četvrtak, 01.03.2018.

....nešto nabrzaka...

...gotova je i ova veljača?....

....samo sam se 4 puta našla u snježnoj mećavi.....slikala 1000 slika....a kako mi je riknio laptop, ne mogu Vas time gnjavit .... baš ste vi neki srećkovići!

....uglavnom, prognozeri su upozoravali: "ako morate na put obavite to do srijede" ... pa sam ja odlučila u sridu malo putovat da vidim na što nas to upozoravaju.... možda na ovo?



....uglavnom....malo straha....malo panike....stigla sam....



...na vrijeme da se nađem s blogericom Trill.... najprije kava i kolači....a onda zabava....

- gdje ćemo?
- goreeeeeeeee....na neboder popit piće

....na ulazu nam jedna djevojka govori da ulaznicu plaćamo na vrhu.... a kad dođeš gore upad je 60.00 kn po glavi

- to vam vrijedi godinu dana
- šta će mi godinu dana? Evo napravite njoj dvije propusnice
- ne! Moramo Vas slikat!
- slikat? Neeee
- Vaše ime i prezime?
- ok...ok...
- godina rođenja?
- MOLIMMMM?
- da netko pita godinu rođenja od Elice? To nije u redu
- ubaci Trill
- a treba nam taj podatak
- evo, ja ću se odmaknit da ne čujem
- ma pusti...što sad...
- i kažem ja taj stoljećima čuvan datum
- mail adresa?
- šta ćete mi sad slat obavijesti? ne može!
- nećemo Vam poslat ništa
- onda pišite nabrzaka@gmail..com
- nabrzaka?
- da! Nabrzaka!


...imala je ona još 2 podatka za pitat, ali se nije usudila! Što je ovo došlo? Ne možeš ni kavu popit a da te ne pitaju osobne podatke? .... ah da....i normalno da je mail stigao prije nego sam došla doma.

...a kafić...ka kafić...prazan




....al je zato pogled..... otprilike ovakav....



....bajkovit....



...tajanstven....



....prekrasan....



... dok smo se grijali oko čaja....igrali smo čovjeće....normalno da je ona sve slikala....



....i pobijedila....



....eto toliko od mene.... nema me nigdje jer me nije ni briga za internetom.... pa dok se ne odlučim popravit stvar... skitam okolo ili se izležavam na kauču....




....mah....mah....


@Domenico.... evo šaranja po Katedrali....samo za tebe ....




- 08:02 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>