ponedjeljak, 02.07.2018.

... posveta Legende....

....kad god nađem malo vremena, volim sjest s Đorđijem Peruzovićem na kavu.... znam di je ...i u koju uru.... samo dođem...pitam jel' slobodno za njegovim stolom....izmijenimo par kurtoaznih rečenica...on nastavi čitat svoje novine, a ja popijem kavu pazeći da dim cigareta ne ide put njega... čovjeku smeta i to poštujem...

....priznali to mi ili ne, njegove pjesme su obilježile našu mladost, osobno jako volim boju njegovog glasa.... a on, i dan danas ...uvijek elegantan, galantan, nenametljiv ....spreman na šalu ....

....još prije desetak godina, pred nastup, pitao je mog brata:
- kako si došao?
- a kako si ti došao? Vremeplovom?
- odgovorio je moj brat protupitanjem Đorđiju koji je samo htio pitat prijevoz do kuće

...nema tome mjesec dana... nastupao je na Splitskoj rivi i voditelj ga je najavio kao osobu kojem su klesari, u doba Dioklecijana, u kamenu klesari plakate za koncerte .... dopušta i potiče on takve šale na svoj račun.... al zato mu je svaki nastup dobro promišljen i muzički perfektan....



(pogodite koju pismu piva)

....eto....dosta Vam je uvoda u priču! ....

...za vrijeme ovog Splitskog festivala, napravljena je promocija njegovog novog CD-a "Đir po Splitskim festivalima"




...nije se hvalio s tom promocijom...ali je zvao Bebija.... treću osobu za istim stolom u kafiću... da svrati na promociju



...kako god se Đorđi nije hvalio, tako se Bebi pohvalio na Fejsu "s obzirom da san dobija 2 CD-a jedan poklanjam tko prije dođe, a Đorđija ćemo uvatit da se potpiše ;)

normalno da sam se odmah ubacila i napisala mu poruku da da Đorđiju da meni napiše posvetu, a da ću ja po CD doć za 2 do 3 dana!!

Dan poslije, sretnem Đorđija i krene razgovor

- dobro, tko je došao prvi po CD?
- pa ja! Reka sam Bebiju da ga da meni jer sam ja prvi došao!
- a dal' bi ja Vas mogla zamolit nešto
- normalno da možete!
- recite Bebiju da ga molim da zamoli Đorđija Peruzovića da mi da svoj CD s posvetom. Recite mu da znam da mu je Đorđi prijatelj, pa da bi mi mogao to napravit!
- hahahaha....di ću ga pitat da mene pita
- ma baš ga pitajte da Vas pita.
- moram onda negdje putem kupit flomaster. Neće ti posveta dobro ostat ako je napišem kemijskom.
- ma doći ću ja sutra i donijet Vam flomaster...


...Đorđi je otišao na svoju kavicu....a ja put Trogira.... taman sam sjela u kafić u drugom gradu kad na mom zidu na Fejsu osvane slika....





....ako dođete u priliku....poslušajte pismu "Nema Splita do Splita" koja je izvedena na ovogodišnjem Festivalu .... prvi glas pjeva Zorica Kondža .... ne znam kako izgleda snimka....al na probi je pisma zvučala ludilo.
U nedostatku te snimke....jedna druga pisma....


...

Photo by Bebi

evo pisme o kojoj pričam.....a gle publike.... nije ni mrdnila!






- 22:33 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Arhiva >>