nedjelja, 23.04.2017.

...five o'clock...

....cijeli život slušam o Engleskom ispijanja čaja u 5 sati popodne... porculanske šalice s cvjetnim uzorkom, srebreni čajnici iz kojih se širi miris toplog čaja, kolačići s đumbirom, cimetom... minijaturni sendviči, mali prst desne ruke u zraku dok srčeš toplu tekućinu, a u lijevoj ruci tanjurić .... ritual je kojem se pristupa dostojanstveno s puno strahopoštovanja....





....Hyde Park u 5 sati .... svi trkači, šetaći ...skupljaju se oko kafića za svoj popodnevni ritual....



...gledam ih iz daljine i mislim se... "priredit ću i ja sebi pravi "five o'clok", tu sam dovoljno dugo....


....Caffe Concerto izgleda skroz primamljivo....izgledom i cijenom naročito privlače kolači u izlogu....



...ušle smo, kad nas je odjednom zaustavilo na ulazu da moramo čekat da nas se smjesti.... ok, nije nam jasno čemu, jer ima dovoljno slobodnih stolova, al valjda je tu uobičajeno da se bespotrebno čeka u redu i kad reda ne treba biti.... smještaju nas za stol, tad shvaćamo da cijena torti iz izloga ovdje naglo skače s 2 na 5 Funta.... a tea for two je 48 funti....čekamo konobara već 5 min... dižemo se i odlazimo... klade li se oni na to koliko će gosti dugo ostat čekajući da ih se posluži? ili pristojnost nalaže da svuda moraš čekat 15 min da bi im iskazao poštovanje?...

....a u poslovnom centru....ekipa u odjelima, s pivom u ruci bacili su na balote....



....kakav čaj...kakav ritual.... piju pivo iz boce i uživaju.... dok u prepunim pivnicama konobari rade reda...



...pronašla sam pivnicu za sebe blizu London Bridge-a ...



....i čaj po mom ukusu....



....gdje god da se našli u pet sati.... napravite nešto lipo za sebe....valjda je to poanta "five o'clock-a"??? ...






- 15:04 - Gukni ako si faca (0) - #

utorak, 11.04.2017.

....loša igra....

...lijeno sunčano popodne.... mačka se dugo izležavala na suncu



...tražeći nekog tko bi se poigrao s njom....



....tad ispred nje protrči gušterica....



...ona skoči i uhvati je....



...ops...malo prejako....



...uopće nije zabavno.... nitko više neće da se igra s njom....pa brzo odjuri dok je nitko nije vidio....



...tako je uvijek kad se jedna od strana (iz objesti) previše zanese u igri.... i igrati se treba znati.... a prvo pravilo je: ne igraj se s onim tko se ne želi igrat s tobom....tada uvijek netko nastrada,..





- 19:50 - Gukni ako si faca (8) - #

petak, 07.04.2017.

....grintava sveznalica...

...koliko puta ste se našli u situaciji da nešto treba napravit, a nikoga da pomogne?...
...koliko ste se puta našli u situaciji da drugi od Vas traže pomoć...uz "opravdanje" da oni to ne znaju?...

"Blago ti se, ti sve znaš!"
"Lako je tebi kad ti to znaš!"
"Ma mogao bi i ja to, al' ti to znaš bolje"
"Ne brinem se ja za tebe. Snaći ćeš se ti"


... mic po mic...da se nisi ni okrenila postaješ "grintava sveznalica"...a radi se samo o tome da ti je dosadilo čekat da netko zasuče rukave.... pa grintavo ili uz smijeh... pokušaš sam riješit problem ....



(ženski radni stol: uz tonu papira računa, krojeva, šablona, kompjuter i čikare za čaj i kavu)

...dok smo s jedne strane zatrpani reklamama o "Američkom snu!" u kojem svaki muškarac sanja o dobro plaćenom poslu, kući u predgrađu s travnjakom, ženom (plavušom poluduge kose) u kuhinji, dvoje djece koje se igraju ispred kuće... postavila sam si pitanje ...A koji je Američki san za ženu? ...i u roku od pola sata na Fejsu ...dobijem 94 komentara!

