utorak, 17.04.2018.

...dica ka' dica....

......nenadano...usred nedjeljnog ljenčarenja dobijem SMS s nepoznatog broja:

- oni na sastanku ima 20 min, trebalo bi me previt

....čitam poruku, gledam u broj.... tko je bolestan i treba previjanje? Kakav je to sastanak u nedjelju ujutro? ....tko je toliko lud da očekuje da ga ja znam i mogu previt? ....što ako je netko stvarno bolestan i treba pomoć? Ali tko još koristi SMS poruke kraj drugih, besplatnih, načina informiranja? dal' da nazovem? - razmišljala sam tako i uzvratila porukom:

- tko je to
- V...


napisao je ime.. mozgam koga znam s tim imenom....srećom, ime je rijetko pa nisam digla veliku paniku, ali zašto je odgovorio? Zar nije shvatio da je pogriješio? ... sa strahom napišem

- a gdje si?
- u kući na kraju sela!


....e sad sam odahnila.... koje vražje selo....ja sam u gradu, a ljubav je na selu...sigurno je pogrešan broj...

- da niste falili broj?
- ajme...jesam...tribam .....vašu kćer. Sad ću joj prosljedit poruku




....hahahaha... sad sam znala o kome se radi i pošaljem kćeri poruku

- netko treba previt V., a svi su na sastanku. On je na kraju sela, a di si ti i zašto on treba previjanje?
- u Ivaniću....je evo pijem kavu. Mamicu u njegovu što je tako grintav?


....Ivanić? pa jučer mi je donijela novi laptop....zapravo sam je čekala na cesti, dok je moj novi laptop sjedio na prednjem sicu, privezan pojasom, kako to i spada ...

- a šta mu se dogodilo?
- pa ima upisan moj broj kao "mama", a tvoj broj kao "E. mama" pa se zeznio?
- ali zašto treba previjanje?????
- puka mu je žulj na ruci!


...dica....ah ta dica.... dok rastu bar su ti na oku....al kad se osamostale, tada ne znaš ni di je, ni u kojoj zemlji....dok im ne pukne žulj ....a tada su ka' dica....nema strpljenja....sve mora bit sad i odmah wink

....bogme sam se preznojila od straha i muke u tih 5 min....

(ima li tko u blizini da previje čovika....negdje je na sjeveru zemlje, na kraju sela)





- 21:21 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>