EROTSKE FANTAZIJE POHOTNE BOGINJE...

srijeda, 09.02.2005.

Proljece u zraku

Prije neki dan sam setala gradom i miris cvijeca u parku, opojan i tezak, nagovjestej proljeca, mi je uzburkao krv. Vec lagano uspaljena, krenula sam prema supermarketu.Ova zima me malo uspavala i bila sam zaboravila ovaj osjecaj, uzbudjenje, iscekivanje...necega.

Obavila sam kupovinu i na izlasku iz trgovine, primjetila jednog zgodnog visokog crnca, u ternirci, sa sportskom torbom, plavo obojene kose, putenih usana i savrsenog misicavog tijela, kako me odmjerava. Pogled koji mi je dobacio je bio nedvosmiselen. Kao da je je i on primjetio promjenu na meni. Ugodni trnic su mi prosli tijelom. Ne znam sto mi je bilo, to se inace ne bih nikad usudila... prisla sam mu i rekla da sam primjetila da me gleda. On, nimalo stidljiv, mi je rekao da sam vrlo seksi i pozvao me na kavu.

Krenuli smo niz ulicu, prema moru. Nekoliko ulica nize smo pronasli kafic i sjeli na kavu. Kao da se sve urotilo u nasoj namjeri, odvojeni separe, prigusena svjetla i intimna atmosfera, su nas jos vise palili.
Koljena su nam se dodirivala i on mi je ubrzo stavo ruku na koljeno i pomicao je sve dublje ispod moje suknje prema pici. Odmaknuo je rub gacica i ugurao prst unutra. Vec sam bila vlazna.
Igrao se mojim klitorisom, a ja sam trljala njegov penis preko hlaca.

Na brzinu smo ispili kavu i zurno izasli iz kafica. Ja sam bila luda od iscekivanja uzbudljivog seksa.
Ispred kafica me zgrabio oko struka i strastveno poljubio.
"Idemo kod mene, stanujem tu blizu" rekla sam.
Prigusila sam svjetla, izvadila bocu absinta i natocila nam dvije case.
Odmah me poceo lizati i ljubiti. Prst mu je ponovo bio u mojim gacicama, dok mi je drugom rukom izvadio grudi iz grudnjaka i lizao ih.

"Slusaj dolje u zgradi imamo bazen, jakuzi i saunu i nema nikad nikoga, a ja vec duze vrijeme imam fantaziju da se tu posevim."
"Oh, pa ta se fantazija mora ostvariti" nasmjesi se on, vadeci sorc iz torbe.
Ja sam se presvukla u najseksipilniji tanga bikini, iz kojeg su mi grudi napola ispadale.
Za voznju liftom smo navukli frotirske ogrtace.

Istusirali smo se i otisli u saunu. Ja sam legla na drvenu klupu, rasirila noge i rekla mu:"Polizi me."
Jednim pokretom mi je odvezao bikini i gurnuo mi jezik u picu. Zatim je presao na klitoris istovremeno me seveci prstima. Ja sam navlazila svoje prste u ustima i stiskala i trljala svoje bradavice. Nisam se mogla suzdrzati i svrsila sam.
On je izvadio svoj ogromni kurac iz kupaceg i stavio mi ga u usta. Cijelog sam ga oblizala, a zatim, naizmjenicno lickala vrh i pusila, dok nije svrsio.

Toliko smo se zanijeli, da nismo primjetili da nas netko posmatra. Zgodni susjed s treceg kata i njegova djevojka nisu mogli skinuti pogled s nas. Ona se sva zajapurila, a njemu se jasno vidjela izbocina u sorcu. "Veceras bi mi se mogla ostvariti jos jedna mastarija", pomislila sam.

"Ispricavamo se, malo smo se zanijeli. Zelite li vi koristiti saunu?"
Oni su nam se pridruzili u sauni. Vec smo svi znali sto slijedi. Ja sam sjela pokraj nje i pitala je da li zeli masazu. Pristala je i legla na ledja, a ja sam se popela na nju i pocela ja masirati. Ona je razgolitila grudi i rukama ih stisnula i gurnula prema meni. Uzela sam jednu, pa drugu bradavicu u usta i njezno ih sisala i kruzeci jezikom oko vrska. Ona me povukla k sebi polizala moje sise. Spustila sam se na njenu, obrijanu picu. Lickala sam joj klit i sevila je jezikom.

Muskarci su spustili sorceve i drkali, uzivajuci u prizoru. Uskoro su nam se pridruzili. Susjed je stavio penis svojoj djevojcu u usta, a moj pastuh mi je prisao od straga...







- 01:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moje mastarije...ili stvarni dozivljaji?

Linkovi