Uglavnom su se složili oko toga što je Američki san za ženu!
1. izbrusit zdrave prednje zube i stavit unificirane navlake da bi se dobio osmjeh s reklama paste za zube iz kasnih 60-ih
2. naći bogatog muža od kojeg razvodom dobiješ pazamašnu alimentaciju
3. naći dobrog psihijatra, plastičara i odvjetnika koji će te savjetovat o svemu
(a istovremeno ti postat i najbolji prijatelji na tvojoj platnoj listi)
...oni odlučuju o frizeru, stilisti, osobnom treneru i ostalim detaljima (koji isto tako postaju tvoji najbolji prijatelji na tvojoj platnoj listi)
4 a. Psihijatar odlučuje da li si za brak (i tad ide 2 i 3)
4 b Psihijatar odlučuje da nisi za brak i tad ide
5. psihoterapija povećanja samopouzdanja
6. zabavljanje s plastičarem (ovo mi se svidilo pa copy pastam) "koji te utegne, potegne, zategne" (mislilo se na botox, grudi 4,5....itd itd)
7 mladi ljubavnik o kojem ćeš se brinit, s kojim ćeš se zabavljat jer osim "u", "po" i "za" postoji i potreba za "NA"
8. a. Mlađi nađe mlađu, a došlo mu je vrijeme za ženidbu i ostvarenje njegovog američkog sna ----> ti se vraćaš psihijatru
8.b Mlađi umre prije tebe ------> ti se vraćaš psihijatru

...kako se ovo zove?...feminizam? ...ravnopravnost spolova? ...emancipacija?....ma moš' mislit!

kako smo zatrpani suvremenom Američkom psihologijom...pokušava se ubacit nešto novo u sve ovo ....pa se mijenja samo točka 2. i ona sad glasi

2. (potencijalno) - postat samostalna, samouvjerena poslovna žena koja sama zarađuje i više nego joj je potrebno!

....e te su žene na cijeni... one su meta svih muškaraca... one su zabavne, nasmijane, zadovoljne, vesele, raspjevane.... to su žene koje imaju toliko obveza da uživaju u svakom trenutku pažnje... svaki muškarac osjeća se jako pametno kraj pametne žene koje sve može, sve zna ..i spremna je učit...ona mu podiže ego...kod nje važe drugi kriteriji vrijednosti, a muškarac k'o muškarac se tad treba dokazat i pokazat ... tad sretan i zadovoljan otići u svoje predgrađe.... ona se vraća svom domu u kojem ne može platit majstore da naprave nešto što ona hoće...jer ona je gđa savršena i ima prevelike prohtjeve....

...uf...neČu dalje...jer će me neko upucat :-PPPPP

Poanta?

Žene koje mogu sve same su u principu društveno neprihvatljive! One su dobre za ekipu i zabavu...al' nisu za sve drugo.... zato tražim poduku o tome kako postati glupa neznalica?



(ovo na stolu nam je dovoljno)

ili... pomoćna poanta? "Ne izbjeljujte zube i ne stavljajte navlake na prednje zube!"




....bolje bit glupa neznalica nego postat grintava sveznalica!....



(Opaska: Tekst nije napisan s nikakvom namjerom ruganja, već radi izrugivanja stereotipova ... i svačeg još što bez veze plaćamo i o čemu ...bez veze brinemo)

6.1.2012.

- 23:13 - Gukni ako si faca (6) - #

utorak, 04.04.2017.

....umjetnost na pločniku....

.... "kad čovjek prestane maštati i izgubi sposobnost igranja, fizički je opasan za sve druge"... ne mogu nikako pronaći odakle mi je došao ovaj citat i tko ga je rekao...




...ali toliko je ljepote u crtanju kredicama po betonskim pločama Trafalgar Squara ....toliko je pozitivnih vibracija oko uličnih umjetnika...ozbiljan je to rad, pa su ozbiljni i promatrači koji čekaju da vide krajni rezultat....



....da ti dođe da sam uzmeš kredicu u ruke .... klekneš...i počneš crtat...



.... imam ja krede...poklonila mi ih je Kvadrica .....samo što se nikad nisam usudila crtat s njima... čuvam ih, još su tu ...uvijek negdje pri ruci...samo što se ne priliči ženi u mojim godinama da crta okolo, a nikako da uhvatim neko dijete da ga "iskoristim" za takvu igru....

....tada uočim tipa koji je crtao zastave iz cijelog svijeta.... ljudi bi stali, slikali se kraj svoje zastave i ostavili bi na njoj funtu-dvi...



