nedjelja, 08.10.2017.

...četkica za zube...

....sve je započelo nevino, pitanjem zubara kako perem zube (ta je rečenica očito popularna ovih dana) i njegovom konstatacijom da bi mogla koristit vodenu četkicu, al' da bi me ona cilu izneredila ...iznervirala me ta izjava! Kako to ja nešto ne bi mogla? Pa šta ako sam smušena, ne može mene zafrkavat neka četkica za zube!
...tad je on izvadio neke prospekte.... objasnio mi šta trebam kupit i kako s njom prat zube, uz dva puta ponovljenu napomenu da takvu četkicu kupim preko interneta!

...odmah sam sjela za kompjuter... šokirala sam se kad sam shvatila da se radi o nečemu što kod nas košta od 800 -1.000,00 kn, dok je u USA najskuplja 48 $ ...

...al mi smo moderna obitelj, imamo mi karticu samo za kupovinu preko interneta... pozovem kćer, dam joj okvirnu sliku što mi treba ... i tad je počelo...

Koliko djece treba za kupit četkicu za zube?

...mamino dite se odmah dalo u potragu i počelo mi slat slike raznih proizvoda....ništa ja tu nisam razumila, jedino što sam gledala je cijena, al nju nigdje nisam vidila... "pogledaj ovaj! Skuplji je, al ga možeš lakše nosit....ti puno putuješ, treba nešto što je lako prenosivo... a vidi ovdje ima i bežićni... bluetooth....

- šta će mi četkica za zube s bluetooth-om??? Alooo, stani malo....što ti kupuješ?

...tada krenu kilometarske tirade... srećom ju nije mogla naručit iz Njemačke...pa je krenula po nekim drugim pretraživačima, a ja sam otišla do prvog dućana...na polici ...ispred mene ugledam ono što tražim! Sada vidim sliku, lakše mi je shvatit o čemu se radi, a cijena malo više od 700,00 kn.

zanimljivo je kad nakon šoka što četkica za zube košta 1.000,00 kn ugledaš onu od 700 misliš da si dobio na lutriji... nevjerojatno je kako smo navikli plaćat nerealno visoke cijene...

...slikam policu s četkicama, pošaljem kćeri i momentalno dobijem odgovor
- popust ti je 30 %
- na ovu cijenu ili je ovo cijena s popustom?
- pažljivo čitam cijenu da shvatim kakav je to popust
- do 29.9 je popust 30 % na blagajni
- al danas je 6.10 - krivi datum gledaš
- jesi li još u dućanu, ajde do prodavačice i pitaj koliki je popust
- šta ću pitat kad je to bilo prije 7 dana
- ma pitaj i uzmi obje
- koje obje?
- pa slikala si 2. Uzmi obje!
- šta će mi dvi?
- jedna je za kući, druga je putna. rekla si da ti je buđet 1000,00 kn, to je točno toliko
- zašto bi potrošila toliko novaca...ok...ok


.... točno nakon 86 min izašla sam iz dućana s četkicom za zube....olakšana za 540,00 kn ...razmišljajući... ko šljivi kupnju preko interneta...pa zafrkancija s carinom, čekanje 15-ak dana, pa ne znaš što dobiješ, pa što ako nevalja ....

- ne mogu vjerovat da ste Vas dvi toliko zakomplicirali kupnju glupe četkice! - rekao mi je sin kad sam mu išla pokazat nešto iz našeg razgovora na mobitelu
- pa scroll-aš na mobitelu 20 min... koliko ste to razgovarale?
- ne pitaj....zamalo me nije uhapsilo
- odgovorila sam stavljajući kutiju ispred nas da vidimo što sam to kupila

...veselili smo se dok smo otvarali kutiju, odstranjivali kesice ...i počeli čitat uputstva...

- ovo ide ovako...ono ovako
- ovo ide tu...ovdje uključiš u struju
- vidi, ovo je obiteljsko pakiranje....ima nastavaka za više njih
- znači da će i Tarja počet prat zube


....a Tarja je brže bolje ukrala čarapu i počela čistit svoje zubiće....



....razvlačila sam kablove... sin je čitao uputstva....kad sam odjednom shvatila "pa ovo je igračka!" ...zgrabila sve i odjurila u kupatilo.... uključila aparat u struju, u njega ulila vodu, uzela nastavak za vodeno pranje i...... ne ide.... gledam uputstva...



....logično...jednostavno.... pari lako...al ne ide!!!! .....vrisak .... sin dojuri... pokuša...ne ide...

....mogu se zaklet da sam mu vidila upitnik poviše glave!

- ma ovo je igračka! Kupila sam skupu igračku!

...kad odjednom....evo njega s četkicom u ruci...pobjedonosnog krika
- Evo ga!

...pokušala sam oprat zube... voda se već ohladila...al nema veze.... oprala sam četkicom, očale, majicu, kosu... pola kupatila kad sam shvatila zašto svi govore o pranju kupatila četkicom za zube... ostavim sve ...i odem...o svemu ću misliti sutra...

....sutradan ponovni pokušaj.... voda mi je u nosu.... uzimam staru četkicu i perem zube...

- pa ovo je za ne povjerovat! - ne mogu doć sebi, koji mi to kliker fali u glavi?

- još ne vjerujem da ste Vas dvi toliko zakomplicirali kupnju glupe četkice! mrmljao je sebi u bradu moj sin, drugu večer ... šutim i ne komentiram... valjda ću uspjet oprat zube za 5 dana...ne smiju dica znat da im mama nije za takve novotarije i tako kažu na TV-u da je svakih 5 dana nacionalni prosjek pranja zubi....




- 12:07 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Arhiva >>