeli
s cvijetom u kosi, ritam te nosi
dobicu sve sto zazelim

Sad uzmi mi ruku i vodi me
pred nama nisu godine
al' mogu biti najdulji sati
rado te pratim, vodi me

Andjeli nek se odmore
a u nebeske ponore
mi cemo skupa padati znati
otvori sirom prozore

Ti si ta koju sanjam
ja sam taj kojeg oduvijek znas
vise nemamo zelja
jer sad volimo do beskraja

Image Hosted by ImageShack.us


Zimmer frei

Kad jednoga dana turizam procvijeta
i navale svabe u rekordnom broju
cijela ce zemlja samo od ljeta
zivjeti kao bubreg u loju

Samo ce vjecni rekreativci
radit na polju ili biti vojnici
Slavonija ce biti golf teren
a tko previse radi uhapsen

Ref. 2x
To ce biti taj dan
to ce biti taj dan
objesi, Zimmer frei
lezi pod palmu i uzivaj

Debele svabe ce se tuci za vize
da dodju do nas i potrose devize
placati cestarine i skupe vinjete
da vide to more i kupe vegete

Posebni zakoni za vrijeme sezone
sa nase ce plaze micati one
zaracene, napacene, izludjene, otudjene
i ostale blamaze sa nase lijepe plaze

Ref. 2x

Guten Abend, meine sehr
verehrten Damen und Herren
heute abend müssen Sie
unbedingt kroatische
Spezialitäten probieren

Wie zum Beispiel
cevapcici mit ajvar
raznjici mit und ohne ajvar
pljeskavica, und natürlich
Spezialität des Hauses
pjesmica, guten Appetit

Mrsavi pas

Ja sam mrsavi pas
ostavljen od gospodara
poznajem svakog od vas
moja sjecanja su bolna i stara

Svakoga dana ona navrati
da me kroz san vodi
tad pocinjem u groznici drhtati
i novo prokletstvo se rodi

Bio sam vezan lancem od bola
svakoga dana lizao rane
a ona se pojavi ruzna i gola
i sva bol tad mi stane

Ne zelim vise da pricam o sebi
ionako me niko ne razumije
cuvaj se zato bestije ove
bestija se zivot zove

Ne trazi me
iako zelim da me nadjes
ne spasavaj me
iako zelim da me spasis


Zenica blues

U Zenicu kada podjem ja
prati me pet, sest drotova
okruzni sudija rek'o dvanaest godina
dvanaest godina strogog zatvora

Tuzna je moja sudbina
zenu mi kreco Hakija
Kreco Hakija, presudila mu cakija
ne razumijes ti to, druze sudija
dzabe vam ja sve to pricam

Zenico, mrzim svaki kamen tvoj
zbog tebe ja mrzim zivot svoj
ko prezivi dvanaest godina
u KP domu Zenica
taj je pravi hadzija

Raduje me jedna istina
iz KP doma vraticu se ja
ali Hakija nikad nece sa bara
sa bara se niko ne vraca.


Image Hosted by ImageShack.us




Karabaja

Ponekad nocu, kada nema svjetla
i ne vidi se put od kise i od vjetra
sjetim se njega, Karabaja
i tu pocinje ta prica, negdje nasred Trebevica
auto mi je stao u mraku ko iz krimica
strava prava, Karabaja

Kad kroz zavjesu od kise
pridje covjek ko da klize
kozna jakna puna sjaja, pruza ruku
rece kratko, Karabaja

Ja sam biker, nisam rauber
'ajde, prosetaj do haube
mozda napravimo nesto
od te tvoje robe s greskom
rece sa smjeskom

Ma, pusti, prdn'o je u sisu
a on samo rece tisu
i dok rukama si pljesn'o
stari auto vec je kresn'o
strava prava, Karabaja

Rekoh sebi, simpa junkie
e, bas cu pricat' Branki
hajmo nesto popit'
covjek si cudan, al' duhovit
neka hvala, Karabaja

I jos mi je rek'o, prije neg' je nest'o
dole u Harley baru pronadji moju raju
reci da sam te ja posl'o
i da ti srede motor
dobar si covjek, imas jaja
pozdravlja te Karabaja, Karabaja, Karabaja

