utorak, 10.07.2018.

...pronađi kuću po adresi....

....ako živite u turističkom mjestu, kad je neka velika manifestacija za mlade, često ćete putem sresti one koji u jednoj ruci povlače kofer na kotačiće, s nosom zabijenim u mobitel u drugoj ruci, prateći uputstva s google maps-a, traže svoj apartman ...ili mjesto gdje idu... ne dižu pogled od mobitela...ne gledaju kuda koračaju....sve im je nacrtano ....sad tri koraka ravno, pa 10 koraka desno.... mogu i ja tako! ...bar mislim da mogu... i odem u susjedstvo....do Kaštel Lukšića ...

....lako je....tražim Obrov ulicu... na staroj cesti je orijentir spomenik, a na moru je Muzej .... ne bi trebao bit neki problem...



...zanemarimo što nisam primjetila da ovo izgleda jednosmjerna ulica...pa na staroj cesti triba pronać znak za skretanje ka Muzeju...

...od njega polako prema sjeveru...odnosno označenom cestom....jer se dalje uz obalu ne može pošto su cestu zakrčila dva službena kombija ...ljudi unose neke stvari....al nema veze...tu smo negdje u blizini



...do prvog kućnog broja....



...ne! to nije ta ulica...ovo je neka druga...iako je točno tamo di bi trebala bit Obrov ....al zamiljiva je tabla na toj kući...



...a do nje prekrasan balkon podsjetio me na Miljenka i Dobrilu....iako ne znam ima li on išta s njima....



....točno prekoputa stoji tabla...

....shvatila bi da je to ulica koja ide desno....da na kući u ulici Palih boraca nije kućni broj Murtinica 31.... e sad sam stvarno u šoku...

vrteći se okolo po starim kamenim ulicama



...dođemo do ulice Dr. Josipa Omašića.... ulica koja bi po mapi koju imam trebala bit paralelna s onom koju tražim ....tad nazovem ženu da upitam kako doć do Obrov ulice ...ona mi odgovori da sam u pravoj ulici samo da nastavim prema Kaštelanskoj cesti...

...nikakva logika mi nije govorila da je to tako... ni Google maps... al sam poslušala i stigla na traženu adresu ... izgleda da Google maps nije pouzdan, jer nije moguće da ulice nisu označene kako treba i da table sa starim nazivima ulica nisu skinute... onako na 32 C u 15 sati... počela sam beštimat sve po spisku...i padne mi na pamet naše Umorno oko.... pa se malko pokajem .... došla sam kući.... počela šarat po netu i tražilicama ...kad li na Wikipediji piše



...među poznatim Kaštelanima nisu se ni sitili Veljka Rogošića? Alllo @Umornookoblog.... nahuškat ću Ivnu Bućan na tebe :-P

....odmah sam nazvala drugu adresu (za koju sam sigurno znala da je na staroj Kaštelanskoj cesti.)...al tko više viruje Google maps-u? Žena mi je rekla da idem iz smjera Splita prema Aerodromu do kafića tog i tog i tu stanem.... našla sam je u sekundi



...pa šta rade naši kotarevi, gradski službenici.... ili tko god je zadužen za označavanje ulica i kućne brojeve? ...kako misle da će turisti pronać njihove apartmane, sobe, hotele, kafiće, restorane ako ne ažuriraju podatke na ulicama? Zar ne znaju da dolaze neki drugi ljudi, mladi, turisti....koji istražuju internet da odluče o smjeru svog putovanja?

....iako....nemam ništa protiv nijednog naziva...



...ovo očito rade neki drugi lokal....


- 17:25 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>