četvrtak, 10.08.2017.

....safari....

....ne znam što je ovom svitu da uvijek traži malo adrenalina! ....

- ajde u smokve!
- evo idem
- koja ti je veličina kacige?
- nemam pojma! Ja to ne konzumiram!


...zaludu mi...već nakon minute su mi nabili kacigu na glavu ....i poslali (iz Župe Dubrovačke) kozjim stazama na vrh Malaštice! To je vrh u Bosni i Hercegovini na 628 m nadmorske visine....



....uzbrdo je bilo dosta đombasto .... grane stabala su nam se zabijale u lice.... kamenje je letilo posvuda oko nas....



....al zato je pogled na Konavle bio sve ljepši i ljepši.... dok me nije zabrinula tabla...



...al to se ne odnosi na mene...niti sam muško...niti hodam....samo sjedim i uživam u pogledu!....



....zalasku sunca...



...jer kad dođeš na vrh brda ne vidiš samo vrhove nut



...ima tu još lijepih prizora....



šteta što je sumaglica....



....ali ništa nam neće ovi dan pokvarit.... pa ni silazak nizbrdo...



- kako je bilo?
- nemam pojma!
- jel te bilo strah?
- niti je, niti nije. Izmolila sam samo 3 Očenaša....al zalazak suncaaaaaaaa .... uffff .... isplatilo se




....ne znam što tako volite adrenalin... ali popet se ovako visoko isplatilo se... bilo s ATV ili četveronoške....
svejedno....



- 22:51 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>