....gledamo ih, nigdje naše.... dođem do praznog mjesta i stavim nešto funti i kažem "Ovdje će bit Hrvatska zastava" .... al on nije baš znao kako izgleda.... vadim svoju slike ispod zastave...i momak započne...



....tumačile smo mu svaku crtu....svaku kockicu...omjere....



...kontrolirale svaki pokret ....iako mi se povremeno činilo čudno zašto krivo crta.... ne shvaćajući da bijela boja mora ostat čista....



....prilazili su nam ljudi....raspitivali se čiju zastavu crta....gdje je Hrvatska... a momak je bio sretan da je u centru pozornosti....



.... ovo više nije igra... sad smo svi u ozbiljnim razgovorima, dok zastava polako poprima svoj oblik....



...bogme momak ima dobro zapažanje....i upita "koje su boje roščići?" .... "plave" ...."ops...plavo na crveno, zeznili smo".... "nismo! Stavit ćemo funte umjesto njih!"

....i zato....



....samo nemojte da čarapa bude smrdljiva.... :-P



- 22:44 - Gukni ako si faca (9) - #

nedjelja, 02.04.2017.

....putna upozorenja....

...prije tjedan dana, u noći promjene sata, zamolim prijatelja da me probudi... očito sam se bez veze bojala, jer sam se probudila sama, pa mu pošaljem SMS "budna sam hvala" ...odmah dobijem odgovor "spavaj još 5 min pa ću te probudit i pazi preko ceste"

...pazi preko ceste? Pa nisam luda da neću pazit preko ceste?....

....nismo ni sletili u London sat na mobitelu se vratio za jedan sat .... čovječe, ovo je pre ludo.... izluđuje me... totalka.... da ću preko ceste...kad iza sebe čujem glas.... "PAZI!!!"



... ok...ok....evo gledam desno....
baš glupo, lipo mi piše gdje da gledam, a ja gledam na suprotnu stranu.... na to se organizam mora naviknit...

....treći dan već gledam u pod... kao dijete od 5-6 godina kad ga pitaju da digne lijevu ruku...tako i ja....



...oni kažu pogledaj na livo....a ja gledam na desno.... pari mi se da sam skrenila...da najgluplju stvar ne mogu shvatit.... odlučila sam stat svaki put, dobro razmislit koja je koja ruka i što piše na podu... jer gledanje u oba smjera istovremeno nije davalo neku sigurnost....kad se odjednom ispred mene pojavi natpis....



...ma kvraguc sve! gledaj ravno ispred sebe... neka gaze! Šta me briga.... i tako jurcaju posvuda....



idem ća odavde... dovoljno sam i prirodno smušena ...ne trebaju mi još i njihovi natpisi.... pa pošaljem poruku

- hoćeš li me budit ujutro u 3 i 15 po Londonskom vremenu?
- koliko je to po našem?
- nemam pojma. Sad je 21,20. Koliko je u Splitu?
- ovdje je 22 i 20, znači u 4 i 15
...brojim na prste.... računam...ne mogu izračunat! Kad sam kao dijete putovala po svijetu bilo je po 2 sata razlike i to mi nikad nije predstavljalo problem...al' gle sad.... morat ću mu vjerovat....valjda zna što govori

...probudila sam i poslala poruku
- budna!
- opet si uranila minut! Ajde i ne izlazi iz aviona dok ne sleti!

....upozorenja? Opet upozorenja? Gdje moram izać iz aviona i kad? Na kojoj stanici? Ima li međustanica u zračnom prometu? Ima!



....sletili smo u Zagrebu.... izašli iz aviona...ušli u autobus koji nas je vozio točno 15 m do aerodroma... kad je autobus stao....svi putnici su se počeli smijat.... pa mogli smo to i pješice ....



- jesi došla doma?
- nisam! Na "Tuđmanu" pijem kavu
- nemaš metlu?

.... sjedam opet u avion.... on ide za Rim! ....bogme ja više ne izlazim van iz njega dok ne sleti.... mora bit da su me stjuardese "pročitale" ...pa su zamolili sve putnike da izađu iz aviona u Splitu....a kad sam već tu...idem ja doma!

.... sutradan u kafiću pita me novinarka:
- jel' istina da si ga zvala da te probudi ujutro?
- jesam. Kakvo je to čudno pitanje?
- iz Londona si zvala Split da naručiš buđenje? E to moraš stavit na blog!
- zašto? Pa on je dalekomentna budilica i grintavo upozoravalo!




- 15:01 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>