petak, 21.07.2017.

...ljuta blogerica....


...kad Tarja dobije novu igračku. ...
Nije mi jasno kako zna da je to za nju! Al' nakon 5 minuta prokopa sve presvlake na kauču i počne grintat ...

- nova igračka? Za mene???



- što ste to napravili kad me ovako podmićujete????



- sigurno se još nisi sitila šifre za uć na moj blog??? Pa pošalji mail!



- vidiš di mi je igračka? Vidiš li? Tamo di ste se i vi meni popeli! Na vrh glave!



- ovi me blogeri samo ljute! Misle da su najvažniji na svitu! A jadna mala ja, nezaštićena i zaboravljena. Skoro 6 godina nisam objavila novi post! Ima li društvo za zaštitu malih, slatkih, grintavih, čangrizavih psećjih blogera????



- tako sam mala i nezaštićena od Vas tako velikih i samodostatnih headbang



....tko nakon ovih izraza lica može reći da životinje ne komuniciraju s nama?


- 12:13 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>