Ref. 2x
Karabaja mora dalje
Karabaja naci mora
Karabaja ne moze na nebo
otic' bez motora

To be continued

Parkiram se, udjem u Harley bar
i upratim, tu sam covjek vrlo stran
like a krme in Teheran
osjetim poglede na sebi
i da se smot'o ne bi
prvi progovaram, sve vas pozdravlja Karabaja

Nasta muk u kafani
niko nista nije pit'o
atmosfera je bila
ko kad je umro Tito, najveci sin

Pridje mi stariji roker
ma, jesi normalan, jeb'o te
Karabaja se, ljepoto
davno rast'o sa zivotom
izb'o ga stoper, ukr'o mu motor

Ref. 3x

Karabaja mora dalje
Karabaja naci mora
Karabaja ne moze na nebo


Image Hosted by ImageShack.us


Murga drot

Nas Murga nije obican drot
njegove metode su modernije
on te prvo ponudi cigarom
pa te poslije razbije

Murga nije obican drot
zanimaju ga psiho-fenomeni
svakom se unese u lice i kaze
zasvirat ces ti klavir meni

Ponekad izmaltretira kakvog klinca
od ovih rukovodecih glava
poslije se Murga duboko klanja
poslije se Murga dugo izvinjava

Ref.
The night is dark
and the night is hot
it is right time
for you, Murga drot
noc je tmava, noc je horka
je to spramne cas
pro tebe pane Murga

Otkako je gled'o Tacno u podne
Murga ide sredinom dzade
toki-voki prislanja na uho
pazljivo slusa komande

Mozda ga bas veceras u mraku
ceka njegov komad slave
dodijalo mu marisat' uvijek istu raju
legitimacija mu navrh glave

Ref.

I dok sjedim ovdje u baru
i kroz prozor promatram njega
kontam da je Freud u pravu
i da je seks korijen svega

Pisonja i Zuga u paklu droge

Pisonju i Zugu je zovnuo na
dernek jaran koji studira
rekao je, momci nemojte belaja
tu su raja kulturna

Amila je bila lijepa kao vila
starci su joj radili negdje u Iraku
rekla je samo, udjite momci
pa se poslije izgubila u mraku

Pisonja, rece Zuga
ovo mjesto mi se ne svidja
ajmo radje pred piramidu
ima finih putera

Odmori Zuga malo, matere ti
zar ne vidis kakve su ovde trebe
zar vec poslje pete pive moras
da pravis budalu od sebe

Ref.
Pisonja, ovo mjesto mi se ne svidja
niko se ne smije i cudna je muzika
Pisonja, ovdje se nesto cudno dogadja
sve je puno drogiranih pedera

A Pisonja odmah prifura Amili
kao Indijana Dzons onoj u Hong Kongu
znao je, ne smije biti greske
ove fine ti odmah daju nogu

Pisonja taman slozi pravu pricu
i odsvira Crne Leptire
kad se odnekud pojavi Zuga
i poce da paranoise

Ref.

Odmori Zuga malo, Tite ti
zar ne vidis kakve su ovde trebe
zar vec poslje seste pive moras
da pravis budalu od sebe

Al' negdje oko pola tri
na dernek upadose drotovi
neke frajere odmah
prislonise uza zid

Amila se prestrasi, kaze
joj, stari ce me masakrirati
a onda ugleda Pisonju i pogled
joj djavolski zasvjetli

Maleni, zelim nesto da ti poklonim
maleni, primi ovaj dar moje ljubavi
maleni, al' nesto moras mi obecati
prije jutra neces ga otvoriti

Jedan drot prifura Pisonji
dzepove mu prebira
nadje Amilinu travu i rece
Slavko, imamo dilera

Pisonja rece, drugovi
jel' se to mozda snima neki film
Pisonja rece, drugovi
ja nemam nista s tim

Ref.

