utorak, 19.09.2017.

....crtice...

...ništa nije onako kako izgleda...



...sjedim s bratom u jednom uredu, kad će on ničim izazvan

- ništa ti ne možeš riješit kad te vide tako musavu
- Musava? a kakav si ti? Grintav?
- ja? Pa ja pošaljem ženu da riješi sve što treba



...jurim ulicom, pogleda uprta u mobitel i smijem se .... u prolazu mi jedan dobaci

- isti osmjeh, 100 godina uvijek isti osmijeh na licu
(aha! šta bi na ovo rekao moj brat?) ...promislim i nasmiješim se


....čekaj, jel mi on to rekao da sam stara? ....em stara...em musava.... headbang



- 19:51 - Gukni ako si faca (3) - #

utorak, 12.09.2017.

...crtice...

Kiša

... odjednom se sručio pljusak na putnike koji su čekali prijevoz do posla! Prilazi autobus. Stane na vrh stanice, a onda nam vozač da znak da će doći bliže. Koje ugodno iznenađenje tom malom pažnjom. Kao po dogovoru, ulazilo je dvoje po dvoje, tako da nitko od nas nije trebao otvorit kišobran.
- konačno smo je dočekali i sad svi grintaju? - prokomentiram
- a već smo zaboravili i kako izgleda! - doda moj suputnik
- kad smo je već toliko čekali, ne bi nam bilo ništa da smo čekali još 10 minuta! - doda jedna putnica
...nije do nas... kiša je ipak malo pretjerala....

Ljubav je na selu

..."ljubav je, kad mu daš zadnju kockicu čokolade"...kaže ona u najavi emisije, a ja se mislim "zašto bi ja njemu davala, nek' on da meni!" .... slijede isječci emisije: "neka bude lijepa i po mogućnosti plava. Ako ne bude, Bože moj, kupit ćemo farbu!" ... ne mogu vjerovat, pa oni naručuju žene kao iz kataloga, pri tome još traže da se zaljube i ožene?



Idealizam

"Kao mladi težili smo idealnom svijetu u kojem će sve proizvoditi roboti, ljudi neće morati raditi i imat će vremena raspravljati o filozofiji.
Dobili smo svijet u kojem sve proizvode kinezi, ljudi su nezaposleni i imaju vremena raspravljati o politici.
Ne bih sad htio puno cjepidlačiti, možda je slično, ali nije baš ono što smo tražili. Ovo je generička stvarnost." (nenadbego.blog hr

Pažnja

...naglo je počelo pljuštat, a ja nasred rive s fotoaparatom. Brže bolje ga spremam u boršu, kad mi priđe nepoznata žena i zakloni me svojim kišobranom.
- ne treba, hvala. Imam kišobran!
- dok ga ne izvadite!
- ali tu je!
- spremite aparat!

.... stala je tako pokraj mene čekajući da otvorim svoj kišobran....
...neočekivana pažnja, zaboravili smo kako to izgleda kad nam netko nepoznat pomogne u neočekivanoj situaciji....



Prirodno

...vraćajući se s posla do mene njih dvije pričaju na engleskom... gospođa je pisac....ali njena djela nisu prevedena ni na jedan jezik... opisi su joj kratki jer tako zahtijevaju suvremeni književni trendovi, a tu su i scenariji...autobus malo zakoči, ona se zaljulja i uhvati za ručku, otkrivši prirodnu šumu njenih pazuha.

... bila sam zatečena prizorom ispred sebe ... pogledam gospođu književnicu malo bolje ....al dužina dlaka ispod pazuha je odvlačila moju pažnju..... koji užas... u kojem je stoljeću zapela ova engleska književnica?



....evo je i Tarja pala u nesvijest.... ili je u šoku od kosti koju je dobila za 10-ti rođendan?...




- 22:02 - Gukni ako si faca (6) - #

nedjelja, 10.09.2017.

...deNmoNštraNcjuN....

....između dva pljuska, okupio se namali broj svita koji očito imaju gaće na šćapu....



...da kažu što imaju o temi koja mjesecima već ne silazi s naslovnica....



...pitaju se "Zašto?"



....kad su već platili svoju nekretninu....



....nisu zabrinuti samo ljudi.... i životinje se pitaju moraju li platit porez....kuća je kuća, dom je dom...

..

....i samoj mi je ovako....



....a ...



....sve se direktno prenosi.... (stomak im je zaštitni znak)



....opet oni skinutih gaća ...



...što čuvaju svoju djedovinu...



....još jedan prosvjed u nizu....



....tužno je to....al....pljusak koji se spustio na grad... kao da je Irmina beba dotrčala ....da donese osvježenje ....





- 21:58 - Gukni ako si faca (6) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>