linkovi
ema_mertojak
anteica moa form mertojak

Da Vidimo Sta Znace Kazajke Na Satu°°
00:00-zabrijat ce te
01:01-vidit ces ga
02:02-puno ih se zanima za tebe
03:03-sanja te
04:04-izac ce te
05:05-poslat ce ti sms
06:06-iskoristava te
07:07-spoj
08:08-voli te

09:09-zabavit ces se s dvojicom
10:10-hodat ce te
11:11-voli tvoje oci
12:12-svada
13:13-prica priji ljepo o tebi
14:14- upoznat ces nekog novog
15:15-povjerit ce ti se
16:16-ogovara te
17:17-nedostajes mu
18:18-svidas se nekom drugom
19:19-svidas mu se
20:20-imas konkurenciju
21:21-nesvidas mu se
22:22-misli na tebe
23:23-boji ti se prici

XxxXPrIjTeLjIXxXx
EmA:

Image and video hosting by TinyPic

ema je kraljica ipo..ide sa mnom
na ples..super se oblaci
jedna od bff....sa mertojaka
voli zafrkanciju
moja imenjakinja

SLOBODNA

MaGy:

Image and video hosting by TinyPic

ona je isto kraljica
takoder je moja jedna od bff....
isto sa mertojaka..i super je sa emom
nikad se skoro nije zaljubila...ludacha...ipooo
ide sa mnom na ples,super plese,
prelipose i ona oblaci
i ona je

SLOBODNA

AnTeA:


Image and video hosting by TinyPic

ona je super cura..haha...uvik je tu kad
je trabas...prelipa..predobra
ide isto s menom na pels...
nea bolje od nje
ona mi je bfffffff!!!heh
mala zgodnica...

i ona je SLOBODNA

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

prepricavat cu najbolje dane...dio sebe podjelit cu sa vama...buhahaha...
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


myspace layouts codes

myspace layouts


linkovi
ema_mertojak

najlipsa sedmasica
pericka
antonia
matea
mihaela
josipa
puricka
radosticka
jele
bubi
ivanovicka
  
pollcode.com free polls

eo vam malo o meni:
ime:emma
prezime:ma..koga briga...
razred:8.a...is the best....
skola:st3...
godina:14
izlazim:na znjan,plokite,st3,
mertojak,sta ja znam...ma svugdi me ima...hahha...kako se ekipa dogovori...
treniram:latino plesove
volim:-plesat
-dobru zafrkanciju
-msn
-obitelj
-prijatelje
-skolu(hahah)
-izlaske
-pahuljice
-lize
-zvake
-jednu osobu
-citati casopise
mrzim:-KAD ME LAZU
-kad me mazu(njaaa)
-umisljene
-tuzibabe
-neprijatelje
-drske
- brokule
-ribu(ihs)
-ubijanje(hahaa)
-ucit(a ko voli)
-ma...valjda je to to...
malo moih slikica..
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
moj msn:emma_st3@hotmail.com
nasa cetvorka
Image and video hosting by TinyPic
ovo je slikano na nastupu...ako nadem sliku di sam sa partnerom...stavim i nju...
Image and video hosting by TinyPic
ja i mime ispred brodomerkura...hehe...bio je to lud dan...ccc
Image and video hosting by TinyPic
najdrazi glumac...NARAVNO POSNI ZAC EFRONA!!!!
Image and video hosting by TinyPic
ova mi je slika draga....meni...to sam vam ja... :D
Image and video hosting by TinyPic
ova slika je draga luki...pa evo za njega jedna moa.... :)
Image and video hosting by TinyPic
wee...nasla sam sliku di sam sa partnerom...eo da vam je i pokazem....ovo je original..al ona gore...to sam izrezala:D
Image and video hosting by TinyPic






ponedjeljak, 24.11.2008.

ovaj vikend.....:(((((((

eo mene...ponediljak je....sada ce mi biti skola...buuu...hehe...a sta se moze...ugl....ovaj vikend pocea je savrseno a zavrsia u placu..za taj plac kriv je naotnio i teo...DVOJE LJDI KOE CU JA UBITTTT!!!!!!..al nea veze...nisu smili reci tako glasno(nie bitno sta....alradi se u vezi nekoga ...khm khm...)cili klub je svatia..a oni nie nego samo ja ti antonio doroteazele i ciro...hahahahahahhaha...da da...ma i da su oni culi to e previse...jel da????a uglavnom...danas drzim palceve teu jer ima danas audiciju za hrvatka trazi zvijezdu...u lava danas u jedan ipo...TEO SLOMI NOGU!!!!
ja ne mogu virovat....meni su sve lade potonile!!!osobu koju sam volila....vise ne volim...asti sinoc nisam mogla spavat...kad bi zatvorila oci samo bi njegovo lice ozbiljno vidila....kme...tuzno!!al bome nie ni kraj svita...al sve jedno ja sam u komi...ako se to moze tako nazvat..heheh....to je tako sta se tice ljubavi...stas se tice drustva...super je...skola...ajde moze pro...ide na bolje...ples...super ne moze bolje...moze bolje jedino moj partner....k vragu i njegov vatrepolo...uffff.....i tako...dosadno mi e ...bla bla..idem ja sada malo PONOVITI NES ZA SKOLU,,pusa



| Aj kOmEnTiRaJ! (12) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>