Pisonja, ovo mjesto mi se ne svidja
niko se ne smije i cudna je muzika

Image Hosted by ImageShack.us


tEkStOvI pJeSaMa,,,,,,,=))

<font color=#663366>Konobar

Konobar zijeva, vani lagano svice
a ja, pijan ko deva, bih jos narucio pice
ali kakva blamaza, jezik lamata krivo
ne zna kako se kaze pelin i pivo
srecom, nije seljober, da previse pita
nego pametan ober sto iz ociju cita

Svu moju bol mada nisam ni pisn'o
pa stavlja na stol jos ono isto
i to je ta kap koja prelijeva casu
placem ko slap dok naginjem flasu

Ref.
Zasto sam ja uvijek ta jebena stranka
zasto ti nisi bar s one strane sanka
sto sam ja uvijek ta jebena stranka
zasto srodna dusa mora bas biti muska

Kad si dvojica tak' pasu, to je bolje od seksa
jedan dodaje casu, a drugi eksa
on nije ni priglup, ni naravi skrte
i uvijek mi pivu natoci do crte

On kuzi svu moju bol mada nisam ni pisn'o
pa stavlja na stol jos ono isto
i to je ta kap koja prelijeva casu
placem ko slap dok naginjem flasu

Ref.

Sto sam ja uvijek ta jebena stranka
zasto ti nisi bar s one strane sanka

Buba svabe

Poslije svkog dobrog fuka ogladnim ko zvijer
utrcavam u kuhinju, otvaram frizider
uzimam tri jaja, margarin i sol
pogledam salamu, kad na salami on

Brzo sam se vratio s cizmom 42
kastrirao sam bastarda sa dva-tri udarca
zamotah mrtvaca u WC papir
i ostalo prepustih kanalizaciji

Ref.
Buba svabe traze, grabe
buba svabe svud

Bezbrizno i sretno ukljucih gramofon
i sve bi bilo lijepo da ne vidjeh plafon
na plafonu guzvaju se dvadeset i dva
Boze mili, sta je ovo, cijela armija

Zatvorio sam prozore i odvrnuo plin
a za svaki slucaj otrcah po benzin
veliki spektakl, cijela predstava
uz veliki vatromet leti sve u zrak

Ref.

U hladnom znoju okupan gledam kako gore
cim cigaretu pripalim osjecat cu se bolje
pretrazujem dzepove trazim upaljac
a u dzepovima pogodite sto


Image is Free Hosted By Pictiger.com

Pjevajte nesto ljubavno

Godine provedene, zakopani ispod zemlje
postali smo skupina svirajucih zombija
u birtiji poslije trece Tedy rezigniran rece
momci, ne zelim dovijek biti podrumski covjek

Vremenom sve smo tisi
slijede prvi kompromisi
otud samo korak, dva
do pocetka poraza

Ref. 2x
Pjevajte nesto ljubavno
sigurno, tiho, sterilno
pjevajte nesto ljubavno
klinke svrsavaju na to

Prodali smo cak i muda, al' sviramo zato svuda
terase, festivali, vise smeca, lova veca
slusaju nas curice, penzioneri i bakice
i svi umni invalidi, senilni i gluhonijemi



Mlohava cuna

Tri kurtona skoro dvadeset kuna
zbrajam dok joj ljubim vrat
plus pice u gradu i dvije kutije pljuga
a meni mlohava cuna

Al' tako mi i treba kad pijem ko smuk
rek'o sam sebi vec milijun puta
necu pijan forsirati fuk
jer ce biti mlohava ćuna

Ref.
Mlohava cuna, mlohava cuna
mlohava cuna, mlohava cuna
toliko para i truda, a mlohava cuna

Sad koristim sve druge ekstremitete
skrivecki ispod popluna
ali nije ona vise dijete
ona zna sto je mlohava cuna

Ref. 2x

Ali vratit cu se do trafike
jer kutija je jos uvijek puna
mozda mi vrate mojih dvadeset kuna
kad im sapnem, mlohava cuna

