srijeda, 13.12.2017.

...želje...

....vrijeme je dobrih želja! ....al što zaželjeti?.... od obveza ne stignem ni razmišljati, planirati, organizirati... srećom postoje oni ....nenajavljeni....koji samo ulete... te ostave nešto što te na tren razveseli...



....ovo malo crvenila, da mi dašak veselja svaki put kad ga preletim pogledom....

....danas je sv. Luce.... jedan me samo došao pozdravit....stajao je kod mene možda 40 sec...dovoljno da mi na stolu ostane čizmica... znam da nije sv. Nikola....al čokoladi još nije istekao rok trajanja....



...ovo je znak da sam ipak ove godine bila dobra? .... kad zazvoni mobitel

- izgubio sam mail. Možete li.....
- nema problema!
- a da dođem po Vas i prebacim Vas kući ...za kaznu?
- može...


....nisam ni sjela u auto u ruci mi je već bio mali magnetić iz Finske....

...sitnice prijatelja koji vide da se lomim okolo, ne razmišljajući o sebi.... a meni baš treba malo vremena za sebe.... da razmislim... da odmorim mozak...da možda štogod i poželim....

...malo samoće.... malo mira....tišine.... bez razgovora.... zato, kad zazvoni mobitel, a broj nije memoriran, odbijem poziv... od toga nema nikakve koristi, vjerujte mi....jer nakon minutu nazove poznat broj i zamoli da se javim onom nepoznatom broju

.... znači, svi mi imamo oko sebe one koji misle da se sve tvoje želje (ili zabrane) ne odnose na njih...jer oni su ti važni... bitni... ma šta oni uopće znaju o meni? ... znaju da imam novi aparat kojem se jako veselim.. imam ga već danima....al nisam pročitala uputstvo dalje od 10-te strane... ne znam ni di su mu osnovne komande.... samo ga nijemo gledam...i sretna sam što ga imam ...



....uzmem ga u ruke....al mi glava teška od umora.... sjednem na kauč.... Tarja odmah dotrči po dozu maženja...



...mrko me pogleda jer joj ne posvećujem pažnju....samo tom aparatu....

...nisam u depresiji....samo sam preumorna od letanja, upita, zvonjave, molbi.... a Božić se bliži...i šta s njim? ... dobit ću dan odmora? ...ili novih molbi... mišljenja...praznih riječi....

....želim malo muzike....fali mi nota i melodija....





P.S. Žao mi je što više ne posjećujem Vaše blogove....al' ne stignem ni na svoj....al ne brinite...bit će bolje....kažu, već od iduće godine


- 20:17 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>