Ref. 2x



Image is Free Hosted By Pictiger.com


NoThIng eLsE MAtTeRs

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say

Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters


wArPiGs

Generals gathered in their masses
Just like witches at black masses
Evil minds that plot destruction
Sorcerers of death's construction
In the fields are bodies burning
As the war machine keeps turning
Death and hatred to mankind
Poisoning their brainwashed minds, Oh Lord yeah
Politicians hide themselves away
They only started the war
Why should they go out to fight
They leave that all to the poor
Time will tell on their power minds
Making war just for fun
Treating people just like pawns in chess
Wait til the judgement day comes
Now in darkness world stops turning
Ashes where the bodies burning
No more warpigs have the power
And as God has struck the hour
Day of judgement, God is calling
On their knees the warpigs crawling
Begging mercy for their sins
Satan laughing spreads his wings, Oh Lord yeah

PaRaNoId

Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind
people think I'm insane because I am frowning all the time
All day long I think of things but nothing seems to satisfy
Think I'll lose my mind if I don't find something to pacify

Can you help me occupy my brain?
Oh yeah

I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind

Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry
Happiness I cannot feel and love to me us so unreal

And so as you hear these words telling you now of my state
I tell you to enjoy life I wish I could but it's too late


Oprosti

Oprosti što plačem
i što nemam mira
kad čujem da netko
na gitari svira.
Oprosti što tvoje ime
po klupama pišem
i sjećanje na tebe
neću da izbrišem.
Oprosti što nisam
htjela da te molim
i što više neću
prestati da te volim!!!


Image is Free Hosted By Pictiger.com

NAKON MOJE SMRTI

kada umrem, ne želim
da suzama zalijevaš zemlju moga groba.
ne želim da tvoj život stane
dok sklopljenih očiju ležim nepomično
u zatvoru vječnosti.
bili smo posebni, stapali smo se
kao kišna kap sa zemljom,
nadopunjavali smo jedno drugo
i u najmanjem pokretu,
vodili smo jedno drugo
putevima volje božje...
otkrivali si mnoge skrivene tajne.
za mene poseban si dio čovječanstva,
zato želim da sanjaš moje snove
da živiš kao da sam ovdje,
kao da nikada otišla nisam...
moj duh je i dalje sa tobom,
nosi me u daleku budućnost
koju ja neću upoznati...

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Izbrisano djetinstvo

Žudno sam brojala i čekala taj dan,
da ga vidim,
da mu padnem u zagrljaj...

al taj dan nikad došao nije...
ništa nije kao prije...

Izgubila sam svoj dom,
i onu sobicu malu,
zidovi sjećanja se ruše,
djetinstvo moje se red za redom
briše...

Zar je tako lako obrisati
one lijepe dane,
i mladost moju...
dok sam se igrala na cesti.
i pričala moru.


Zar je nestala ona toplina,i onaj
šum mora,
koji me je nekad pratio kad sam bila
od suza umorna...

Zar će otići prijatelji i
one ludosti stare,
pusta školska sjećanja,
biljar i kave...

Zar će izblijediti sva
mjesta i sve ljubavi,
zar će nevažne postati sve one pjesme,
i svi oni tajni poljupci...

Zar će vrijeme uzeti
meni sve one lijepe dane,
moju prvu ljubav,
moje pro razočaranje..

Gdje su one suze koje sam plakala,
one ulice gdje sam skakala,
ona klupa gdje sam se s njim ljubila,
onaj zid gdje sam se uvjek sakrivala...

ono mjesto gdje sam postala skoro zaboravljena,
tamo gdje sam odrasla...
sad daleko...u kaštelima.

Samo one koje su te voljele
znaju kako je teško bez tebe...

Image is Free Hosted By Pictiger.com


Morska vila

Kao da je morska vila
sve je moje snove ostvarila
na obalama vrelim
neprospavane noci

Kao da je dio plime
modro more sumi njeno ime
i sklada tihe pjesme
pjesme o samoci

Kao da je dio sna
sto me nosi zvijezdama

I dok je ljubim
ona se pretvara da spava
grijana zlatnim suncem
moje ljubavi

I dok je ljubim, kao more
njeno tijelo podrhtava
povedi me prostranstvima
gdje svi pjevaju o ljubavi

Pjevaju o ljubavi

Image Hosted by ImageShack.us



U tvojim ocima

Kad si obecala
da ces uvijek biti tu
ljeto je proslo
vidis li, donijelo kisu jesenju
nisam smio pustit te
jer srusilo se sve

Ref.
Reci mi dal' ponekad tugujes
dok gledas more
tones u san nekada
dal' sjetis se zakletvi
nasih ludih snova
sada kad otisla si

Ljubav sto si davala
htio bih opet vratiti
sve sto smo dijelili
sada je dio proslosti
necu da zaboravim
volio sam te

Ref. 2x

U ocima, dugo te ne vide
da si sama duso
to znam samo ja
snovima htijela bi pobjeci
o znam te dobro
sada kad otisla si

Otisla si

Image Hosted by ImageShack.us




Srce zna

Dan i noc mi smo bili zajedno
dijelili smo snove
i ono malo sto smo imali u dzepu
ja sam bio divlji, a ti si voljela bas to
trazili smo samo
svoje mjesto ispod sunca

A gdje bi nam bio kraj
da te nisu odveli
dali su ti sve
i jos ti sve obecali

Ref.
Al' srce tvoje zna da si sve izgubila
i jednom ce ti reci
noc je hladna bez njega
srce zna sto smo bili ti i ja
ja se jos borim i necu stati,
tebe su slagali, ti si se predala

Kao leptir i cvijet na dlanu jedne ljubavi
stajali smo sami bez igdje iceg
ali sretni kao malo tko
a sada ti se dive
za jedan osmijeh ti placaju
hodat' ces po zlatu
al' nikad vise neces biti sretna

Carstvo pasea

Ti znas da slika ne laze
na kaucu lezi mladi tata
nosi majicu boje stalaze
nosi oci u tonu laminata

A njihov sin, prigodno lijep
nikad nece dobit' po turu
nije ko tvoj da vadicep zabija
ravno u koznu garnituru

Ref.
Tamo gdje boje ne bodu oci
zivi bozica ikea
pitas se da l' ces ikada moci
u dvobojno carstvo pasea

Kad ti muz ne pase uz ruz
kad ti sin ne pase uz kamin
da li postoje sanse da ces ikad uz njih
uskladit' nijanse

Kad ti muz ne pase uz ruz
kad ti sin ne pase uz kamin
dala bi sve, i sebe, i muza, i malog
da mozes uci u katalog

Uzalud ti muz lupa i zvoni
na vratima je nova brava
sin je zakljucan u kupaoni
odluka teska, ali prava

Letjelo je danas ujutro
u velikom luku s balkona
sve sto nije plavo il' zuto
sad je u paseu prazna soba

I dok lezis gola i sama
imas super ideju
da se bacis i sama
pa da bude sve u paseu


Dobri prijatelji

Tvoje lice poput uhode me prati
kroz preduge uvode
spoticem se nespretno
o rijeci koje sam pripremio

Stojim pokraj sebe i s gadjenjem
slusam kako te obradjujem
pricam ti o vezama, o nama
bitangama, princezama

Ref.
I krene kao los refren
koji te rastuzuje
da si ti njezni cvijet
a ja probisvjet
sto te ne zasluzuje

Reci, zasto ne bi htjela
imati mene za prijatelja
evo, ja cu biti tvoj najbolji drug
pa svrati na kavu ili na fuk

I nikog ne muci pitanje smijesno
dok se rastajemo u idili
kako cemo samo ostati nesto
sto nikada nismo ni bili

Planeta

Draga ljubavi jedina
s koje si planete
dopusti mi da malo i ja
s tobom budem dijete

Hajde, daj mi jedan djir
u svom svemirskom brodu
da vidim tu zvijezdu s koje dolazis ti
kad budem u stanju da ti shvatim putanju
bit cu mjesec tvoj i suputnik

Ref.

Hajde, daj mi jedan djir
u svom svemirskom brodu
da promolim glavu malo iznad ozona
gore, gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja
mi cemo mozda i biti savsen par

Image Hosted by ImageShack.us


Nije sve tako sivo

Red tuge, red bijesa zbog SMS-a
tvoje dusevno stanje je poput lasagne
zar na tebi da stedi da te tako uvrijedi
crven u licu gnjecis limenku piva

Njen sori po Vuku i smajl na ekranu
idu ruku pod ruku kao sol na ranu
zar nakon svega joj nisi ni poziva vrijedan
a zbog nje si pres'o na 09

Barem te nitko nece muciti sa
francuskom dramom
posudit ces si film sa
Zan klod van Damom

Zbogom filmovi bez boje
i odresci od soje
pozvat ces kod sebe
sve frendove svoje

Pod hitno ti sad treba par promila
I barem tona testosterona

Ref. 2x
Nije sve, nije sve tako sivo
kad imas s nekim otic' na pivo

I dok Zan izbija bubreg nekom sporednom liku
ti od suza jedva i da vidis sliku
zbog nje su decki pisali sjedecki
sad, jebi ga, sta ces, sjedis i places

Treba ti par promila, muska idila
i barem tona testosterona

Frida

Frida je bila moja kraljica
(3x)
a nitko nije bio njezin kralj

Ja sam radio
a ona je cekala
ona je cekala
da padne mrak

Ona se cudila
sto ne znam uzivati
ja sam joj rekao
hey honey nije to sam tak'

Pod nama su
pucali kreveti
mi smo se pucali
dok ne pukne dan

Ja sam je gadjao
al' nisam pogodio
taj joj metak
nije dovoljan

Frida ja ti nisam dida
Imas dobre usi slusaj kroz njih
ti si bila moja jedina pracka
a ja sam bio samo sprih

Frida je bila moja kraljica
Frida, jesil' cula za Lou Reeda
Frida je bila moja kraljica
a nitko nije bio njezin kralj


Image Hosted by ImageShack.us


Ramona

O slatka, slatka mala Ramona
velike oci kao crkvena zvona
(2x)

Ona voli pjevati oblibabuibajeijeije
ona voli, ona voli, ona voli
ona voli Ramonese

O slatka, slatka mala Ramona
kada cu cuti nasa ljubavna zvona
(2x)

Kada ces samo meni pjevati oblibabuibajeijeije
kada ces, kada ces
kada ces, kada ces voljeti samo mene

Ref. 3x
U mala Ramona

Mala Ramona
velike oci kao crkvena zvona
o slatka, slatka mala Ramona

Kada ces samo meni pjevati oblibabuibajeijeije
kada ces, kada ces
kada ces, kada ces voljeti samo mene

Kad sam imao 16

Ref.
Kad sam imao sesnaest
(2x)
nisam bio sasvim svoj
kad sam upoznao tebe
(2x)
oblio me hladan znoj

Usta su mi se osusila
glava mi se razletila
pudlica mi je otkacila
svjetla su se zgasila

Ref.

Zjenice tamne, siroke
ruke tanke, dugacke
nije mi jasno sta mi je
ha, srce mi preskakuje

Vau, vau
mijau, mijau
(2x)

Kad sam imao sesnaest
nisam bio sasvim svoj
kad sam upoznao tebe
oblio me hladan znoj

Kad sam imao sesnaest

Image Hosted by ImageShack.us



Zasto muski kasno udju u pubertet

Od tebe sam uvijek mog'o
u skoli prepisivat'
sa tobom sam uvijek mog'o
doktora se igrat'

Al' kad su posli da ti rastu
guzovi i grudi
pronasla si pravog momka
za tobom da ludi

Ref. 2x
Ti si bila zena, ja sam bio dijete
zasto muski kasno udju u pubertet

Nisam znao takve stvari
da se dese svakom
tebe i tvog dlakavoga
gadjao sam prackom

Shvatio sam, tvoja paznja
bijese samo fol
prije no sto spoznah ljubav
ja upozn'o sam bol

Ref. 2x

Godine su prosle, tek sad
mogu jesti sladje
ponekad u svoju mecku
strpam nesto mladje

Mogu bit' sa tobom
sad kad nisi vise slatka
ista si ko teta Neda
iz pjesme Parnog Valjka